Przetargi.pl
„Montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu, systemów sygnalizacji pożaru dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku”

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09402 Płock, Pl. Dąbrowskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 243 665 400 , fax. 243 665 421
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku
    Pl. Dąbrowskiego 2
    09402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 243 665 400, fax. 243 665 421
    REGON: 61103840300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu, systemów sygnalizacji pożaru dla Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu monitoringu [elektronicznego] tj. montaż systemów sygnalizacji włamania i napadu z transmisją sygnałów alarmowych do stacji monitorowania oraz systemów sygnalizacji pożaru w obiektach należących do PWSZ w Płocku, znajdujących się w Nowym Trzepowie 55. I. Obowiązki Wykonawcy w zakresie wykonania i dokumentacji systemu monitoringu [elektronicznego] tj. montażu systemów sygnalizacji włamania i napadu z transmisją sygnałów alarmowych do stacji monitorowania oraz systemów sygnalizacji pożaru w obiektach należących do PWSZ w Płocku, znajdujących się w Nowym Trzepowie 55: 1. Systemy alarmowe winny być zaprojektowane i wykonane z urządzeń posiadających atesty co najmniej klasy SA2, powinny być monitorowane dwutorowo i posiadać klasę minimum GRADE-2. 2. Zastosowane środki techniczne muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie normami muszą posiadać niezbędne certyfikaty, spełniać wymogi UE, przy uwzględnieniu Polskich Norm: • PN-93/E-08390/51 – Systemy alarmowe. Systemy transmisji alarmu. Ogólne wymagania dotyczące systemów. • PN-93/E-08390/14 – Systemy alarmowe - Wymagania ogólne. 3. Wykonawca zapewni do montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych osoby, które posiadają niezbędne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, w tym: - posiadają uprawnienia do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu instalacji elektrycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV, - posiadającą tzw. uprawnienia E SEP. 4. Wykonawca wykona montaż wszelkich urządzeń niezbędnych do prawidłowego działania alarmu, a także zasilaczy, wzmacniaczy, kontrolerów, kabli, listew i nadajników GSM, 5. Wszystkie centrale alarmowe zainstalowane w poszczególnych obiektach Zamawiającego powinny być tego samego typu z możliwością administrowania przez sieć internetową. 6. Elektroniczne urządzenia i systemy powinny być zainstalowane w obiektach WNEI PWSZ w Płocku w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 7. Wykonaniu i zamontowaniu urządzeń, systemów sygnalizacji włamania i napadu z transmisją sygnałów alarmowych do stacji monitorowania oraz systemów sygnalizacji pożaru w poszczególnych obiektach zobowiązany będzie do: a) dostarczenia, pełnej dokumentacji technicznej na wbudowane elektroniczne urządzenia i systemy alarmowe wraz z opracowaną instrukcją obsługi zamontowanych urządzeń i systemów. Wykonawca opracuje instrukcję obsługi zamontowanych systemów alarmowych i monitorujących oraz przekaże ją Zamawiającemu wraz z zakończeniem instalacji systemów. Zamawiający zweryfikuje instrukcję w ciągu dwóch dni roboczych od dnia jej przekazania. Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić ewentualne uwagi Zamawiającego co do treści instrukcji. Jest to jeden z warunków podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, b) przeszkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego osób zgodnie z opracowaną instrukcją obsługi zamontowanych urządzeń i systemów. Jest to jeden z warunków podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, a) udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia liczonej od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego, 8. Wykonawca zapewni monitorowanie wszystkich zdarzeń na systemie SSWIN online na max. 6 komputerach wskazanych przez Zamawiającego. 9. Wykonawca przez cały okres trwania gwarancji zobowiązany będzie do zapewnienia stałej konserwacji systemów, wymiany baterii w czujkach, a w przypadku awarii do podjęcia naprawy systemów w terminie nie dłuższym niż 24 godziny, przy należytym zgłoszeniu usterki do serwisu Wykonawcy w przypadku awarii zapewniającej działanie systemu alarmu. W przypadku awarii nie pozwalającej na załączenie systemu alarmu czas podjęcia naprawy wynosi do 12 godzin. 10. Podpisując protokół zdawczo-odbiorczy Wykonawca przekazuje jednocześnie Zamawiającemu wszelkie urządzenia wraz z dokumentacją na własność. 11. Podstawą wystawienia faktury będzie prawidłowo podpisany protokół odbioru prac tj. próbny alarm w celu weryfikacji prawidłowości działania systemu. a) termin montażu systemu alarmu wraz z uruchomieniem monitoringu oraz przekazaniem wymaganej dokumentacji i instrukcji od dnia podpisania umowy do dnia( w zależności od złożonej oferty) b) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie realizacji umowy, nie ujawniania ich osobom trzecim jak również nie wykorzystywanie żadnych informacji na szkodę Uczelni w trakcie realizacji umowy. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: a) Załącznik nr 1 - Alarm dworek b) Załącznik nr 2 Alarm – kotłownia c) Załącznik nr 3 Kamery aula d) Załącznik nr 4 -Kamery dworek kotlownia e) Załącznik nr 5 - alarm aula, garaz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ - formularz oferty, 4) Załącznik nr 4 – informacja o kryterium pozacenowym, 5) Załącznik 5- Wykaz usług, Pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach