Przetargi.pl
„Muszyna, Kamenica, Lipany - wzmocnienie transgranicznej współpracy w sferze dziedzictwa kulturowo – przyrodniczego Muszyna”

Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 33370 Muszyna, Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 714 009 , fax. 184 777 921
  • Data zamieszczenia: 2017-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna
    Rynek 31
    33370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 184 714 009, fax. 184 777 921
    REGON: 49189306100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Muszyna, Kamenica, Lipany - wzmocnienie transgranicznej współpracy w sferze dziedzictwa kulturowo – przyrodniczego Muszyna”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbudowa budynku „Domu Garncarza”, ogrodu, obiektów małej architektury, instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, gazowej, odwodnienia liniowego oraz remont obudowy studni w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa Parku Kultury i Dawnego Rzemiosła”. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot 45000000-7 – Roboty budowlane Dodatkowe przedmioty 45233140-2 – Roboty drogowe 77310000-6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 45220000-5 – Roboty inżynieryjne i budowlane 45212140-9 – Obiekty rekreacyjne 45310000-3 – Roboty instalacyjne elektryczne, 45311000-0 – Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45330000-9 – Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne, 3. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do wykonania robót budowlanych związanych z odbudową budynku „Domu Garncarza”, ogrodu, obiektów małej architektury, instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, instalacji elektrycznej, gazowej, odwodnienia liniowego oraz remontu obudowy studni. Zamierzenie budowlane zlokalizowane jest na dz. ewid. nr : 740/9 obr. 0001 Muszyna. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Zadanie: Dom garncarza: - roboty rozbiórkowe - podbicia fundamentów, nowe fundamenty, - wzmocnienie i hydrofobizacja powierzchni kamiennych wraz ze spoinowaniem , - odtworzenie sklepień w piwnicy wraz z torkretowaniem, - ściany, wieńce, belki i płyty żelbetowe, - ściany z pustaków ceramicznych, - konstrukcja dachu wraz z pokryciem, - stolarka wewnętrzna i zewnętrzna, - prace wykończeniowe wewnętrznem.in. ściany i podłogi, - prace wykończeniowe zewnętrzne: elewacja, taras i schody zewnętrzne, - instalacje sanitarne – c.o. ze źródłem ciepła, gazowa, wod-kan, elektryczna, - instalacja wod-kan zewnętrzna, - drenaż, - wyposażenie: użytkowy piec do wypalania ceramiki (dopuszcza się wykonanie pieca jako zamiennego elementu w formie pieca elektrycznego z zachowaniem formy pieca murowanego z cegły) oraz stanowiska garncarza, - fontanna ( wraz z technologią ), - studnia ogrodowa, - osłony agregatów, - scena ogrodowa wraz z widownią, - mała architektura: ławki, kosze na śmieci, solarne lampy parkowe, stojaki rowerowe, rzeźby, liczniki osób, tablice informacyjno-pamiątkowe, - alejki parkowe, 2) Wykaz elementów technologii fontanny objętych zamówieniem: - dysza strumieniowa - 4 szt, - wysokość strumienia wodnego do 2m, - podwodny agregat pompowy 24V – 4 szt, - zestaw filtracyjny: pompa pozioma z koszem wstępnym Q=5 m3/h, filtr piaskowy d300 mm, ręczny zawór 6-drogowy 1.1/2", - złoże filtracyjne 25 kg: 0,4-0,8 mm - 1 szt., 3,15-5,6 mm - 1 szt, - urządzenie kontrolno-pomiarowe do dozowania środka dezynfekującego i korekotra pH: sterownik, 2 pompki perystaltyczne, sonda redox, sonda pH, inżekotry, bufory kalibracyjne, - pompka membranowa do dozowania środka antyglonowego wraz z zaworem stopowym, inżektorem, przewodem ssawnym i tłocznym, konsolą do montażu ściennego, - płyn do dezynfekcji wody, stabilizowany podchloryn sodu, kanister 20 kg, - płyn do obniżania pH wody, kwas siarkowy, kanister 25 kg , - płyn antyglonowy, kanister 25 l, - zawór antyskażeniowy 1", klasa BA, - filtr mechaniczny 1", 90 µm z manualnym płukaniem, - zawór elektromagnetyczny dopuszczania wody 1", - regulator poziomu wody z 3 sondami, do umieszczenia w niecce, - dysza denna 2" z tworzywa szt.2, - reflektor ze stali nierdzewnej LED RGB DMX 30W/24VDC, typ: do zawieszenia w płycie kamiennej – 4 szt, - puszka połączeniowa z brązu do kabli reflektora wraz z dławikami 2 szt, - szafa zasilająco-sterownicza z zegarem, zasilaczem. 3) Zamówienie nie obejmuje zaprogramowania i sterowania programami prac fontanny wykorzystującymi min. 200 scen. 4) Zamawiający dopuszcza rozwiązanie technologii wykonania fontanny z jedną pompą dla wszystkich 4 dysz, Pompa powinna być umieszczona w szczelnym pomieszczeniu np. studni technologicznej. 5) Zakres zamówienia nie obejmuje: - wykonania alejek przed budynkiem Dworu Starostów oraz po zachodniej stronie budynku [w załączniku nr 1 (w dokumentacji przetargowej stanowiącej załącznik nr 7 w niniejszym postępowaniu) kolorem żółtym zaznaczono zakres zamówienia], - dostawy i montażu: stołów do gry w piłkarzyki, ping-ponga, stolików i krzeseł do gry, toru do mini golfa, - wykonania pola do gry w „Boule” oraz placu zabaw i gier. 6) Zamawiający wymaga współpracy i koordynacji działań przez Wykonawcę z wyłonionym dotychczas w odrębnym postępowaniu Wykonawcą zagospodarowanie terenu w zakresie wykonania : prac porządkowych i przygotowawczych, nasadzeń drzew i krzewów, schematów układu parterowego trawników i żywopłotów. 7) Charakterystyczne parametry oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna- projekt budowlany, projekty wykonawcze. 8) Przedmiot zamówienia uwzględnia dostosowanie obiektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 5. Rozwiązania równoważne Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w postępowaniu opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne, z zastrzeżeniem, iż proponowane rozwiązania (materiały, urządzenia) będą posiadały parametry techniczne nie gorsze niż wymagane przez zamawiającego, posiadały wymagane atesty, spełniały normy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne i nie będą powodować konieczności zmiany dokumentacji projektowej. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak aby zamawiający mógł sprawdzić czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w SIWZ. 6. Założenia: 1) Przedmiary robót zostały potraktowane przez Strony jako materiał pomocniczy do skosztorysowania prac związanych z realizacją przedmiotu umowy, zaś w złożonej ofercie Wykonawca uwzględnił wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy. 2) Wykonawca zapewni prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, oraz z aktualnie obowiązującymi normami, prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi i innymi obowiązującymi przepisami a w szczególności Prawo Budowlane wraz z aktami wykonawczymi. 3) Wykonawca wykona dokumentację powykonawczej zgodnie z art. 3 pkt. 14 ustawy Prawo budowlane wraz z kompletem atestów, certyfikatów i deklaracji zgodności na wbudowane materiały i urządzenia. 4) Jako zrealizowanie przedmiotu umowy rozumie się wykonanie wszelkich prac i robót składających się na przedmiot umowy, dopełnienie wszelkich przewidzianych prawem czynności wymaganych dla dopuszczenia przedmiotu umowy do użytkowania oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie bądź skutecznego zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy i przekazanie wraz z kompletem dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu. 5) Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego. 6) Wysokość wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustalona zostanie na podstawie przedstawionej oferty i ma ona charakter ryczałtowy, nie podlega zmianie ani waloryzacji oraz uwzględnia wszystkie wymagane opłaty i koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania całości przedmiotu umowy, bez względu na okoliczności i źródła ich powstania, w tym również koszty usunięcia wad w okresie rękojmi i gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach