Przetargi.pl
Montaż i prace przygotowawcze do montażu komory dymowej

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-042 Katowice, ul. Wita Stwosza 36
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6040100 , fax. 032 2519282, 6040125
  • Data zamieszczenia: 2010-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
    ul. Wita Stwosza 36 36
    40-042 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 6040100, fax. 032 2519282, 6040125
    REGON: 00017357400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: katowice.kwpsp.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Straż Pożarna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż i prace przygotowawcze do montażu komory dymowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace zwiazane z montażem i pracami przygotowawczymi do montażu komory dymowej. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiotu zamówienia wykonany będzie w obiekcie Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku - Białej, ul. Leszczyńska 43, 43 - 300 Bielsko - Biała. Wskazane jest by Wykonawca zapoznał się z miejscem wykonania prac przed złożeniem oferty po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Zamawiający wymaga by Wykonawca udzielił gwarancji na wszystkie powierzone mu do montażu elementy i urządzenia komory dymowej dostarczone Zamawiającemu przez MSA Safety Sp. z o.o. lub przedstawi oświadczenie (upoważnienie) wystawione przez MSA Safety Sp. z o.o. o podtrzymaniu wszystkich dotychczasowych warunków gwarancyjnych na te elementy i urządzenia po ich zamontowaniu przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga by Wykonawca udzielił gwarancji na roboty budowlane nie krótszej niż na okres 5 lat i obejmującej zrealizowany zakres robót oraz elementy wykonane w poprzednich etapach budowy obiektu strażnicy Komendy Miejskiej PSP w Bielsku - Białej w których nastąpiła ingerencja podczas montażu i prac przygotowawczych do montażu komory dymowej. Zamawiający wymaga oznakowania ruchomych składników majątku i elementów wyposażenia oraz wykonania tablicy pamiątkowej zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć dofinansowanych ze środków NFOŚ i GW (załącznik nr 1do decyzji nr 5/DB/2009Dyrektora Biura w NFOŚ i GW z dnia 30.03.2009 r.) Zamawiający informuje Wykonawców, że wykonanie poszczególnych części zamówienia mogą powierzyć podwykonawcom, w tej sytuacji Zamawiający żąda wykazania przez Wykonawcę części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 6 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawcy przystępującego do przetargu o wniesienie wadium w wysokości: 6 000 zł. ( słownie : sześc tysięcy złotych ).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału Oferenta w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z dnia 29 listopada 2007 r. nr 223, poz.1655 z późn. zmianami, spełniający warunki i wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. dotyczące : 1 ) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; 2 ) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia; 3 ) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4 ) sytuacji ekonomicznej i finansowej. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie z art 22 ust 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie ( Konsorcja, spółki cywilne ). Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Warunki wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zobowiązany jest on dołączyć do oferty : - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego ( umocowanie to może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej ). W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty : - wykaz zrealizowanych robot takiego typu jak przedmiot zamówienia ( załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji ) wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw co najmniej jednego zamówienia z podaniem wartości, okresu realizacji oraz odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty : - wykaz osób kadry kierowniczej ( nadzoru nad pracami ) wraz z kserokopiami uprawnień budowlanych ( potwierdzonymi przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia ( instalacje elektryczne, wod - kanalizacyjne, wentylacja, ogólnobudowlane ) oraz zaświadczeń z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność tych osób do tej izby na dzień składania ofert ( własny załącznik Wykonawcy ). W wykazie należy przedstawić informację w jaki sposób Wykonawca udzieli gwarancji na wszystkie powierzone do montażu elementy i urządzenia komory dymowej dostarczone Zamawiającemu przez MSA Safety Sp. z o.o. lub przedstawi oświadczenie ( upoważnienie ) wystawione przez MSA Safety Sp. z o.o. o podtrzymaniu wszystkich dotychczasowych warunków gwarancyjnych na te elementy i urządzenia po ich zamontowaniu przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a) - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że w dniu jej wystawienia wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy wynosi co najmniej 300 tys. zł. b) - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu oceny czy Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu Zamawiający, wartość środków finansowych, zdolność kredytową, wysokość polis lub innych dokumentów ubezpieczeniowych jak również wartość wykonanych dostaw w przypadku ofert przekładanych przez zagranicznych wykonawców w walutach obcych będzie przeliczał na PLN wg średniego kursu NBP tych walut na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt. 12, pkt. b niniejszej specyfikacji tj. dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony druk (OFERTA) stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji, b) dokumenty wyszczególnione w załączniku nr 2 do specyfikacji, tj. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że w dniu jej wystawienia wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy wynosi co najmniej 300 tys. zł. 6. Polisa,a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Wykaz zrealizowanych robot takiego typu jak przedmiot zamówienia ( załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji ) wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat, lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednego zamówienia z podaniem wartości, okresu realizacji oraz odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te została wykonana należycie. 8. Dokumenty odbiorców zrealizowanych robót polegających na montażu komór dymowych lub robót podobnych do nich, potwierdzających, że prace zostały wykonane należycie ( jak w pkt.7 ). 9. Ewentualne pełnomocnictwo dla osoby nie wymienionej w dokumencie potwierdzającym uprawnienia do występowania w obrocie prawnym. c) wzór umowy - załącznik nr 3 do specyfikacji, d) oświadczenie oferenta - załącznik nr 4 do specyfikacji, e) oświadczenie o zastrzeżeniu tajemnicy przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem, o ile Wykonawca chce wyłączyć jawność informacji zawartych w ofercie, które zawierają tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu obowiązujących przepisów w tym zakresie. f) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego ( umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy spółki cywilnej ). g) wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wymagany w przypadku zatrudnienia podwykonawców - załącznik nr 6 do specyfikacji. h) kserokopia dokumentu wniesienia wadium. i) oświadczenie wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia - załącznik nr 8 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.kwpsp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach