Przetargi.pl
Modernizacja kotłowni olejowej wraz z instalacją centralnego ogrzewania i instalacją solarną w Domu Pomocy Społecznej Jedlina

Dom Pomocy Społecznej "Jedlina" ogłasza przetarg

  • Adres: 05-319 Cegłów, Mienia 300
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7570160 , fax. 025 7570160
  • Data zamieszczenia: 2009-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Jedlina"
    Mienia 300 300
    05-319 Cegłów, woj. mazowieckie
    tel. 025 7570160, fax. 025 7570160
    REGON: 71169299600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsjedlina.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja kotłowni olejowej wraz z instalacją centralnego ogrzewania i instalacją solarną w Domu Pomocy Społecznej Jedlina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres szczegółowy zamówienia pn. Modernizacja kotłowni olejowej wraz z instalacją centralnego ogrzewania i instalacją solarną wchodzi przebudowa istniejącej kotłowni olejowej, i budowa uładu kolektorów słonecznych do produkcji ciepła w celu podgrzania ciepłej wody użytkowej. W tym celu wykonawca zobowiązany jest do: wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową, tzn. przebudowa kotłowni olejowej i składu opału, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w starej części budynku głównego, budową instalacji solarnej oraz zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż, i zasadami wiedzy technicznej i aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, przy opracowaniu projektu i dokumentacji technicznej użyto nazw produktów,nazw producentów. Do złożenia oferty a co za tym idzie do wykonania zadania można również zastosować produkty innych producentów, lecz muszą być to produkty o parametrach równoważnych lub lepszych od tych wykazanych w dokumentacji technicznej w kalatogu kosztorysy ofertowe. Parametry techniczne urządzeń równoważnych będą oceniane wg wskaźników technicznych zawartych w załączniku nr 5 do SIWZ. Warukiem zastosowania urządzeń równoważnych kotły, kolektory słoneczne i pozostałego osprzętu pompy, regulatory, elektronika itd jest bezkolizyjna współpraca w ramach rozwiązań technicznych i technologicznych zawartych w dokumentacji technicznej zatwierdzonej przez Zamawiającego. Wkonania wszelkich robót takich jak np.: roboty porządkowe, zaopatrzeniowe, transportowe, przygotowania, użytkowania, konserwacji i naprawy sprzętu, urządzeń i narzędzi, dozorowania i nadzoru budowy, kontroli jakości, wywiezienia odpadów i nadmiaru gruntu oraz innych niezbędnych czynności dla celu wykonania przedmiotu zamówienia, opracowania i skompletowanie dokumentacji powykonawczej, przekazania zamawiającemu kompletu dokumentów po zakończeniu inwestycji, kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, bieżącego przedkładania dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłaszanych do odbiorów, przeprowadzenia niezbędnych uruchomień, prób i badań przez uprawnione jednostki np. próby szczelności, uruchomienia serwisowe, rozróch urządzeń, pomiary elektryczne, odbiór UDT, zapewnienia prowadzenia robót przez osoby uprawnione oraz posiadające odpowiednie kwalifikacje, przeszkolone w zakresie bhp i p.poż., wyposażenia pracowników w niezbędne narzędzia, odzież ochronną i sprzęt, spełniające wymagania norm technicznych i bhp, wykonania przedmiotu zamówienia wg zasady pod klucz tj. DT, zezwolenia, wykonanie, próby, badania, inwentaryzacja geodezyjna, przeszkolenie pracowników zamawiającego. 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Roboty prowadzone będą w budynkach czynnych i użytkowanych. 4. Wykonawca na czas przeprowadzanych robót zobowiązuje się zabezpieczyć ciepłą wodę na potrzeby DPS Jedlina. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Wymagania organizacyjne. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7. Wymagania dotyczące gwarancji. Wymagane jest udzielenie co najmniej 36 miesięcznej gwarancjine roboty budowlanomontażowe, a na zamontowane urządzenia zgodnie z gwarancją producenta ale nie mniej niż 24 miesiące. 8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Dopuszcza się możliwość powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Informacja o planowanym powierzeniu części zamówienia podwykonawcom stanowi załącznik do oferty, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152133
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 PLN słownie: piętnaście tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena pelnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie wykonawcy potwierdzający spełnienie następujących warunków: Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: jeśli udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat minimum 2 realizacji robot budowlano-montażowych o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości co najmniej 250.000,- zł, każde, z potwierdzeniem ich właściwej jakości, załącznik nr 7 do siwz, Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: nie zalegają z płatnościami podatków do urzędu skarbowego i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne w ZUS; złożą wadium; są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 300.000 zł Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: złożą stosowne oświadczenie według wzoru - załącznik nr 3 do siwz; złożą informację o podwykonawcach według wzoru - załącznik nr 6 do siwz. Z ubiegania się o zamówienia wyklucza sie wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamównień publicznych nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: formularz ofertowy z kosztorysem ofertowm, wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 2 do siwz); dowód wniesienia wadium - (zgodnie z wymogami określonymi w pkt IX siwz); inne dokumenty wymienione w pkt 2,3,4, a przypadku oferty wspólnej - dodatkowo w pkt 6, wykonawców zagranicznych obowiązuje ponadto pkt 5; w przypadku zaproponowanych urządzeń równoważnych Wykonawca dodatkowo załączy szczegółową specyfikację techniczną oraz aprobaty techniczne tych urządzeń. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: Dokument o działalności gospodarczej: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działaności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadzczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Wykaz wykonanych robót budowlano-instalacyjnych z okresu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim charakterem robotom stanowiącym przedmiot zamowienia, z podaniem ich terminu oraz wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub kopie protokołów odbioru) - wymagane jest wykazanie min. 2 realizacji co najmniej na kwotę 250.000 zł każde. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień:-kopie niezbędnych uprawnień budowlanych, elektrycznych, sanitarnych, uprawnień kierowników robót, zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego. Informacja o podwykonawcach - według wzoru załączonego do siwz (załącznik nr 6 do siwz). Obowiązuje również przedłożenie dokumentów wymienionych w pkt. 3.2) siwz na temat podwykonawców. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty: Kopia aktualnej polisy OC na kwotę ubezpieczenia min. 300.000 zł. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1) i 2.3)składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu skłądania ofert; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubepieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. 5.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. 6.1). Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty w przypadku kładania wspólnej oferty: Wykonawcy moga wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 3, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów i oświadczeń: Wymagane dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczony przez wykonawcę, Oświadzcenia mogą być podpisywane jedynie przez osobę uprawnioną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatminski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach