Przetargi.pl
Montaż poręczy korytarzowych w trzech budynkach mieszkalnych DPS Jedlina w Mieni, oraz montaż poręczy zewnętrznych przy wejściu do dwóch budynków mieszkalnych nr 1 i 2.

Dom Pomocy Społecznej "Jedlina" ogłasza przetarg

  • Adres: 05-319 Cegłów, Mienia 300
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7570160 , fax. 025 7570160
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Jedlina"
    Mienia 300 300
    05-319 Cegłów, woj. mazowieckie
    tel. 025 7570160, fax. 025 7570160
    REGON: 71169299600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjedlina.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż poręczy korytarzowych w trzech budynkach mieszkalnych DPS Jedlina w Mieni, oraz montaż poręczy zewnętrznych przy wejściu do dwóch budynków mieszkalnych nr 1 i 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest montaż poręczy korytarzowych w trzech budynkach mieszkalnych DPS Jedlina w Mieni, oraz montaż poręczy zewnętrznych przy wejściu do do dwóch budynków mieszkalnych nr 1 i 2. Montaż poręczy korytarzowych o następujących wymogach: - wykonane poręczy ze stali nierdzewnej polerowanej, - z rur o średnicy 40-50 mm - zakończyć każdy odcinek łukiem do połączenia ze ścianą - odstęp poręczy od sciany w odległości 5 - 7 cm - maksymalne odstępy pomiędzy punktami mocowania poręczy 150 cm Montaż poręczy zewnętrznych o następujących wymogach: - wykonanie poręczy ze stali nierdzewnej polerowanej - z rur o średnicy 40-50 mm - zamocować w betonowy cokole zagłębionym min. 60 cm poniżej poziomu terenu - montaż poreczy na wysokości 110 cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót. Wykonanie robót dodatkowych, których konieczności wykonania nie można było przewidzieć na etapie przygotowania opisu przedmiotu zamówienia, a które mogą wystąpić podczas realizacji zamówienia, tj. w czasie montażu poręczy (np. uszkodzenia tynku, ścian ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152133
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia wadium w kwocie 1000,00 PLN słownie: jeden tysiąc złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. 2. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: 2.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - nie zalegają z płatnościami podatków do urzędu skarbowego i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w ZUS; - złożą wadium, 2.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: - złożą stosowne oświadczenie według wzoru - zał. nr 3 do siwz , - złożą informację o podwykonawcach według wzoru - zał. nr 5 do siwz. 3. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 3.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych. 3.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 3.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 3.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1)Formularz ofertowy wraz z kosztorysami ofertowymi wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr 2 do siwz ); 1.2)Dowód wniesienia wadium - (zgodnie z wymogami określonymi w pkt IX siwz); 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1) Dokument o działalności gospodarczej: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Pzp (zał. nr 3 do siwz). 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - kopie niezbędnych uprawnień budowlanych, uprawnień kierowników robót, zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego. 3.2) Informacja o podwykonawcach - według wzoru załączonego do siwz (zał. nr 5 do siwz ). Obowiązuje również przedłożenie dokumentów wymienionych w pkt. 3.1) siwz na temat podwykonawców. 4. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 5.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1) i 2.3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.2 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 5.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 6.1). 6. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 6.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 6.2) Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 3, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 7. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów i oświadczeń: 7.1 Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 7.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 7.3 Oświadczenia mogą być podpisywane jedynie przez osobę uprawnioną..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach