Przetargi.pl
Montaż wew. instalacji klimatyzacji w Urzędzie Miasta w Oleśnicy oraz Malowanie wybranych pomieszczeń oraz komunikacji w Ratuszu wraz z wymianą wykładzin w wybranych pomieszczeniach Urzędu Miasta

Gmina Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    REGON: 931934733
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż wew. instalacji klimatyzacji w Urzędzie Miasta w Oleśnicy oraz Malowanie wybranych pomieszczeń oraz komunikacji w Ratuszu wraz z wymianą wykładzin w wybranych pomieszczeniach Urzędu Miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w systemie MultiSplit dla trzech pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta w Oleśnicy, dz. nr 51/2, AM-51. Do chłodzenia wybranych pomieszczeń w budynku zaprojektowano jeden układ klimatyzacji freonowej ze zmiennym przepływem czynnika chłodniczego, składający się z 3 jednostek wewnętrznych i 1 jednostki zewnętrznej.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa opracowana przez ECOTEQ I. Bors, R. Flis sp.j., ul. Wilczycka 48, 55-093 KiełczówW ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiary należy traktować pomocniczo. Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji przedmiotu zamówienia nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Określone w SIWZ i dokumentacji parametry należy traktować jako minimalne, Wykonawca może zaoferować sprzęt lepszy niż wskazano w opisie.Termin wykonania prac: do 30 dni od daty zawarcia umowyPrzedmiotem zamówienia jest: Malowanie wybranych pomieszczeń oraz komunikacji w Ratuszu wraz z wymianą wykładzin w wybranych pomieszczeniach Urzędu Miasta Oleśnica, Rynek RatuszZakres robót: -oczyszczenie ścian i sufitów z brudu i kurzu, przygotowanie powierzchni pod malowanie-gruntowanie i malowanie farbami lateksowymi pom. wg. przedmiaru robót-malowanie ścian wybranych pomieszczeń II p. Ratusza farbą lateksową w kolorze odtworzeniowym-malowanie sufitów wybranych pomieszczeń farbą lateksową białą-demontaż starej wykładziny w wybranym pomieszczeniu oraz montaż nowej wykładziny dywanowej- płytek, wykładzina wielkość płytek min. 25x100cm, gr. min. 8mm, gramatura min. 949gr/m2-oczyszczenie, zmatowienie i malowanie filarów z tynkiem ozdobnym farbami dyspersyjnymi np. Sto Struktur F-zabezpieczenie stolarki, lamp, grzejników, podłóg itp. folią-malowanie stalowej balustradyW ofercie należy wycenić wszystkie roboty ujęte w dokumentacji będącej załącznikiem do przetargu oraz prace opisane dodatkowo w opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiary należy traktować pomocniczo. Zamawiający dołożył wszelkich starań żeby opis przedmiotu zamówienia był zgodny z ustawą. W przypadku określenia w dokumentacji przedmiotu zamówienia nazwy, marki itp. wskazań, należy traktować je jako rozwiązania przykładowe, wzorcowe, a Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Określone w SIWZ i dokumentacji parametry należy traktować jako minimalne, Wykonawca może zaoferować sprzęt lepszy niż wskazano w opisie.Termin wykonania prac: do 30 dni od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z rozdz. XI SIWZ2. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.Warunki udziału w postępowaniu, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków3. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przynajmniej: jedną budowę, przebudowę lub remont instalacji klimatyzacji o wartości min. 30 tysięcy złotych (dla zadania nr 1) zamówienia polegające na malowaniu lub dowolnym remoncie budynków o łącznej wartości min. 100 00.00 PLN (dla zadania nr 2)b) dysponuje lub będzie dysponował osobami: kierownik robót w specjalności sieci sanitarnych – bez ograniczeń (dla zadania nr 1)c) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców.5) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia6) Zgodnie z art. 118 pzp, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach