Przetargi.pl
Modernizacja systemu parkingowego na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz

Ośrodek Sportu i Rekreacji "Żoliborz" m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz ogłasza przetarg

  • Adres: 01652 Warszawa, ul. Potocka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8324550 w. 112 , fax. 228 324 555
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji "Żoliborz" m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz
    ul. Potocka 1
    01652 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8324550 w. 112, fax. 228 324 555
    REGON: 1607792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir-zoliborz.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu parkingowego na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja systemu parkingowego na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz” i obejmuje:  sporządzenie kompletnego projektu wykonawczego systemu parkingu zgodnie z założeniami PFU,  demontaż urządzeń istniejącego systemu parkingowego,  wykonanie instalacji elektrycznej wysoko prądowej do zasilania urządzeń,  wykonanie odpowiedniej instalacji elektrycznej nisko prądowej do sterowania systemem,  wykonanie fundamentów betonowych, ewentualnych konstrukcji postumentów i innych stałych elementów pod urządzenia parkingowe,  wykonanie pętli indukcyjnych pod kostką, wycięcie ich w betonie lub asfalcie zależnie od istniejącego podłoża,  dostawę i montaż urządzeń parkingowych posiadających wszelkie niezbędne normy i odpowiednie certyfikaty oraz spełniających wymagania i zapewniających potrzeby Zamawiającego,  wykonanie dokumentacji powykonawczej,  przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi systemu oraz eksploatacji i konserwacji urządzeń,  udzielenie gwarancji na wszystkie wykonane prace oraz zainstalowane urządzenia. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia dostarczyć Zamawiającemu, zestawienie wszystkich zamontowanych i dostarczonych urządzeń wchodzących w skład systemu parkingowego, z podaniem ich nazw, ilości, cen jednostkowych netto oraz wartości brutto. Łączna wartość dostarczonych i zamontowanych urządzeń winna być tożsama z wartością wskazaną w formularzu cenowych w zakresie części „wartość urządzeń”. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:  Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 1  Wzór umowy określa - załącznik nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34996300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie wymaga się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SIWZ; b) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, d) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Warszawie przy ul. Potockiej 1 w Sekretariacie na I piętrze. 3. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt 12. i 13. SIWZ ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę /y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 4. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców ( nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 6) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 7) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 13.1) lit. B) i 13.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 8) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 9) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 15.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 10) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 11) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach