Przetargi.pl
Dostawę oraz montaż sprzętu audiowizualnego i komputerowego do sali konferencyjnej, w budynku przy ul. Wileńskiej 32 w Wołominie

Gmina Wołomin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-200 Wołomin, ul. Ogrodowa 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 02 7633000 , fax. 022 7633066
  • Data zamieszczenia: 2009-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wołomin
    ul. Ogrodowa 4 4
    05-200 Wołomin, woj. mazowieckie
    tel. 02 7633000, fax. 022 7633066
    REGON: 01326964000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wolomin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę oraz montaż sprzętu audiowizualnego i komputerowego do sali konferencyjnej, w budynku przy ul. Wileńskiej 32 w Wołominie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wraz z montażem sprzętu audiowizualnego i komputerowego do sali konferencyjnej w budynku przy ul. Wileńskiej 32: jednostka centralna, monitor lcd 24 panoramiczny, projektor multimedialny, ekran projekcyjny sterowany elektronicznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 1 A do SIWZ. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy i mieć identyczną konfigurację. Koszty załadunku, transportu, rozładunku oraz wniesienia i montażu obciążać będą Wykonawcę. W ramach podanej w ofercie ceny za wykonanie całości zamówienia Wykonawca dostarczy zestaw okablowania i akcesoria dołączone przez producenta lub dodane przez Wykonawcę, niezbędne do w pełni funkcjonalnej pracy, zgodnie z właściwymi Polskimi Normami i standardami. W ramach podanej w ofercie ceny za wykonanie całości zamówienia Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy, składający się z nowych podzespołów, mieć identyczną konfigurację, oraz być dostarczany wraz z całym zestawem okablowania i akcesoriów dołączanych przez producenta. Ponadto powinien być zgodny z wszelkimi niezbędnymi Polskimi Normami i standardami, niezbędnymi do w pełni funkcjonalnej pracy. Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające niezbędne certyfikaty, a w szczególności certyfikat na znak bezpieczeństwa CE sprzętu. Zaoferowany sprzęt będzie posiadał nienaruszone plomby gwarancyjne, umieszczone na podzespołach bazowych (nie plombowana obudowa). W przypadku awarii sprzętu i niemożliwości naprawy w siedzibie Zamawiającego Gwarant/ Wykonawca na czas naprawy dostarczy (nieodpłatnie) sprzęt o parametrach technicznych odpowiadających parametrom naprawianego sprzętu. Czas reakcji na usunięcie awarii od chwili telefonicznego zgłoszenia, potwierdzonego pisemnie faxem lub listem wynosi 48 godz. Czas naprawy gwarancyjnej wynosi 7 dni roboczych, liczonych od dnia zgłoszenia uszkodzenia. Okres trwania gwarancji będzie wydłużony o czas trwania naprawy. W przypadku gdy zaistniałe uszkodzenie nie będzie kwalifikowało się do naprawy lub naprawa sprzętu potrwa dłużej, niż 3 tygodnie oraz gdy sprzęt będzie naprawiany 3 razy Zamawiającemu przysługiwać będzie wymiana sprzętu na nowy, o parametrach technicznych nie niższych, niż sprzęt Zamawiającego przed naprawą. Wszelkie koszty transportu rzeczy wadliwej oraz zastępczej obciążają Wykonawcę. Wykonawca udzieli na dostarczony sprzęt min. 3 lat gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.): 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz wykonanych dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - co najmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawa i montaż sprzętu audiowizualnego i komputerowego, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokół odbioru końcowego itp.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wolomin.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach