Urząd Gminy Celestynów ogłasza przetarg
- Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7897060 w. 119; 7897060 , fax. 022 7897011
- Data zamieszczenia: 2011-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Celestynów
ul. Regucka 3 3
05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
tel. 022 7897060 w. 119; 7897060, fax. 022 7897011
REGON: 00053356400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.celestynow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na pełnienie funkcji specjalisty ds. finansowych projektu pn.: Kompetencje naszą siłą! Program wyrównywania szans edukacyjnych wśród uczniów Gimnazjum im. Skrytego w Celestynowie W ramach Priorytetu IX POKL Działanie 9. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji specjalisty ds. finansowych projektu pn. Kompetencje naszą siłą! Program wyrównywania szans edukacyjnych wśród uczniów Gimnazjum im. Skrytego w Celestynowie. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 3.1.1. Rzetelne i terminowe księgowanie zdarzeń gospodarczych wynikających z realizacji projektu. 3.1.2. Kontrola prawidłowego wystawiania rachunków, umów cywilnoprawnych, faktur. 3.1.3. Dokonywanie płatności finansowych związanych z projektem. 3.1.4. Księgowanie dokumentów finansowych związanych z projektem, opisywanie dokumentów księgowych z wytycznymi POKL. 3.1.5. Rozliczanie projektu pod względem finansowym i sprawozdawczość związana z projektem (wnioski o płatność w zakresie finansowym, sprawozdania, itp.). 3.1.6. Prowadzenie dokumentacji finansowej. 3.1.7. Obecność podczas kontroli projektu. 3.1.8. Uczestnictwo w przygotowaniu i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w zakresie działań projektowych. 3.1.9.Sporządzanie sprawozdań RB-27S i RB-28S, wprowadzanie na bieżąco zmian w planie wydatków, wnioskowanie o dokonywanie tych zmian w uchwale budżetowej, prowadzenie konta pozabilansowego do wydatków strukturalnych. 3.1.10.Prowadzenie odrębnej ewidencji VAT. 3.1.11.Sporządzanie list płac, rozliczanie umów zleceń, współpraca ze Specjalistą ds. kadr i płac w Urzędzie Gminy w zakresie sporządzania deklaracji DRA, PIT-4, PIT-11. 3.2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających wykonanie projektu w tym: 3.2.1. finansowe zarządzanie projektem - nadzór finansowy nad prawidłowością realizacji projektu i planowanie wydatków na kolejne okresy sprawozdawcze; 3.2.2. dokonywanie operacji finansowych na rachunku projektu; 3.2.3. rozliczanie i księgowanie kosztów związanych z prowadzeniem projektu zgodnie z obowiązującym stanem prawnym oraz wytycznymi POKL; 3.2.4. dokonywanie opisów na dokumentach księgowych; 3.2.5. przygotowanie dokumentacji finansowej niezbędnej do sporządzania wniosku o płatność; 3.2.6. sporządzanie części finansowej wniosku o płatność wraz z załącznikami; 3.2.7. udział w szkoleniu dot. równouprawnienia płci oraz w spotkaniach zespołu projektowego; 3.2.8. współpraca z pozostałymi członkami zespołu zarządzającego projektem wykonywanie innych poleceń kierownika projektu wynikających z założeń projektowych. Wykonawca zatrudniony będzie na podstawie umowy zlecenia. 3.3. Wykonywać swoją pracę będzie 140 godzin w miesiącu. Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 3.4. Dodatkowo Wykonawca powinien być komunikatywny, wykazać się dobrą organizacją pracy być odpowiedzialny oraz dyspozycyjny w czasie trwania przedmiotu zamówienia. 3.5. Wymaga się, aby Wykonawca znał następujące zagadnienia: 3.5.1. przepisy ustawy o finansach publicznych, rachunkowości; 3.5.2. rozliczania płac, rozliczeń z ZUS i US 3.5.3. klasyfikację dochodów, wydatków budżetowych oraz klasyfikację środków unijnych 3.6. Zamawiający w zakresie realizacji projektu udostępni pomieszczenia, sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu i meble oraz podstawowe materiały biurowe do druku i korespondencji celem należytego wykonania umowy. 3.7. Wykonawca może wykonywać obowiązki zapewniające wykonanie projektu poza siedzibą Gminy o ile może je wykonywać ze szczególną starannością z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, standardów i reguł. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie kompleksowej obsługi księgowej Zamawiającego
Dodano: 2016-03-23 - Sukcesywne świadczenie usług księgowych i prowadzenie ksiąg rachunkowych wraz z udostępnieniem systemu finansowo - księgowego
Dodano: 2015-11-10 - Świadczenie refundacji i usług obsługi refundacji kosztów dojazdów, noclegów, szkoleń, ekspertyz, konsultacji i wydatków grup roboczych dla Komitetu Monitorującego Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (PO WER)
Dodano: 2015-09-25 - Usługi zbadania za lata 2014, 2015, 2016 rocznego sprawozdania finansowego (łącznego) Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, które obejmuje sprawozdanie Biura Funduszu i 16 Oddziałów PFRON - Znak sprawy ZP/21/14
Dodano: 2014-10-14 - Usługi obsługi finansowej projektu systemowego pn. Program aktywizacji społecznej i zawodowej osób pozostających bez pracy w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy
Dodano: 2014-03-04 - Usługi obsługi finansowej projektu systemowego pn. Program aktywizacji społecznej i zawodowej osób pozostających bez pracy w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy
Dodano: 2014-01-20 - Obsługa finansowa, w tym rozliczanie i sprawozdawczość oraz wdrożenie systemu do elektronicznego obiegu dokumentów projektu Rozwój Klastra Centrum Inżynierii Biomedycznej dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013
Dodano: 2014-01-02 - Świadczenie usług prowadzenia pełnej księgowości oraz obsługi kadrowo - płacowej Szpitala Mazowieckiego w Garwolinie Sp. z o.o.
Dodano: 2013-11-22 - Wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie Specjalisty/tki ds. finansowo-księgowych projektu pn. EDUKACJA TWOJA SZANSĄ - WSPARCIE UCZNIÓW I UCZENNIC Z GMINY NASIELSK
Dodano: 2013-11-04 - Wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie Specjalisty/tki ds. finansowo-księgowych projektu pn. EDUKACJA TWOJA SZANSĄ - WSPARCIE UCZNIÓW I UCZENNIC Z GMINY NASIELSK
Dodano: 2013-10-01