Przetargi.pl
Montaż rolet okiennych w oddziałach przedszkolnych w Gminie Starogard Gd.

Gmina Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562 50 67 , fax. (058) 562 46 41
  • Data zamieszczenia: 2014-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starogard Gdański
    ul. Sikorskiego 9 9
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562 50 67, fax. (058) 562 46 41
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż rolet okiennych w oddziałach przedszkolnych w Gminie Starogard Gd.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie i montaż rolet okiennych - 3 szt. rolet na okna sufitowe oraz 13 rolet na okna naścienne. Rolety należy szczegółowo wymierzyć, wykonać i zamontować w miejscach realizacji zadania - wykaz szkół podany poniżej. W cenę montażu należy wliczyć cenę pomiarów, dojazdów, montażu oraz 2 letniej gwarancji na wykonanie i montaż rolet. Rolety powinny być wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 2. Do SIWZ z materiałów niepalnych - posiadających atest niepalności, odpowiednio dostosowanych do pomieszczeń przedszkolnych w kolorystyce dobranej przez dyrektora szkoły. Materiał, z którego mają być wykonane powinien zabezpieczać przed światłem słonecznym. Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy: Zadanie polega na wykonaniu, wykonaniu i montażu w wymienionych poniżej lokalizacjach, rolet okiennych: 1. Zespół Wychowania Przedszkolnego w Kręgu, Krąg 44, 83-200 Starogard Gdański, tel. 58 562 15 79; dyr. Anna Benert. 2. Oddział przedszkolny w Kokoszkowych, ul. Szkolna 24, 83-207 Kokoszkowy, tel. 58 562 15 79; dyr. Anna Benert. 3. Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Suminie, Sumin 38, 83-200 Starogard Gdański, tel. 58 562 10 78, dyr. Barbara Rozwadowska; 4. Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Dąbrówce, ul. Starogardzka 47, Dąbrówka, 83-212 Bobowo, tel. 58 56 217 27, dyr. Lucyna Jarczyk; 5. Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rokocinie, ul. Parkowa 2, Rokocin, 83-200 Starogard Gdański, tel. 58 562 1019, dyr. Justyna Pawelec; 6. Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Brzeźnie w Szpęgawsku, Szpęgawsk, ul. Starogardzka 17, 83-200 Starogard Gdański, tel. 58 56 212 15, dyr. Jacek Zakrzewski; Rolety należy wykonać oraz dostarczyć i zamontować w uzgodnionych miejscach. Koszty dojazdów i montażu oraz sprzętu wymaganego do jego wykonania należy wliczyć w koszt zamówienia. Dostarczone rolety muszą być fabrycznie nowe, posiadać 2 letnią gwarancję na rolety i montaż. Po zamontowaniu należy przeprowadzić próbę dostarczonego i zamontowanego zgodnie z wymogami prawa sprzętu. Rolety muszą działać i być w 100% sprawne. Materiał, z których wykonane zostaną rolety ma być wysokiej jakości, dostosowany do stosowania w przedszkolach, powinien być nieprzepuszczalny dla światła słonecznego. Przedmiot zamówienia dotyczący montowanych rolet musi spełniać wszystkie wymogi, normy dotyczące bezpieczeństwa wymagane obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy dotyczących przedmiotu zamówienia jest określony w SIWZ wraz z zał. Nr 2 do SIWZ oraz w istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji: na wykonanie i montaż rolet - na okres: 24 mieś. Miejsca wykonania usługi są określone w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania w ofercie zakresu części, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Wszelkie nazwy własne produktów, materiałów lub urządzeń przywołane w opisie przedmiotu zamówienia służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w SIWZ. Zamawiający dopuszcza a Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne w oparciu o wyroby/produkty/urządzenia innych producentów pod warunkiem posiadania przez te wyroby/produkty/urządzenia parametrów technicznych i funkcjonalnych wymaganych przez zamawiającego lub je przewyższających i posiadania wymaganych właściwości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395154102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy, nie przewiduje się wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starogardgd.ug.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach