Przetargi.pl
Na dostawę opału - przetarg nieograniczony..

Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków ogłasza przetarg

  • Adres: 69-200 Sulęcin, Os. Kopernika 7
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 755 23 09 , fax. 095 755 23 09
  • Data zamieszczenia: 2009-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków
    Os. Kopernika 7 7
    69-200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 095 755 23 09, fax. 095 755 23 09
    REGON: 21020493500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsulecin.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na dostawę opału - przetarg nieograniczony..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ogłasza przetarg nieograniczony na dostawę opału do Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Sulęcinie, os. Kopernika 7, 69-200 Sulęcin. Kod PCV : 09111000-0, węgiel i paliwa na bazie węgla. Dostawa dotyczy zakupu opału : I pakiet - węgiel groszek 8/31,5 mm - 50 ton Wymagane parametry jakościowe: 1. kaloryczność - nie mniej niż 26.000 kJ/kg, 2. zawartość popiołu - do 12 %, 3. zawartość siarki - do 0,9 %, II pakiet- miał węglowy mIa - 90 ton Wymagane parametry jakościowe: 1. kaloryczność - nie mniej niż 25.000 kJ/kg, 2. zawartość popiołu - do 10 %, 3. zawartość siarki - do 0,9 %. Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy do 31.12.2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się : 1. Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1, pkt1-4 Ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone przez dostawcę lub wykonawcę za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków - załącznik nr 3. Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez oferenta za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie oferenta lub odrzucenie jego oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsulecin.neostrada.pl oraz www.bip.sulecin.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach