Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni ogłasza przetarg
- Adres: 81-861 Sopot, al. Niepodległości 930/4
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5502481 , fax. 058 5515534
- Data zamieszczenia: 2009-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Zarząd Dróg i Zieleni
al. Niepodległości 930/4 930/4
81-861 Sopot, woj. pomorskie
tel. 058 5502481, fax. 058 5515534
REGON: 19046517700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl/zdiz
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MONTAŻ URZĄDZEŃ PODCZYSZCZAJĄCYCH NA MIEJSKIEJ SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ W SOPOCIE - 7 sztuk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest montaż następujących urządzeń podczyszczających: 1.Separator w ul. Bitwy pod Płowcami (1.1.) 2.Osadnik w ul. Emilii Plater (3.1.) 3.Separator w ul. Na Wydmach (3.2.) 4.Separator w ul. Na Wydmach (3.3.) 5.Separator w ul. Na Wydmach (3.4.) 6.Osadnik w Alei Niepodległości (8.2.) 7.Separator w Alei Niepodległości (11.2.) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 25 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art. 24 Ustawy PZP; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki : a)posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 20% ceny Oferty brutto (z VAT) lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20% ceny Oferty brutto (z VAT); b)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ważne przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 Ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e)Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót, oraz dokumenty potwierdzające, że wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 inwestycje w warunkach miejskich o łącznej wartości min. 300.000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie co najmniej 3 inwestycje odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. montaż co najmniej 5 urządzeń podczyszczających o wartości min. 50.000, 00 zł każda, należy przedłożyć dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców roboty zostały wykonane należycie, f)wskażą do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności:1 osobę pełniącą funkcję Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącej do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającej co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy, uczestniczącego w wykonaniu robót z zakresu sieci wod.-kan. porównywalnych z przedmiotem zamówienia, g)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, h)Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sopot.pl , www.zdiz.sopot.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Wysokiej i ul. 27 Stycznia.
Dodano: 2016-04-11 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej na os. Północ w Przechlewie - etap II
Dodano: 2015-09-29 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ulkowy - budowa przyłączy i fragmentu sieci w miejscowości Ulkowy i Pszczółki ul. Widokowa, ul. Sportowa.
Dodano: 2015-09-08 - Budowa kanalizacji deszczowej w Bolszewie w obrębie ul. Strażackiej
Dodano: 2015-07-20 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej Pętkowice - Gościcino gmina Wejherowo
Dodano: 2015-06-16 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Gościcinie w obrębie ul. Drzewiarza i ul. Południowej Etap Ia i Ib
Dodano: 2015-05-06 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Smętowo Graniczne, ul. Okrężna.
Dodano: 2015-04-23 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Gościcinie w obrębie ul. Drzewiarza i ul. Południowej
Dodano: 2015-03-02 - Budowa kanalizacji sanitarnej w ulicach Gradowej, Śnieżnej, Tęczowej i Wiczlińskiej w Gdyni - etap II
Dodano: 2015-02-18 - CTM/BZ/ZZ/07/15 Roboty budowlane polegające na wykonaniu przyłącza kanalizacji deszczowej oraz przyłączy wodociągowych obejmujących m.in. teren działki Nr 143/2 stanowiącego teren zamknięty w oparciu o dokumentację budowlaną.
Dodano: 2015-02-02