Przetargi.pl
Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2224G w m. Krzywe Koło gm. Suchy Dąb, długości 250 m.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-022 Suchy Dąb, ul. Gdańska 17
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6828620 , fax. 058 6828685
  • Data zamieszczenia: 2009-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Gdańska 17 17
    83-022 Suchy Dąb, woj. pomorskie
    tel. 058 6828620, fax. 058 6828685
    REGON: 19052787200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2224G w m. Krzywe Koło gm. Suchy Dąb, długości 250 m.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2224G w m. Krzywe Koło gm. Suchy Dąb, długości 250 m. Opis przedmiotu zamówienia stanowią: - dokumentacja projektowa - kosztorys ślepy-przedmiarowy - specyfikacja techniczna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - Złożyć druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. - Wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. - Udzielić co najmniej 3 letniej gwarancji Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, Dz. U. z 2000 r. Nr 106 poz. 1126 - tekst jednolity z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. - Sporządzić Kosztorys ofertowy wg załączonych przedmiarów robót.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - B) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda : -Doświadczenia zawodowego wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - Potencjału kadrowego wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - Potencjału technicznego wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. - Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagana informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchy-dab.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach