Przetargi.pl
Na dostawę (zakup) węgla kamiennego loco Kotłownia Glinojeck w sezonie grzewczym 2009-2010

Urząd Miasta i Gminy Glinojeck ogłasza przetarg

  • Adres: 06-450 Glinojeck, ul. Płocka 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6740017 , fax. 023 6740014
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Glinojeck
    ul. Płocka 12 12
    06-450 Glinojeck, woj. mazowieckie
    tel. 023 6740017, fax. 023 6740014
    REGON: 00053620300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glinojeck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Gospodarki Komunalnej spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na dostawę (zakup) węgla kamiennego loco Kotłownia Glinojeck w sezonie grzewczym 2009-2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na dostawę (zakup) węgla kamiennego loco Kotłownia Glinojeck w sezonie grzewczym 2009-2010 wg sprcyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 911121000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości 5.000,00zł słownie: pięć tysięcy złotych do dnia 12.08.2009 ( do godz. 1130) decyduje data i godzina wpływu na konto ZGK Sp. z o.o. w Glinojecku). Wadium musi obejmo-wać okres związania ofertą. Tj minimum 30 dni zgodnie z zapisem punkt 9 Część A SIWZ. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zama-wiającego: Konto bankowe: B.S. Ciechanów Nr 19 8213 0008 2001 0012 7606 0001 WADIUM Na dostawę węgla Możliwe jest również wniesienie wadium w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zaw-sze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczenio-wych; poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polsikiej Agencji Rozwju Przedsię-biorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.) 3. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego o uznaniu wpłaconego wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a nie data złożenia przelewu w banku Wykonawcy. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz winno być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych 4. Nie spełnienie tych warunków lub tylko częściowe spełnienie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 5. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177 ze zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 6A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp Za-mawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenie Wykonawcy , że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust.1 pkt. 1 - 3 ustawy na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewi-dencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ter-minu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub - rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(dotyczy podmiotów zbiorowych). Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń, dokumentów : spełnia/nie spełnia wymaganego warunku 6B. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykazu wykonanych - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. - zał. Nr. 4 2) Dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie tj.: wymagana jest przynajmniej jedna referencja potwierdzająca, że wymienione dostawy zostały wykonane z należytą starannością. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wyko-nywanych przez nich czynności na załączniku nr 3. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie oceny oświadczeń, dokumentów : spełnia/nie spełnia wymaganego warunku UWAGA. w przypadku, gdy Wykonawca jako załącznik do oferty dołączy kopię jakiegoś dokumentu, to kopia winna być pi-semnie potwierdzona przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy za zgodność z oryginałem Zamawiający może zażądać przestawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Wymagania Zamawiającego przedmiotowe W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty muszą być załączone następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) oświadczenie złożone na druku formularz oferty o zgodności przedmiotu oferty z przedmiotem zamówienia, 2) kompletnie wypełnione wszystkie kolumny i wiersze formularza cenowego z cenami za poszczególne elementy zamówienia i wartością zamówienia stanowiącą cenę oferty, 3) dokument (certyfikat, folder reklamowy) z miejsca pochodzenia oferowanego miału (kopalnie, Spółki węglowe) potwierdzający wymagane parametry miału - załączyć do oferty 4) dostawy loco plac odbiorcy - skład opału Kotłowni osiedlowej w Glinojecku w godzinach od 7.00 do 14.00 w dni robocze, potwierdzenie Wykonawcy w punkcie 3 formularza oferty 5) bezzwłoczne uwzględnianie uzasadnionych reklamacji jakości i ilości dostaw , potwierdzenie Wykonawcy w punkcie 7 formularza oferty 6) dostawy miesięczne w ilościach zgodnych z załączonym harmonogramem jednak każdorazowo poprzedzające pisemne zamówienie ilościowe wg bieżących potrzeb Zamawiającego, potwierdzenie Wykonawcy w punkcie 5 formularza oferty 7) dostawy terminie do 3 dni od daty otrzymania zamówienia podpisanego przez osoby reprezentujące Zamawiającego lub ich zastępców (wskazane w umowie), potwierdzenie Wykonawcy w punkcie 12 formularza oferty i pod zapisem słownym formularza cenowego 8) zapłata za towar minimum 30 dni od daty dostarczenia faktury, potwierdzenie Wykonawcy w punkcie 11 formularza oferty i pod zapisem słownym formularza cenowego 9) parametry miału węglowego i węgla sortyment groszek potwierdzone certyfikatem kopalni bę-dącym załącznikiem do faktury za dostawę zamówionej partii. potwierdzenie Wykonawcy w punkcie 6 formularza oferty Uwaga! w przypadku wątpliwości jakości dostawy zamawiający zleci dokonanie badań próbek do-stawy. Próby do badań będą pobierane przy udziale przedstawiciela dostawcy po uprzed-nim powiadomieniu. 10) potwierdzenie dostępu Wykonawcy do w pełni sprawnych środków transportu przystosowanych do przewozu miału węglowego i węgla sortyment groszek. potwierdzenie Wykonawcy w punkcie 4 formularza oferty Brak w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w punktach od 6A do 6C spowoduje zastoso-wanie zapisów art. 24 i 89 ustawy z dnia 29.01.2004r. Pzp. UWAGA. w przypadku, gdy Wykonawca jako załącznik do oferty dołączy kopię jakiegoś dokumentu, to kopia winna być pi-semnie potwierdzona przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy za zgodność z oryginałem Zamawiający może zażądać przestawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie in-nych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie-nia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający nie może określać warunków udziału w postępowaniu o udzielenie za-mówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postę-powania. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasa-dzie oceny oświadczeń, dokumentów : spełnia/nie spełnia wymaganego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bazagmin.pl/bip_glinojeck/wiadomosci/lista/7/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną