Przetargi.pl
na remont budynku administracyjnego oraz dwóch budynków garażowych KPP w Zgierzu przy ul. Długiej 58/60 – ETAP III

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    ul. Lutomierska 108/112
    91048 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 426 652 295, fax. 426 652 080
    REGON: 47075497600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na remont budynku administracyjnego oraz dwóch budynków garażowych KPP w Zgierzu przy ul. Długiej 58/60 – ETAP III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynku administracyjnego oraz dwóch budynków garażowych KPP w Zgierzu przy ul. Długiej 58/60, stanowiący ETAP III. 2.Decyzją nr 454/2012 z dnia 03.04.2012 r. Starosta Zgierski udzielił Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi pozwolenia na wykonywanie w/w robót. 3.Opis przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres robót został określony za pomocą kosztorysów nakładczych oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. 4.Informacje dodatkowe: • Na okres remontu budynek KPP w Zgierzu przy ul. Długiej 58/60 nie będzie wyłączony z funkcjonowania. Roboty budowlane będą realizowane na obiekcie czynnym. • Parametry zewnętrznej platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych przewidzianej do montażu: - wysokość podnoszenia do 3 m; - dwa przystanki; - bez szybu; - wymiary: 1100 x 1400 mm - drzwi pełnej wysokości na górnym przystanku; - napęd śrubowy; - udźwig do 385 kg; - moc 1,5 kW • We wszystkich obiektach Zamawiającego, m. in. w przedmiotowym obiekcie występuje system kontroli dostępu firmy KaDe. W związku z powyższym wymagane jest wykonanie rozbudowy istniejącego systemu kontroli dostępu zapewniającego obsługę używanych dotychczas kart dostępu, co zapewni kompatybilność z innymi obiektami KWP w Łodzi. •W przypadku konieczności zamontowania drzwi przeciwpożarowych, wymagane jest zamontowanie drzwi dostosowanych do drzwi istniejących, zgodnie z zapisem w kosztorysach nakładczych •Zgodnie z postanowieniami umowy i art. 57 ust. 1 pkt. 2 b ustawy Prawo budowlane kierownik budowy po zakończeniu robót ma przedstawić oświadczenie o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy. W przypadku występowania materiałów podlegających utylizacji, koszt tej czynności należy wliczyć w narzut kosztów pośrednich kosztorysu. 5. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy - Załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Dokumenty zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ oraz pozostałe zapisy SIWZ wraz z załącznikami stanowią podstawę niezbędną do wyceny oferty. 7. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570) oraz określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 8.Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać, w stosunku do wskazanych wyrobów budowlanych, dokument na podstawie którego wprowadzono wyrób do obrotu. 9.Do dokumentacji odbiorowych muszą być dołączone certyfikaty i/lub deklaracje zgodności dotyczące wszystkich zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 ze zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016 r. w sprawie sposobów deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966). 10. Wymagany okres gwarancji- minimum 36 miesięcy od dnia odbioru robót bez wad. 11. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wskazane przez Zamawiającego rozwiązania materiałowe oraz typy urządzeń są rozwiązaniami przykładowymi. Mają one na celu określenie standardów w zakresie zastosowanych materiałów i urządzeń. Wykonawca może wycenić materiały i urządzenia wskazane przez Zamawiającego lub równoważne o tym samym lub wyższym standardzie. 12. Zamawiający za materiał równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanego asortymentu to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany produkt jest równoważny do określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. 13. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawi zamówień publicznych Wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się, iż w okresie realizacji umowy będzie zatrudniał osoby wykonujące czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Powyższy wymóg dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg ten nie dotyczy między innymi osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie np. kierujących budową lub dostawców materiałów budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł ( dziesięć tysięcy zł) Wadium należy wnieść nie później niż przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229 ze zm.)- wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ - zobowiązanie podmiotu trzeciego- załącznik nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach