Gmina Sucha Beskidzka ogłasza przetarg
- Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8742341, 8749544 , fax. 033 8742266
- Data zamieszczenia: 2012-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sucha Beskidzka
ul. Mickiewicza 19 19
34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
tel. 033 8742341, 8749544, fax. 033 8742266
REGON: 07218192000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Montaż podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych w budynku Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane związane dostawą i montażem kompletnego, fabrycznie nowego podnośnika hydraulicznego dla osób niepełnosprawnych (na wózkach) w budynku Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie robót rozbiórkowych (ścianki działowe, posadzki), b) wykonanie wszystkich instalacji niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania urządzenia dźwigowego, c) roboty wykończeniowe (tynkowanie, malowanie itp.), d) dostawę, montaż i rozruch kompletnego urządzenia dźwigowego o parametrach określonych w dokumentacji przetargowej, e) wykonanie wszelkich niezbędnych badań, rejestracji w UDT, prób i czynności sprawdzających zgodnie z właściwymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2000 r. nr 122, poz. 1321 z późn. zm.), f) wykonanie wszelkie czynności związanych z uzyskanie decyzji UDT zezwalającej użytkownikowi na eksploatację urządzenia dźwigowego, g) przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzenia dźwigowego, h) wykonanie innych prac i czynności niezbędnych dla prawidłowej realizacji zadania zgodnie z dokumentacją przetargową i przepisami prawa. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, dokumentacją projektową, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wskazanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem, że będą one miały właściwości nie gorsze niż materiały podane w dokumentacji. Wymagany okres realizacji zamówienia: od 02.07.2012 r. do 24.08.2012 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sucha-beskidzka.pl oraz Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa budynku o szyb windowy przy ul. Zbylitowskiej nr 9 w Tarnowie w ramach zadania Dostosowanie budynku przy ul. Zbylitowskiej 9 do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dodano: 2016-06-14 - Przebudowa wind towarowych w kuchni Domu Pomocy Społecznej im. Św.Brata Alberta
Dodano: 2016-04-15 - Kompleksową przebudowę windy wraz z wymianą napędu hydraulicznego na elektryczny w Budynku Głównym na terenie Kampusu UEK w Krakowie
Dodano: 2015-08-04 - Kompleksową przebudowę windy w Pawilonie Sportowym wraz z wymianą napędu hydraulicznego na bardziej sprawny i ekonomiczny napęd elektryczny
Dodano: 2015-08-04 - Przebudowa i rozbudowa budynku Biblioteki Głównej o zewnętrzną windę z częścią wejściową oraz podjazdem dla osób niepełnosprawnych na terenie Kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Dodano: 2015-07-07 - Przebudowa i rozbudowa budynku Biblioteki Głównej o zewnętrzną windę z częścią wejściową oraz podjazdem dla niepełnosprawnych na terenie Kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Dodano: 2015-04-29 - Zakup, dostawa, uruchomienie, montaż UPS oraz windy osobowej dla Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krakowie, os. Na Skarpie 66
Dodano: 2015-01-14 - Budowa windy przy budynku Starostwa Powiatowego w Brzesku - zakup i montaż windy dla potrzeb klientów i pracowników Starostwa Powiatowego w Brzesku
Dodano: 2014-09-18 - Budowa trzyprzystankowej windy zewnętrznej z przewiązką wraz z rozbudową wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z klimatyzacją w dobudowie do południowej ściany szczytowej pawilonu C na dziedzińcu wewnętrznym Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego w Krakowie, os. Na Skarpie 66
Dodano: 2014-08-05 - Budowa trzyprzystankowej windy zewnętrznej z przewiązką wraz z rozbudową wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej z klimatyzacją w dobudowie do południowej ściany szczytowej pawilonu C na dziedzińcu wewnętrznym Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego w Krakowie, os. Na Skarpie 66.
Dodano: 2014-07-14