Przetargi.pl
Montaż urządzenia dźwigowego wraz z demontażem istniejącej windy w celu likwidacji barier architektonicznych i technicznych w budynku Urzędu Gminy Szczytno

Urząd Gminy Szczytno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, Łomżyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6232580, 6232584 , fax. 896 232 592
  • Data zamieszczenia: 2021-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Szczytno
    Łomżyńska 3
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6232580, 6232584, fax. 896 232 592
    REGON: 54376900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.szczytno.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż urządzenia dźwigowego wraz z demontażem istniejącej windy w celu likwidacji barier architektonicznych i technicznych w budynku Urzędu Gminy Szczytno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres usługi obejmuje m.in.: 1. Demontaż istniejącej windy wraz z układem napędowym maszynowni, linami, drzwiami przystankowymi, kierunkowskazywaczami, kasetami przywołań; 2. Dostawa i instalacja nowej windy o następujących parametrach: 1) typ: osobowa przystosowana dla osób niepełnosprawnych, nieprzelotowa z maszynownią górną bezpośrednio nad szybem lub dźwig samoobsługowy osobowy elektryczny bez maszynowni; 2) udźwig do 630 kg, 3) ilość przystanków - 5, 4) wysokość podnoszenia – 12,5 m 5) prędkość - od 1,0 m/s 6) zespół napędowy: nowy bezreduktorowy, wyciągarka o małej bezwładności z silnikiem synchronicznym prądu zmiennego, nie wymagający stosowania środków smarujących w postaci oleju; 7) system sterowania: nowy, mikroprocesorowy z płynną regulacją prędkości jazdy gwarantujący łagodny start i zatrzymanie kabiny, wyposażony w system odzysku energii elektrycznej podczas jazdy kabiny, zbiorczość góra-dół. 8) system kontroli stanu technicznego układu pasowego: urządzenie zainstalowane na stałe w dźwigu służące do ciągłego monitoringu stanu technicznego pasów nośnych; 9) system zawieszenia kabiny: za pomocą płaskich pasów nośnych; 10) drzwi przystankowe: automatyczne teleskopowe o szerokości 800 mm i wysokości 2000 mm. Powierzchnie wykonane ze stali nierdzewnej szczotkowanej o klasie ognioodporności minimum EI30. 11) drzwi kabinowe: automatyczne teleskopowe o szerokości 800 mm i wysokości 2000 mm. Powierzchnie wykonane ze stali nierdzewnej szczotkowanej. 12) kabina dźwigu osobowego przeznaczona dla osób niepełnosprawnych o szerokości minimum 1100 mm, głębokości 1400 mm oraz wysokości 2200 mm. 13) różnica poziomów podłogi kabiny dźwigu, zatrzymującego się na kondygnacji użytkowej i posadzki tej kondygnacji przy wyjściu z dźwigu nie powinna być większa niż 2mm. 14) pomiar obciążenia w kabinie: system czujników zainstalowany w dźwigu zapewniający dokładny pomiar obciążenia kabiny. 15) prowadnice kabiny, prowadnice przeciwwagi nowe o profilu teowym. 16) wymiana ramy kabinowej oraz zasilania dźwigu na nowe. kasety wezwań na przystankach z przyciskami mechanicznymi, pokrywy kaset wykonane ze stali nierdzewnej szczotkowanej, podświetlane wokół świetlnym pierścieniem. - funkcja zjazdu dźwigu na przystanek podstawowy (ewakuacyjny) w przypadku wygenerowania sygnału pożarowego z centrali pożarowej. 17) Wykończenie ścian ze stali winylowanej lub szczotkowanej; - podłoga: wykładzina antypoślizgowa trudnościeralna; - oświetlenie: energooszczędne, sufitowe punktowe typu LED; 18) Wyposażenie dodatkowe kabiny: - lustro na tylnej ścianie, - poręcz okrągła wykonana ze stali nierdzewnej szczotkowanej zamontowana na wysokości 900 mm, - cokoły przypodłogowe ze stali nierdzewnej szczotkowanej, - wentylator elektryczny w kabinie uruchamiany i wyłączany automatycznie przez sterownik dźwigu, - oświetlenie awaryjne. 19) Piętrowskazywacz elektroniczny w kabinie zamontowany na wysokości od 800 mm do 1200 mm w odległości nie mniejszej niż 500 mm od naroża kabiny z dodatkowym oznakowaniem dla osób niewidomych i informacją głosową; 20) kasety wezwań na przystankach z przyciskami mechanicznymi, pokrywy kaset wykonane ze stali nierdzewnej szczotkowanej, podświetlane wokół świetlnym pierścieniem. - funkcja zjazdu dźwigu na przystanek podstawowy (ewakuacyjny) w przypadku wygenerowania sygnału pożarowego z centrali pożarowej. 21) System zdalnego monitoringu technicznego dźwigu, powinien posiadać co najmniej następujące funkcje: a) zdalna diagnostyka dźwigu bezpośrednio z siedziby firmy serwisowej, b) kontrolowanie dokładności zatrzymywania kabiny na przystankach, poprawności działania drzwi, stanu oświetlenia, stanu zasilania i zaistniałych awarii, c) automatyczne informowanie o usterkach najważniejszych podzespołów dźwigowych poprzez oprogramowanie komputerowe zainstalowane w siedzibie firmy serwisowej z rozpoznaniem rodzaju usterki i jej lokalizacji, d) korekcja parametrów pracy dźwigu z poziomu siedziby firmy serwisującej, e) bieżący, całodobowy podgląd dźwigu z poziomu siedziby firmy serwisującej, f) akumulatorowe awaryjne zasilanie elektryczne, g) wydruk comiesięcznych raportów z systemu w języku polskim, obejmujących m.in. błędy, awarie, statystykę pracy dźwigu, informacje o ilości i czasie konserwacji prowadzonych przez firmę serwisową. h) system łączności głosowej kabiny ze służbami ratowniczymi działający poprzez analogową linię telefoniczną lub sieć GSM 22) system komunikatów głosowych informujący pasażerów o przybyciu kabiny na przystanek, zamierzonym kierunku jazdy kabiny oraz aktualnym stanie drzwi (np. „drzwi zamykają się”, „drzwi otwierają się”); system powinien umożliwiać generowanie komunikatów w języku polskim i dodatkowo (na życzenie użytkownika) w języku angielskim lub innym wybranym przez użytkownika, 23) wykonanie adaptacji otworów drzwiowych do nowych drzwi (zamurowanie lub rozkucie boków otworów drzwiowych) oraz wykończenie otworów po wymianie drzwi do stanu zastanego (sprzed wymiany), 24) wykończenie podestów drzwiowych przed drzwiami przystankowymi poprzez zainstalowanie blach przyprogowych wykonanych ze stali nierdzewnej szczotkowanej; 25) malowanie szybu białą farba niepylącą; 26) wykonanie dokumentacji nowego dźwigu; 27) prace regulacyjno-rozruchowe; 28) wszelkie inne niezbędne prace pozwalające na uzyskanie pozytywnej decyzji UDT dopuszczającej dźwig do eksploatacji; 29) demontaż i utylizacja istniejącego dźwigu. 30) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w formie papierowej lub elektronicznej wizualizacji proponowanego dźwigu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach