Przetargi.pl
Na konserwację i naprawy sprzętu gastronomicznego, chłodniczego i sprzętu AGD

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na konserwację i naprawy sprzętu gastronomicznego, chłodniczego i sprzętu AGD
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego, chłodniczego i sprzętu AGD. 2. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonaną usługę 6 miesięcznej gwarancji, a na wymienione części zamienne, 12 miesięcznej gwarancji chyba, że producent udzielił dłuższej gwarancji na wymienione części, wówczas obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelkie dokumenty, w tym kartę gwarancyjną, niezbędne do dochodzenia roszczeń względem producenta lub sprzedawcy części zamiennej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych, 00/100) 2. Wadium można wnieść w formie: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 odpowiednio z adnotacją: „Wadium w postępowaniu na konserwację i naprawy sprzętu gastronomicznego, chłodniczego i sprzętu AGD, ZP/11/2021 i NIP Wykonawcy”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającego pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca: a) Przesyła na adres e-mail wskazany w SIWZ oryginał dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium w formie elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby uprawnionej do jego wystawienia. W tytule wiadomości podaje adnotację określoną w ust. 4 powyżej. b) składa wraz z ofertą oryginał dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. Koperta, w której przekazuje dokument potwierdzający wniesienie wadium powinna być oznaczona adnotacją określoną w ust. 4 powyżej. 8. Zamawiający zwróci/zwolni lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. W przypadku braku wniesienia wadium lub wniesienia go nieskutecznie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: - Zaświadczenie (Certyfikat) o posiadaniu Natowskiego Kodu Podmiotu Gospodarki Narodowej (NCAGE-NATO Commercial and Government Entity) wydanego prze Wojskowe Centrum Normalizacji, jakości i Kodyfikacji. - Certyfikat F-Gaz dla Przedsiębiorców w zakresie naprawy, konserwacji lub serwisowania, instalacji i likwidacji stacjonarnych urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych i pomp ciepła, zawierających fluorowane gazy cieplarniane, wydany przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2221),
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach