Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Stępowskiego 10
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 644 12 44 , fax. 089 648 41 82
- Data zamieszczenia: 2011-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Rudno Sp. z o.o.
ul. Stępowskiego 10 10
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 644 12 44, fax. 089 648 41 82
REGON: 28032088000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuokrudno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
na pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania pn. Kontrakt nr 4 Budowa kwatery składowania II.2 realizowanego w ramach projektu pn. Budowa sytemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Związku Gmin Regionu Ostródzko-Iławskiego Czyste Środowisko - II etap . - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy nadzoru, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje: 1) reprezentowanie inwestora, którym jest Zamawiający na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, harmonogramem rzeczowo-finansowym, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 5) szczegółowe zapoznanie się z zakresem Inwestycji i dokumentacją projektową, przekazanie Zamawiającemu uwag odnośnie ewentualnych nieprawidłowości lub braków oraz sugestii dotyczących ich usunięcia, 6) zapoznanie się z treścią umowy między Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, 7) weryfikacja i wnioskowanie do akceptacji podwykonawców robót budowlanych, 8) kontrola uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętności Wykonawcy robót budowlanych, 9) kontrola jakości robót budowlanych i stanu technicznego używanych przez Wykonawcę na budowie maszyn i urządzeń, 10) uczestnictwo w opracowaniu harmonogramu rzeczowo - finansowego, na podstawie którego będą realizowane roboty budowlane, 11) opiniowanie i egzekwowanie terminów określonych w harmonogramie, o którym mowa powyżej, 12) systematyczna kontrola i opiniowanie prawidłowości wpisów Wykonawcy robót budowlanych do Dziennika Budowy, podejmowanie decyzji w sprawach budowy, 13) ocena przygotowania placu budowy pod względem organizacji i bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia pracowników Wykonawcy robót budowlanych, 14) bieżące pisemne informowanie Zamawiającego o wszelkich nieprawidłowościach na placu budowy oraz o prawdopodobnych, przyszłych zdarzeniach i okolicznościach, które mogą mieć negatywny wpływ na jakość robót, wzrost kosztów budowy lub opóźnienie terminu realizacji wykonania robót, 15) egzekwowanie poprawienia prac wykonanych nieprawidłowo lub poniżej standardu, 16) kontrola jakości i zgodności urządzeń dostarczonych i zainstalowanych w miejscu przeznaczenia z określonymi w ofercie, uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych oraz Projektantem wszelkich propozycji zmian do projektu wykonawczego oraz ich zatwierdzanie bądź odrzucanie, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym, 17) analizowanie i opiniowanie wniosków w sprawie robót zamiennych lub zaniechanych, 18) organizowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych określonych w harmonogramie rzeczowo -finansowym oraz odbioru końcowego, 19) przygotowanie w imieniu Zamawiającego kompletu dokumentów koniecznych do złożenia wniosku o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru w Ostródzie; 20) przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu w terminie 14 dni od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót sprawozdania końcowego z realizacji Inwestycji na piśmie. Zakres podstawowych obowiązków i praw inspektora nadzoru inwestorskiego określa art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 17 lipca 1994r.- Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r. N 156, poz. 1118 z poźn. zm.). Szczegółowy zakres robot budowlanych zadania pn. kontrakt nr 4 Budowa kwatery składowania II.2 określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 6, 6a, 6b do SIWZ oraz do odbioru na płycie CD w biurze Zamawiającego, ul. Stępowskiego 10, 14-100 Ostróda. Szczegółowe informacje na stronie: www.zuokrudno.pl Klasyfikacja CPV CPV - 71.24.70.00-1 nadzór nad robotami budowlanymi - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuokrudno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji przebudowy ul. Studziennej w Elblągu wraz z budową oświetlenia ulicznego, kanalizacji deszczowej oraz sieci telekomunikacyjnej
Dodano: 2016-06-29 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu : rozbiórka starego i budowa nowego mostu nad rzeką Młynówką w msc. Słupnica w km 34+540 DW nr 538 wraz z rozbudową drogi na odcinku ok 800 m.
Dodano: 2016-05-19 - Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji inwestycji pn.: Odnowa nawierzchni dróg w Elblągu Etap II
Dodano: 2016-05-16 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi Inspektorów nadzoru inwestorskiego związanej z realizacją zadania Budowa lądowiska dla śmigłowców ponad dachem budynku (bryła C) Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie nr sprawy 13/2016
Dodano: 2016-04-19 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi podczas realizacji inwestycji pn. Rozbudowa skrzyżowania ul. Zieluńskiej, Żeromskiego 3 maja, Słonecznej w Lidzbarku.
Dodano: 2016-03-15 - Pełnienie funkcji Inżyniera Budowy przy realizacji inwestycji pn.: Przebudowa ulicy Marii Konopnickiej w Elblągu od skrzyżowania z ulicą Niepodległości do skrzyżowania z Aleją Józefa Piłsudskiego - etap I
Dodano: 2016-03-11 - Kompleksowy nadzór nad realizacją zadań budowlanych pod nazwą: modernizacja budynku BT/ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4, modernizacja dachu w I/ZUS w Szczytnie przy ul. Barczewskiego 4, termomodernizacja budynku w I/ZUS w Kętrzynie przy ul. Reja 10.
Dodano: 2015-07-29 - Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego rozbiórki starego i budowy nowego wiaduktu nad linią PKP w ciągu drogi krajowej nr 22 koło miejscowości Elbląg
Dodano: 2015-06-22 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 527 na odcinku Kwietniewo - Rychliki.
Dodano: 2015-03-31 - Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad wykonaniem robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania pn. Budowa podkwatery III.1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne
Dodano: 2015-03-16