Przetargi.pl
Montaż systemu płatnego parkowania wraz z remontem wjazdu na teren Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim

Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Miodowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7658308 , fax. 22 7658301
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
    ul. Miodowa 2
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 22 7658308, fax. 22 7658301
    REGON: 30673300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ncm.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż systemu płatnego parkowania wraz z remontem wjazdu na teren Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Montaż systemu płatnego parkowania wraz z remontem wjazdu na teren Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim”. przy ul. Miodowej 2 w Nowym Dworze Mazowieckim, działka ewidencyjna nr 91. Dostęp do działki zapewnia wjazd z ulicy Miodowej. 2. Na wspomnianej działce istnieje utwardzenie wjazdu w postaci płyt typu trylinka oraz masy asfaltowej, które należy usunąć, oraz wysyp kruszywem różnego pochodzenia – również do częściowego usunięcia. 3. Wjazd na teren będzie odbywał się jedną jezdnią dwukierunkową. 4. Należy uwzględnić połączenie nowo remontowanej części z istniejącą nawierzchnią. 5. Odwodnienie - Odwodnienie powierzchni będzie realizowane metodą powierzchniową poprzez zastosowanie odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych jezdni. Jezdnia będzie miała pochylenie nie mniejsze niż 1,5%, pochylenie przewidziane w taki sposób aby odprowadzić wody opadowe do studzienki ściekowej, oraz w kierunku naturalnego spadku terenu. Pochylenie jezdni i parkingu należy dostosować do ukształtowania terenu. Dodatkowo należy uwzględnić odprowadzenie wód opadowych z rynien budynku w kierunku studzienki ściekowej. 6. Konstrukcja nawierzchni - Nawierzchnię parkingu wykonać z kostki brukowej gr. 8cm typ ,,behaton'' w kolorze szarym na podsypce piaskowo cementowej gr 3cm. Pasy ruchu wydzielać pasem kostki czerwonej. Przewiduje się zastosowanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63, stabilizowanego mechanicznie o łącznej grubości 40cm. Nawierzchnię chodnika wzdłuż budynku administracji wykonać z kostki gr. 8cm typ, „behaton” na podsypce piaskowo cementowej w proporcji 1:4 gr. 10 cm. Krawędzie jezdni oraz chodnika przewiduje się zakończyć obustronnie krawężnikiem. Po obu stronach jezdni zastosować należy balustrady ochronne dla pieszych. 7. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ, będący podstawą do sporządzenia kosztorysu ofertowego w wersji szczegółowej, który będzie integralną częścią oferty Wykonawcy. 8. System parkingowy – Szczegółowy opis systemu parkingowego znajduje się w załączniku nr 2 – Zestawienie parametrów technicznych i funkcjonalnych i załączniku nr 4 – rysunek usytuowania poszczególnych elementów i kierunku ruchu pojazdów. 9. Monitoring - Ułożyć dwie trasy kablowe długości 50mb po 5 sztuk kabla sieciowego UTP CAT.5E żelowanego pod kostką do latarni oświetleniowych na wysokość 5m, oraz kabel ziemny zasilający 3 x 2,5mm do każdej trasy kablowej, trzecią trasę kablową długości 50mb z dwiema sztukami kabla UTP CAT.5E żelowanego, oraz kabel ziemny zasilający 3 x 2,5mm. Zamontować i podłączyć do istniejącej infrastruktury według wskazań Zamawiającego 4 kamery o parametrach opisanych w załączniku nr 2 – Zestawienie parametrów technicznych i funkcjonalnych. 10. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej na terenie Oddziału w celu weryfikacji przedmiaru robót oraz zapoznania się z warunkami realizacji robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić z Panem Rafałem Gołębiewskim tel.: 507 152 491. 11. Wykonawca, który nie dokonał wizji lokalnej, ponosi wszelkie ryzyko związane z wykonaniem zamówienia. 12. Roboty budowlane będące częścią przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2017, poz. 1332), zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz obowiązującymi przepisami BHP i p.poż.. Wszystkie materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie, próby wszystkich materiałów muszą być uzgodnione i przedstawione do akceptacji Zamawiającego. 13. Roboty i montaż urządzeń będą wykonywane w czynnym obiekcie. 14. Z uwagi na konieczność zachowania ciągłości pracy Szpitala, zaleca się aby realizacja zamówienia była prowadzona w sposób możliwie jak najmniej zakłócający jego pracę. Wiąże się to między innymi z koniecznością zapewnienia w pełni bezpiecznego wjazdu na teren szpitala, dojścia do budynków i dostępu do pomieszczeń, w których będą przebywali pracownicy oraz Pacjenci Nowodworskiego Centrum Medycznego. 15. Wykonawca na własny koszt i ryzyko zapewnia wywóz gruzu i innych odpadów. 16. Dostęp do energii elektrycznej, wody i podłączenia do kanalizacji dla potrzeb realizacji robót zapewnia Zamawiający. Wykonawca ponosi koszty zużycia energii elektrycznej wykorzystywanej do zasilenia maszyn i urządzeń. 17. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na dostarczony system płatnego parkowania i roboty objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum 24 miesięcy. 18. Wykonawca zapewni możliwość zgłoszenia awarii 24 godziny/dobę przez 7 dni w tygodniu przynajmniej za pośrednictwem telefonu. 19. Wykonawca zobowiązuje się usunąć awarię systemu płatnego parkowania w czasie zadeklarowanym w ofercie, nie dłuższym jak 24 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia. Zadeklarowany czas usunięcia awarii nie dotyczy uszkodzeń mechanicznych. Wykonawca w zadeklarowanym czasie musi dojechać na miejsce, podjąć działanie naprawcze i doprowadzić do przywrócenia pracy aplikacji. W przypadku nie wywiązania się z niego będzie naliczana kara zgodnie ze wzorem umowy. 20. Warunki płatności - należność za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający wypłaci Wykonawcy w 12 równych, miesięcznych ratach po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia i podpisaniu protokołów odbioru oraz przekazaniu faktur. Ilość rat zostanie określona przez Wykonawcę w ofercie. Raty płatne do ostatniego dnia miesiąca. 21. Zamawiający dopuszcza kalkulację ceny oferty z uwzględnieniem ostatniej raty wyrównawczej w przypadku ceny oferty niepodzielnej na ilość rat zadeklarowaną w ofercie. 22. Odsetki mają być naliczane z uwzględnieniem zmiennego oprocentowania wyliczonego z uwzględnieniem zmiennej stopy procentowej WIBOR 3M. Do wyliczenia odsetek oferenci mają przyjąć, że rok obrachunkowy wynosi 365 dni także dla lat przestępnych. 23. W celu kalkulacji ceny oferty należy przyjąć stawkę z dnia 07.11.2017r. Dla aktualizacji harmonogramu spłaty rat należy przyjmować wartość WIBOR z ostatniego dnia roboczego przed rozpoczęciem nowego okresu rozliczeniowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34996300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 700,00 zł (słownie: pięć tysięcy siedemset zł 00/100). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach o/ Nowy Dwór Mazowiecki nr rachunku 19 8009 1062 0012 9554 9007 0005, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 16/PN/17 „Montaż systemu płatnego parkowania wraz z remontem wjazdu na teren Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim” 5) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Kopertę należy oznaczyć - „Wadium w postępowaniu 16/PN/17 „Montaż systemu płatnego parkowania wraz z remontem wjazdu na teren Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim” 7) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8) Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę oferty; 2) Wypełnione zestawienie parametrów technicznych i funkcjonalnych - wg Załącznika nr 2 3) Harmonogram spłaty rat – wg Załącznika nr 9 4) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 6 do SIWZ. 5) oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – sporządzone wg Załącznika nr 5 do SIWZ. 6) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii. 7) Dowód wniesienia wadium – w przypadku wadium wniesionym w pieniądzu oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, w wadium wnoszonym w innej formie niż w pieniądzu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w osobnej kopercie oryginału dokumentu stanowiącego wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach