Sąd Rejonowy w Suwałkach ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. Ludwika Waryńskiego 45
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 563 13 10 , fax. 0-87 563 12 69
- Data zamieszczenia: 2010-02-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Suwałkach
ul. Ludwika Waryńskiego 45 45
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 0-87 563 13 10, fax. 0-87 563 12 69
REGON: 00032140200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: sr@suwalki.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
na dostawę materiałów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Suwałkach : 1. Zadnie nr 1 - dostawa wyrobów papierniczych 2. Zadanie nr 2 - dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek oraz innych art. biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówień są dostawy materiałów biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Suwałkach zakwalifikowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV w grupie 301 i 228, 226, i tak: a) Zadanie nr 1 - dostawa wyrobów papierniczych b) Zadanie nr 2 - dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek oraz innych artykułów biurowych 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ ?Wykaz asortymentowo - ilościowy na zadanie nr 1 i 2 zawierających nazwę artykułu wraz z opisem jego wymaganych właściwości i oraz jednostkę miary i ilości, a także dane oferowanego artykułu: nazwa producenta. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę wykaz (wykazy), stanowi (stanowią) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego dla danej części zamówienia (art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy). 3. Wykonawca musi zapewnić załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 4. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 5. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa w godzinach 9:00-14:00 do siedziby Zamawiającego ul. Waryńskiego 45 pok.13 6. Wszystkie oferowane materiały musza być fabrycznie nowe, najwyższej jakości wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed dostawą. Termin nowe użyty w opisie przedmiotu zamówienia oznacza, że wszystkie elementy, z których wyprodukowano przedmiot zamówienia nie były wcześniej używane. 7. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o takich samych bądź lepszych parametrach w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. 8. Na oferowane materiały Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji, licząc od daty dostawy do siedziby Zamawiającego chyba, że Zamawiający w załączniku Nr 3 przewidział dłuższy termin gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru do ploterów w 2016 r.
Dodano: 2016-03-22 - Dostawy papieru kserograficznego
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa papieru kserograficznego na potrzeby Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2016 roku
Dodano: 2015-11-17 - Dostawy papieru kserograficznego
Dodano: 2015-02-02 - Dostawę papieru kserograficznego na potrzeby Powiatowego Zespołu Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych w Wysokiem Mazowieckiem.
Dodano: 2014-12-11 - Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2015 roku
Dodano: 2014-12-10 - Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Białymstoku w 2015 roku
Dodano: 2014-10-16 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH NA POTRZEBY PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR ORAZ PODLEGŁYCH BIUR POWIATOWYCH
Dodano: 2014-09-08 - dostawa artykułów biurowych na potrzeby Podlaskiego Oddziału Regionalnego ARiMR oraz podległych biur powiatowych
Dodano: 2014-07-29