Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 347 24 00 , fax. +48 58 347 29 13
- Data zamieszczenia: 2013-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Dział Zamówień Publicznych
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. +48 58 347 24 00, fax. +48 58 347 29 13
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa rolet wraz z montażem w ramach Projektu Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa rolet wraz z montażem dla Regionalnej Biblioteki Centrum Nanotechnologii Politechniki Gdańskiej. 2. Zakres dostawy (maksymalny wymiary rolet: szer. X wys.): a. 1210 mm x 900 mm - 2 szt. b. 960 mm x 2000 mm - 6 szt. c. 960 mm x 900 mm - 6 szt. d. 900 mm x 1900 mm - 2 szt. e. 900 mm x 900 mm - 2 szt. 3. Materiał przeznaczony do wykonania rolet: 1) Rolety a: tkanina poliester, gramatura: powyżej 160 g/m?, kolor w jasnych odcieniach 2) Rolety b,c,d,e: tkanina poliester gumowana, gramatura: powyżej 170 g/m?, kolor w jasnych odcieniach - dająca 100% zaciemnienia 4. Sposób montażu: a. Wszystkie rolety mają być zamontowane w kasecie z prowadnicami. b. Zastosowane kasety i prowadnice muszą minimalizować prześwity, kaseta powinna być wykonana z PCV w kolorze białym, z automatyczną blokadą i chronić materiał przed zabrudzeniem. c. Sterowanie roletami - manualne za pomocą łańcuszka koralikowego. d. Długość łańcuszków sterujących musi zapewniać możliwość swobodnego sterowania i być dopasowana do wielkości okien. e. Wysokość otworów okiennych dla rolet b,c,d,e - ok. 305 cm f. Rolety c,e znajdują się w górnej części otworu okiennego g. Rolety b,d znajdują się w dolnej części otworu okiennego 5. Podane w punkcie 2 wymiary są orientacyjnymi maksymalnymi wymiarami rolet - Wykonawca zobowiązany jest do dokonania dokładnego pomiaru okien w celu przedstawienia dokładnej oferty cenowej i zapewnienia prawidłowego montażu. 6. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na oferowany przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 7. Rolety muszą być fabrycznie nowe, pochodzić z tegorocznej (2013r.) produkcji i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. 8. Zastosowane do wykonania rolet tkaniny muszą posiadać atest higieniczny oraz wyróżniać się dobrą stabilnością wymiarów (muszą być odporne na deformację w wyniku działania promieniowania słonecznego) oraz posiadać wysoki współczynnik trwałości kolorów. 9. Kolorystyka rolet będzie uzgodniona z Zamawiającym przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. 10. Odbioru przedmiotu zamówienia, na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, dokona upoważniony pracownik Zamawiającego. 11. Wykonawca, przed rozpoczęciem realizacji zamówienia jest zobowiązany do dokonania pomiarów i stosownych ustaleń z Zamawiającym dotyczących realizacji zamówienia (koloru, rodzaju tkaniny, miejsca montażu itp.). 12. Dostawa przedmiotu zamówienia może odbywać się wyłącznie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Wykonawca winien zawiadomić telefonicznie upoważnionego pracownika Zamawiającego, na co najmniej 2 dni wcześniej o planowanej dostawie rolet. 13. Koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca. 14. Dostarczony przedmiot umowy nie zostanie odebrany przez Zamawiającego w przypadku stwierdzenia niezgodności ze SIWZ, ofertą lub umową. 15. W okresie gwarancji wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą, w tym również dojazdu, transportu ponosi Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 395154102
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną