Przetargi.pl
Instalacja systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie

NARODOWE MUZEUM TECHNIKI W WARSZAWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 00-901 Warszawa, Plac Defilad 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NARODOWE MUZEUM TECHNIKI W WARSZAWIE
    Plac Defilad 1
    00-901 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 367866962
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nmt.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Instalacja systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 zamówienia obejmuje rozbudowę systemu dozoru wizyjnego w Oddziale Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie w Chlewiskach przy ul. Szkolnej 34. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) Instalację kamer o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w Projekcie Budowlanym i Projekcie Wykonawczym (załączniki nr 7 i 8 do SWZ) i w ramach załączonych wyciągów z dokumentacji projektowej (załącznik nr 9A, 9B i 9C do SWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje poniższe punkty kamerowe w projekcie K8, K9, K13, K14, K15, K16, K17, K18, K19, K20, K21, K22, K23, K24, K25, K26, K27, K28, K29, K34, K35, K36, K37, K38, K39, K40, K41, K42, K56, K57 oraz zestawienie ilościowe kamer: Kamera Typ 3 – Kopułowa 4MP-NEX-DOME-PRO lub 4.0C-H5A-DO1-IR– Kopułowa 4 sztuki; Kamera Typ 4 – Bullet 4MP-NEX-BLT-PRO lub 4.0C-H5A-BO1-IR – 26 sztuk.2) Wykonania punktów dostępowych LPD1, LPD3, LPD5 i GPD zgodnie z Projektem Budowlanym i Projektem Wykonawczym (załączniki nr 7 i 8 do SWZ).3) Dostawa jednego serwera rejestracji o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w Projekcie Budowlanym i Projekcie Wykonawczym (załączniki nr 7 i 8 do SWZ).4) udzielenie licencji systemu VSS oraz migracja istniejących licencji na zainstalowany nowy serwer rejestracji. 5) ewentualna aktualizacja posiadanych licencji oprogramowania VMS systemu VSS do najnowszej wersji. 6) Konfiguracja wszystkich kamer zgodnie z wymaganiami projektu. 7) Szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 1 zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi załącznikami do SWZ:1) Projekt Budowlany – załącznik nr 7 do SWZ,2) Projekt Wykonawczy – załącznik nr 8 do SWZ,3) Wyciągi z dokumentacji projektowej – załączniki nr 9A-9C do SWZ,4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót– załącznik nr 10 do SWZ;5) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;6) Decyzja nr 936/DR/22 z 2 grudnia 2022 r. w sprawie wydania pozwolenia na przeprowadzenie robót budowlanych obejmujących budowę systemu instalacji słaboprądowej - załącznik nr 11 do SWZ;7) Decyzja Nr 389.2019 z 20 listopada 2019 r. zatwierdzająca projekt budowlany oraz udzielająca pozwolenie na budowę wydana przez Starostę Szydłowieckiego - załącznik nr 12 do SWZ.1. Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 zamówienia obejmuje rozbudowę systemu dozoru wizyjnego w siedzibie głównej Narodowego Muzeum Techniki w Warszawie w Pałacu Kultury i Nauki przy Placu Defilad 1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) instalację kamer o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w Projekcie Architektoniczno-Budowlanym i Projekcie Technicznym (załączniki nr 14 i 15 do SWZ) i w ramach załączonych wyciągów z dokumentacji projektowej (załączniki nr 16A-16E do SWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje poniższe punkty kamerowe określone w projektach KZ.4; KZ.5; K-1.14; K-1.26; K1.9; K1.11; K1.14; K1.26; K1.27; K1.28; K1.37; K2.3; K2.4; K2.13; K2.15; K3.3; K3.4; K3.5; K3.6; K4.39; K4.8; K4.11; K4.12; K4.14; K4.21; K4.23;2) wykonanie punktów dostępowych LPD1, LPD3, LPD5 i GPD zgodnie z Projektem Architektoniczno-Budowlanym i Projektem Technicznym (załączniki nr 14 i 15 do SWZ)3) wskazane urządzenia należy zainstalować w wyznaczonych, wskazanych projektem punktach oraz włączyć do instalacji opartej o oprogramowanie VMS opisane w projekcie. Urządzenia należy skonfigurować w zakresie analizy wideo w które są wyposażone. Na etapie realizacji Zamawiający wskaże funkcje analityczne jakie należy zaprogramować.4) budowę kanalizacji teletechnicznej przewidzianej w Projekcie Architektoniczno–Budowlanym i Projekcie Technicznym (załącznik nr 14-15 do SWZ) i w ramach załączonych wyciągów z dokumentacji projektowej (załączniki nr 16A-16E do SWZ). 5) instalację niezbędnej infrastruktury teletechnicznej określonej w Projekcie Architektoniczno–Budowlanym i Projekcie Technicznym dla zakresu prac objętego niniejszym zamówieniem. 6) dostawę jednego serwera rejestracji o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w Projekcie Architektoniczno–Budowlanym i Projekcie Technicznym (załączniki nr 14 i 15 do SWZ).7) udzielenie licencji systemu VSS oraz migracja istniejących licencji na zainstalowany nowy serwer rejestracji. 8) ewentualna aktualizacja posiadanych licencji oprogramowania VMS systemu VSS do najnowszej wersji. 9) modyfikację instalacji VSS poprzez rozdzielenie oglądu od rejestracji na istniejącej stacji rejestrująco oglądowej. 10) konfigurację wszystkich kamer zgodnie z wymaganiami projektu. 11) szkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie części nr 2 w zamówienia należy wykonać zgodnie z następującymi załącznikami do SWZ:1) Projekt Architektoniczno-Budowlany – załącznik nr 14 do SWZ,2) Projekt Techniczny – załącznik nr 15 do SWZ,3) Wyciągi z dokumentacji projektowej – załączniki nr 16A-16E do SWZ,4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót– załącznik nr 17 do SWZ;5) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 6 do SWZ;6) Decyzja nr WZWL.5174.241.2022.KP z 28 grudnia 2022 r. w sprawie wydania pozwolenia na przeprowadzenie robót budowlanych obejmujących budowę systemu instalacji słaboprądowej - załącznik nr 18 do SWZ;7) Decyzja Nr 42/Ś/2023 z 17 lutego 2023 r. zatwierdzająca projekt budowlany oraz udzielająca pozwolenie na budowę wydana przez Prezydenta m.st. Warszawy - załącznik nr 19 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia w zakresie obydwu części zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną o wartości co najmniej 300.000,- zł (słownie: trzysta tysięcy złotych).4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie uznany za spełniony w przypadku przedstawienia dokumentów potwierdzających, że Wykonawca:a) wykonał należycie, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jedno zamówienie na budowę lub przebudowę sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w budynku wpisanym do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, lub –w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku) o wartości co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) brutto oraz załączył dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;b) dysponuje oraz skieruje do wykonania zamówienia co najmniej jedną osobą posiadającą jednocześnie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682) lub odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, spełniającą wymagania określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, w tym przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy realizacji co najmniej jednego zamówienia na roboty budowlane obejmujące budowę lub przebudowę sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w budynku wpisanym do właściwego rejestru obiektów zabytkowych (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, lub –w przypadku rejestrów prowadzonych poza RP – rejestrów równoważnych, prowadzonych na podstawie przepisów obowiązujących ze względu na miejsce położenia zabytku), o wartości co najmniej 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych) brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach