Przetargi.pl
Montaż oświetlenia drogowego zasilanego hybrydowo w Gminie Słupsk (25 lamp) w roku 2014

Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 34
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 059 8429254
  • Data zamieszczenia: 2014-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
    ul. Sportowa 34 34
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 059 8429254
    REGON: 00055137800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż oświetlenia drogowego zasilanego hybrydowo w Gminie Słupsk (25 lamp) w roku 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem przetargu jest montaż oświetlenia drogowego zasilanego hybrydowo w Gminie Słupsk w łącznej ilości 25 lamp w roku 2014. 3.2. Ogólne warunki realizacji dla Wykonawcy w celu wykonania przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Transport kompletnej lampy solarnej na miejsce montażu, 3.2.2. Lokalizację posadowienia lampy, 3.2.3. Ustalenie uzbrojenia podziemnego w trasie wykopów, 3.2.4. Wykonanie wykopu pod fundamenty słupów oświetleniowych, 3.2.5. Wykonanie wykopu pod skrzynię na akumulatory, 3.2.6. Ochrona przed korozją fundamentów betonowych, 3.2.7. Mechaniczne posadowienie fundamentu w wykopie z zagęszczeniem mechanicznym tak, aby góra fundamentu wystawała 10 cm ponad poziom terenu, 3.2.8. Montaż podziemny akumulatorów żelowych 2 x 200 Ah szczelnych w pojemniku metalowym ze stali nierdzewnej z podłączeniem, 3.2.9. Uszczelnienie wyprowadzeń kablowych ze skrzyni akumulatorów, 3.2.10. Montaż zestawu 2 szt. paneli fotowoltaicznych i odpowiednie ich ustawienie w kierunku południowym, 3.2.11. Wciąganie przewodów w słup, 3.2.12. Podłączenie sterowania lampy, 3.2.13. Uruchomienie sterownika i kontrola pracy lampy drogowej hybrydowej, 3.2.14. Montaż i stawianie słupów ocynkowanych o masie do 300 kg (wysokość słupa 7 m), 3.2.15. Montaż wysięgników rurowych ocynkowanych o ciężarze do 15 kg na słupie (długość 1 m), 3.2.16. Montaż monokrystalicznych kolektorów na słupie 2 x 250 Wp, 3.2.17. Montaż pojedynczych opraw oświetlenia ulicznego na wysięgniku, oprawa LED o mocy 2 x 28 W każda, 3.2.18. Montaż na słupie turbiny wiatrowej pięciołopatkowej o mocy co najmniej 400 do 600 W ze sterownikiem, 3.2.19. Montaż przewodów do opraw oświetleniowych - połączenie akumulatorów, kolektorów słonecznych, turbiny wiatrowej, 3.2.20. Programowanie sterownika oprawy solarnej i testowanie układu, 3.2.21. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie geodezji powykonawczej i złożenie w Starostwie Powiatowym w Słupsku. 3.3. Wykaz miejscowości, w których będą montowane lampy: 3.3.1. Siemianice ul. Miejska - 9 szt., 3.3.2. Jezierzyce droga do cmentarza - 2 szt., 3.3.3. Bierkowo droga do PGO przy chodniku - 8 szt., 3.3.4. Głobino przy posesji 20B - 1 szt., 3.3.5. Lubuczewo do posesji Derezulko - 1 szt., 3.3.6. Siemianice ul. Rzemieślnicza - 4 szt., 3.4. Do zakresu zamówienia należy przewidzieć przeprowadzenie szkolenia osoby wskazanej przez Zamawiającego w zakresie obsługi oświetlenia przez osobę z uprawnieniami w specjalności elektrycznej, tj.: 3.4.1. obsługi i programowania sterownika turbiny, paneli słonecznych i zdalnego pilota, 3.4.2. z przeszkolenia należy sporządzić zaświadczenie zawierające informacje z zakresu przeprowadzonych czynności szkoleniowych, 3.4.3. szkolenie musi zapewnić wskazanej osobie zdobycie pełnej umiejętności samodzielnej obsługi sterownika i pilota.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349285106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tys. zł.). 13.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 13.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem bankowym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.). 13.4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ustce, nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty. 13.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 13.6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć w formie oryginału do oferty. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. 13.7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 13.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w art. 46 ust. 4a Ustawy. 13.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zmówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 13.8 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.13. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.14. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.gminaslupsk.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach