Przetargi.pl
Montaż oświetlenia drogowego zasilanego hybrydowo w Gminie Słupsk (14 lamp) w roku 2013

Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 34
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 059 8429254
  • Data zamieszczenia: 2013-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
    ul. Sportowa 34 34
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 059 8429254
    REGON: 00055137800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż oświetlenia drogowego zasilanego hybrydowo w Gminie Słupsk (14 lamp) w roku 2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem przetargu jest montaż oświetlenia drogowego zasilanego hybrydowo w Gminie Słupsk w łącznej ilości 14 lamp w roku 2013. 2. Ogólne warunki realizacji dla Wykonawcy w celu wykonania przedmiotu zamówienia: 1) Transport kompletnej lampy solarnej na miejsce montażu, 2) Lokalizację posadowienia lampy, 3) Ustalenie uzbrojenia podziemnego w trasie wykopów, 4) Wykonanie wykopu pod fundamenty słupów oświetleniowych, 5) Wykonanie wykopu pod skrzynię na akumulatory, 6) Ochrona przed korozją fundamentów betonowych, 7) Mechaniczne posadowienie fundamentu w wykopie z zagęszczeniem mechanicznym tak, aby góra Fundamentu wystawała 10 cm ponad poziom terenu, 8) Montaż podziemny akumulatorów żelowych 2 x 200 Ah szczelnych w pojemniku metalowym ze stali nierdzewnej z podłączeniem, 9) Uszczelnienie wyprowadzeń kablowych ze skrzyni akumulatorów, 10) Montaż zestawu 2 szt. paneli fotowoltaicznych i odpowiednie ich ustawienie w kierunku południowym, 11) Wciąganie przewodów w słup, 12) Podłączenie sterowania lampy, 13) Uruchomienie sterownika i kontrola pracy lampy drogowej hybrydowej, 14) Montaż i stawianie słupów ocynkowanych o masie do 300 kg (wysokość słupa 7 m), 15) Montaż wysięgników rurowych ocynkowanych o ciężarze do 15 kg na słupie (długość 1 m), 16) Montaż monokrystalicznych kolektorów na słupie 2 x 250 Wp, 17) Montaż pojedynczych opraw oświetlenia ulicznego na wysięgniku, oprawa LED o mocy 2 x 28 W każda, 18) Montaż na słupie turbiny wiatrowej pięciołopatkowej o mocy co najmniej 400 do 600 W ze sterownikiem, 19) Montaż przewodów do opraw oświetleniowych - połączenie akumulatorów, kolektorów słonecznych, turbiny wiatrowej, 20) Programowanie sterownika oprawy solarnej i testowanie układu, 21) Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie geodezji powykonawczej i złożenie w Starostwie Powiatowym w Słupsku. 3. Wykaz miejscowości, w których będą montowane lampy: 1) Krzemienica - 1 szt., 2) Strzelino - 1 szt., 3) Strzelinko - 1 szt., 4) Lubuczewo - 1 szt., 5) Wrzeście - 3 szt., 6) Gałęzinowo - 1 szt., 7) Siemianice (ul. Boczna) - 3 szt., 8) Głobino - 2 szt., 9) Krzemienica (przy nowo wybudowanym budynku socjalnym) - 1 szt. 4. Do zakresu zamówienia należy przewidzieć przeprowadzenie szkolenia osoby wskazanej przez Zamawiającego w zakresie obsługi oświetlenia przez osobę z uprawnieniami w specjalności elektrycznej, tj: 1) obsługi i programowania sterownika turbiny, paneli słonecznych i zdalnego pilota, 2) z przeszkolenia należy sporządzić zaświadczenie zawierające informacje z zakresu przeprowadzonych czynności szkoleniowych, 3) szkolenie musi zapewnić wskazanej osobie zdobycie pełnej umiejętności samodzielnej obsługi sterownika i pilota. 5. Szczegółowy opis zamówienia uwzględniający dokładne parametry techniczne i dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. Natomiast załączony przedmiar stanowi wyłącznie materiał pomocniczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349285106
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 4 000, 00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 3 ppkt 2 - 5 należy złożyć oryginał dokumentu wadium w kasie Urzędu Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 14. W przypadku wniesienia odwołania po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. UWAGA! Ze względu na posiadany rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Ustce, który bezpośrednio współpracuje z Bankiem Wielkopolskim przepływ środków pieniężnych może zostać wydłużony z przyczyn niezależnych przez Zamawiającego. Należy pamiętać, że to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wniesienia wadium do wyznaczonego terminu w taki sposób, aby Zamawiający miał możliwość jego pełnej dyspozycji. W związku z tym zaleca się Wykonawcom wnoszenia wadium w formie pieniężnej z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminaslupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach