Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków ogłasza przetarg
- Adres: 69-200 Sulęcin, Os. Kopernika 7
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 755 23 09 , fax. 095 755 23 09
- Data zamieszczenia: 2009-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków
Os. Kopernika 7 7
69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
tel. 095 755 23 09, fax. 095 755 23 09
REGON: 21020493500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsulecin.neostrada.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Na dostawę opału - przetarg nieograniczony.. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę opału do Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie, os. Kopernika 7, 69-200 Sulęcin. Kod PCV : 09111000-0, węgiel i paliwa na bazie węgla. Dostawa dotyczy zakupu opału : I pakiet - węgiel groszek 8/31,5 mm - 50 ton Wymagane parametry jakościowe: 1. kaloryczność - nie mniej niż 26.000 kJ/kg, 2. zawartość popiołu - do 12 %, 3. zawartość siarki - do 0,9 %, II pakiet- miał węglowy mIa - 90 ton Wymagane parametry jakościowe: 1. kaloryczność - nie mniej niż 25.000 kJ/kg, 2. zawartość popiołu - do 10 %, 3. zawartość siarki - do 0,9 %. Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 31.12.2010 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się : 1. Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1, pkt1-4 Ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone przez dostawcę lub wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez oferenta za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie oferenta lub odrzucenie jego oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsulecin.neostrada.pl oraz www.bip.sulecin.pl.
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa węgla kamiennego oraz ekogroszku do obiektów komunalnych Gminy Santok.
Dodano: 2014-09-24 - Dostawa opału na sezon grzewczy 2013-2014 do placówek zarządzanych przez Gminę Lubrza
Dodano: 2013-09-27 - Dostawa węgla kamiennego oraz ekogroszku do obiektów komunalnych Gminy Santok.
Dodano: 2013-09-24 - Dostawa węgla kamiennego i miału węglowego dla Domu Pomocy Społecznej w Jordanowie na okres grzewczy 2013/2014
Dodano: 2013-08-01 - Dostawa opału na sezon grzewczy 2012/2013 do placówek zarządzanych przez Gminę Lubrza
Dodano: 2012-09-11 - Dostawa opału na sezon grzewczy 2011/2012 do placówek zarządzanych przez Gminę Lubrza
Dodano: 2011-08-30 - Dostawa węgla kamiennego oraz ekogroszku do obiektów komunalnych gminy Santok
Dodano: 2011-08-23 - Sukcesywna dostawa opału w postaci węgla kamiennego i miału węglowego dla Archiwum Państwowego w Zielonej Górze
Dodano: 2011-01-14 - Dostawa opału na sezon grzewczy 2010/2011 do placówek zarządzanych przez Gminę Lubrza
Dodano: 2010-09-22 - Dostawa węgla kamiennego oraz ekogroszku do obiektów komunalnych gminy Santok
Dodano: 2010-09-07