Przetargi.pl
na dostawę karetki do przewozu osób dializowanych

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-026 Rzeszów, ul. Poniatowskiego 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8526253 , fax. 017 8525190
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
    ul. Poniatowskiego 4 4
    35-026 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8526253, fax. 017 8525190
    REGON: 69027123300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    na dostawę karetki do przewozu osób dializowanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa karetki do przewozu osób dializowanych fabrycznie nowej spełniającej warunki techniczne określone szczegółowo w załączniku nr 1 do SIWZ w stosunku do pojazdu bazowego i podstawowego wyposażenia samochodu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341140009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium może być wniesione w gotówce, czekiem potwierdzonym, w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej - ważnymi w okresie związania ofertą. Wysokość wadium określono w pkt. IV ust. 8 SIWZ. Gotówkowe wpłaty wadium można dokonywać na rachunek : NBP PBI S.A. I/O Rzeszów Nr 91150011001216500109700000 Kopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 2. Zwolnienie wadium nastąpi po zakończeniu procedury przetargowej, tj. po przedstawieniu przez wybranego oferenta umowy zgodnej z ofertą oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy pkt. IV ust. 9 SIWZ. Zwolnienie wadium nastąpi również w przypadku gdy : -upłynie termin związania ofertą, -przetarg zostanie unieważniony, -ofertę wycofano przed upływem terminu składania ofert, -ofertę uznano za nieważną, a oferent nie zamierza wnosić protestu. 3. Przepadek wadium następuje wtedy, gdy wybrany oferent nie przedstawi Zamawiającemu w ciągu 14 dni od daty ogłoszenia wyników przetargu umowy na realizację zamówienia - zgodnej z jego ofertą i SIWZ lub nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Przepadek wadium następuje również w przypadku gdy : -zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta, -oferent przedstawił dane nieprawdziwe.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Termin związania ofertą - 30 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu. 2.Termin realizacji zamówienia 10 dni od daty podpisania umowy na dostawę. 3.Płatność faktur: 30 dni od daty wystawienia faktury i realizacji zamówienia. 4.Minimalny okres gwarancji: 2 lata na pojazd, 3 lata na lakier i 5 lat na perforację blach nadwozia. 5.Wymagane homologacje i atesty bezpieczeństwa oraz dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdów na terenie RP. 6.Odbiór samochodu w siedzibie kupującego. 7.Cena oferowana wyrażona w złotych, ceny stałe co najmniej do końca realizacji zamówienia. 8.Wadium w wysokości 2000 PLN. 9.Zabezpieczenie należytego wykonania umowy (art.150 PZP) 2000 PLN. 10.W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie Art.22 pkt 1 i Art.24 pkt 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają i akceptują wymagania określone w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony druk OFERTY, zawierający : 1.podstawowe zobowiązania Oferenta dotyczące dostawy (strona 1 oferty), 2.oświadczenie oferenta (strona 2 oferty), 3.informacje o oferencie (strona 2 oferty), 4.Potwierdzenie spełniania wymogów technicznych oferowanych pojazdów (podpisany Załącznik nr 1). Druk OFERTY winien być podpisany przez osoby upoważnione, wymienione w rejestrze handlowym. 5.Wypis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zaświadczające o profilu działalności Oferenta oraz wskazujące osoby upoważnione do podpisania oferty. 6.Aktualne zaświadczenia z ZUS i Urzędu Skarbowego o braku zaległości w zobowiązaniach. Za aktualne uważa się wystawione z datą nie wcześniejszą niż sześć miesięcy przed terminem składania ofert. 7.Informacja z Centralnego Rejestru Skazanych o niekaralności członków urzędujących władz Oferenta ( uznaje się za aktualne zaświadczenia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 8.Dowód wniesienia wadium. 9.Karty informacyjne producentów, kopie atestów, homologacji lub kopie wniosków o ich wydanie, dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdów na terenie RP. 10.Wykaz autoryzowanych punktów serwisu dla oferowanych pojazdów na terenie miasta Rzeszowa lub okolic, zapewniających zarówno obsługę gwarancyjną jak i pogwarancyjną

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach