Przetargi.pl
Budowa nowej siedziby Komendy Miejskiej i Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Mysłowicach przy ul. Mikołowskiej wraz z towarzyszącą infrastrukturą

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Strażacka 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3160030 , fax. 32 3160039
  • Data zamieszczenia: 2014-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Mysłowicach
    ul. Strażacka 7 7
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 32 3160030, fax. 32 3160039
    REGON: 27628000800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowej siedziby Komendy Miejskiej i Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Mysłowicach przy ul. Mikołowskiej wraz z towarzyszącą infrastrukturą
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pod nazwą: Budowa nowej siedziby Komendy Miejskiej i Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej w Mysłowicach przy ul. Mikołowskiej wraz z towarzyszącą infrastrukturą jest budowa kompleksu obiektów nowej siedziby Komendy Miejskiej i Jednostki Ratowniczo Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej, w którego skład wchodzą: budynek główny Komendy zawierający część administracyjno-biurową ze Stanowiskiem Kierowania Komendanta Miejskiego , część garażową i techniczną oraz część mieszkalną dla załogi z budynkiem komory rozgorzeniowej i wieży wspinalni w Mysłowicach przy ul. Mikołowskiej wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych, chodników, dojść, dojazdów i zaopatrzenia oraz miejsc postojowych dla pracowników i klientów wraz z pełną infrastrukturą techniczną niezbędną dla prawidłowego funkcjonowania całego kompleksu. W obrębie projektowanej inwestycji planuje się usunięcie nieczynnych fragmentów sieci na działce Inwestora kolidującej z planowaną inwestycją oraz niwelację i utwardzenie terenu w celu umożliwienia wyjazdu na ul. Mikołowską. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również gwarancja jakości na wykonane roboty Zakres robót budowlanych obejmuje: - Budowę zespołu budynków, w tym: budynku Komendy część biurowa, budynku Komendy część garażu i techniczna, budynku Komendy część mieszkalna, budynku wspinalni i komory rozgorzeniowej, - Budowę dróg wewnętrznych, placów manewrowych, miejsc postojowych, wiaty na odpady stałe, - Budowę instalacji wewnętrznych na działce, w tym: kanalizacja deszczowej, kanalizacja sanitarnej, inst. wody bytowej i pożarowej, elektryczna, gazu ziemnego, zbiornika wody, zbiornika na gaz płynny z instalacją gazu, kanalizacja technologiczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452161218
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 560 000,00 PLN (słownie: pięćset sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: ING Bank Śląski nr 23 1050 1214 1000 0024 0461 5144 Wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie określonym uPzp, przy czym wykonawca poprzez załączenie do składanej oferty dowodu wpłaty wykazuje Zamawiającemu, że wpłacenie nastąpiło w czasie niezbędnym do spełnienia wcześniej określonego wymogu. Oryginał wadium, wniesionego w formie niepieniężnej łącznie z pisemną dyspozycją wykonawcy o wyłączeniu tegoż dokumentu z oferty po zaistnieniu podstaw do zwrotu wadium, należy dołączyć do oferty. Wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu winno zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia wypłaty kwoty wadium na każde żądanie Zamawiającego w wypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, przy czym warunki automatycznego i całkowitego wygaśnięcia wadium wniesionego w formie niepieniężnej nie mogą być sprzeczne z ustawa Prawo zamówień publicznych, bowiem w sytuacji wspomnianej sprzeczności z ustawa Prawo zamówień publicznych wadium nie będzie zabezpieczać oferty w sposób prawem przewidziany. Wadium wnoszone w pieniądzu zachowuje ważność przez cały okres jego przechowywania na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej musi być ważne co najmniej od dnia, w którym przypada termin składania ofert, do dnia, w którym upływa termin związania ofertą (jeżeli przypada na dzień ustawowo wolny od pracy, to do pierwszego dnia następującego po dniu ustawowo wolnym od pracy). Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Zwrot, a także ponowne wniesienie wadium następuje według przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.myslowice.kmpsp.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach