Przetargi.pl
na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Suwałkach : 1. Zadnie nr 1 - dostawa wyrobów papierniczych 2. Zadanie nr 2 - dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek oraz innych art. biurowych

Sąd Rejonowy w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Ludwika Waryńskiego 45
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 563 13 10 , fax. 0-87 563 12 69
  • Data zamieszczenia: 2010-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Suwałkach
    ul. Ludwika Waryńskiego 45 45
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 0-87 563 13 10, fax. 0-87 563 12 69
    REGON: 00032140200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sr@suwalki.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Suwałkach : 1. Zadnie nr 1 - dostawa wyrobów papierniczych 2. Zadanie nr 2 - dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek oraz innych art. biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówień są dostawy materiałów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Suwałkach zakwalifikowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV w grupie 301 i 228, 226, i tak: a) Zadanie nr 1 - dostawa wyrobów papierniczych b) Zadanie nr 2 - dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek oraz innych artykułów biurowych 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ ?Wykaz asortymentowo - ilościowy na zadanie nr 1 i 2 zawierających nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i oraz jednostkę miary i ilości, a także dane oferowanego artykułu: nazwa producenta. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wykaz (wykazy), stanowi (stanowią) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dla danej części zamówienia (art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy). 3. Wykonawca musi zapewnić załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa w godzinach 9:00-14:00 do siedziby Zamawiającego ul. Waryńskiego 45 pok.13 6. Wszystkie oferowane materiały musza być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 7. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o takich samych bądź lepszych parametrach w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 8. Na oferowane materiały Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji, licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego chyba, że Zamawiający w załączniku Nr 3 przewidział dłuższy termin gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach