Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu ogłasza przetarg
- Adres: 33300 Nowy Sącz, ul. Staszica
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 184 434 545 , fax. 184 434 545
- Data zamieszczenia: 2018-02-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
ul. Staszica 1
33300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 184 434 545, fax. 184 434 545
REGON: 49186124000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-ns.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej – rozbudowa istniejącego obiektu kubaturowego PWSZ przy ul. Kościuszki 2 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną – III postępowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych niezbędny do oddania przewidzianego specyfikacją zadania inwestycyjnego w zakresie rozbudowy istniejącego obiektu kubaturowego PWSZ w Nowym Sączu, przy ul. Kościuszki 2, wraz z infrastrukturą techniczną w celu stworzenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej. 2. Przedmiotowe roboty budowlane obejmują rozbudowę istniejącego obiektu kubaturowego (budynek dydaktyczno-sportowy) Zamawiającego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (instalacje wewnętrzne wody, c.o., gazów medycznych, elektryczną oraz przyłącz kanalizacji sanitarnej i opadowej) oraz dojściami wewnętrznymi i miejscami postojowymi. 1) Ogólny zakres zadania inwestycyjnego (rzeczowy robót) obejmuje wykonanie: a) robót budowlanych: roboty rozbiórkowe, rozbudowę istniejącego obiektu kubaturowego, wewnętrzną instalację wody włączoną do istniejącej instalacji, wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem do istniejącej kanalizacji sanitarnej, wewnętrzną instalację elektryczną włączoną wlz do istniejącej instalacji, wewnętrzną instalację niskoprądową, wewnętrzną instalację c.o. włączoną do istniejącej instalacji, wewnętrzną instalację opadową włączoną do istniejącej kanalizacji, drogi wewnętrzne, miejsca postojowe, b) towarzyszących robotom budowlanych dostaw i usług niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia: wykonanie instrukcji i oznakowania p.poż oraz zakup i montaż podręcznego sprzętu p. poż., dostawa wyposażenia pomieszczeń w przybory gospodarczo – sanitarne zgodnie z zestawieniem wyposażenia zawartym w Załączniku nr 7 do specyfikacji – dokumentacja techniczna, dostawa wyposażenia pomieszczeń (typu meble, panele medyczne, sprzęt komputerowy, rzutnik, ekran, monitor TV, itp. z wyłączeniem symulatora karetki) wg. zestawień wyposażenia technologicznego zawartego w dokumentacji rysunkowej Załącznika nr 7 do specyfikacji, przeprowadzenie rozruchu zamontowanych instalacji, urządzeń i wyposażenia, przeprowadzenie szkolenia użytkowników z obsługi zamontowanych urządzeń (potwierdzone protokołem szkolenia), wykonanie innych prac budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotowego zakresu robót, a niezbędnego do prawidłowego wykonania całości zadania i możliwości dokonania odbioru, wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z wykonaniem zestawienia (z podaniem nazw i typów) fizycznie zamontowanych urządzeń, wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej całego budynku (po przeprowadzonych pracach), wykonanie przeglądów technicznych (bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego) w ramach ryczałtowego wynagrodzenia (dopuszczających urządzenia do użytkowania/eksploatacji) w ramach udzielonej gwarancji, zgodnie z zapisami gwarancyjnymi poszczególnych urządzeń i ich instrukcjami eksploatacji, jednak nie rzadziej niż raz do roku w okresie obowiązywania udzielonej Zamawiającemu gwarancji. Wymagany harmonogram przeglądów technicznych sporządzi Wykonawca i będzie stanowił on załącznik do dokumentu gwarancyjnego, o którym mowa § 16 ust. 2 Wzoru umowy. Uwaga! W przypadku niewywiązania się Wykonawcy z przeglądów technicznych, o których mowa powyżej, Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki gwaranta względem Zamawiającego za ewentualną utratę gwarancji na poszczególne urządzenia/instalację/materiały oraz wykonane przez Wykonawcę prace na podstawie niniejszej umowy; wykonanie dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po budowie, zabezpieczenie lokali i miejsca prowadzenia robót w trakcie prowadzenia prac oraz zabezpieczenie terenu budowy, porządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach i przywróceniu go do stanu jak sprzed rozpoczęcia inwestycji wraz z wywozem i utylizacją gruzu, przygotowanie i dostarczenie wszystkich dokumentów (jeżeli takie będą wymagane) w trakcie dokonywania poszczególnych odbiorów, a także sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie ostatecznej prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania Inwestycji i oddania jej do użytkowania. 2) Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej, zawierającej: a) Projekt budowlany wraz z projektem wykonawczy; b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w odpowiednich branżach (zwane „STWiORB”), zwanej dalej także “dokumentacją techniczną” - stanowiącą Załącznik nr 7 do specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium będzie mogło być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu – wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do specyfikacji (jeżeli dotyczy), 2) Oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do specyfikacji (jeśli dotyczy), 3) Zaakceptowany wzoru umowy (wymóg porządkowy) – Załącznik nr 1 do specyfikacji, 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy); 5) (jeśli dotyczy) dokument poręczenia lub gwarancji, o którym mowa w rozdz. VIII pkt. 5 specyfikacji (Wadium będzie mogło być wniesione w jednej lub kilku wymienionych w siwz formach). 6) Ponadto Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do specyfikacji. 7) Dotyczy potwierdzenia spełnienia kryterium w zakresie "Doświadczenie osoby, uczestniczącej w realizacji zamówienia, z uprawieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej na stanowisku kierownika budowy " - dowody na potwierdzenie wymaganego doświadczenia przez osobę/y wskazaną/e w pkt. 3 Wzoru oferty, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego osoba ta pełniła funkcję kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno–budowlanej, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REALIZACJA ZADANIA: BUDOWA OBIEKTÓW REKREACJI WODNEJ W SĘKOWEJ
Dodano: 2024-07-11 - Budowa Stacji Uzdatniania wody oraz kanalizacji w miejscowości Biały Dunajec
Dodano: 2024-07-11 - REALIZACJA ZADANIA: KOMPLEKSOWE ZAOPATRZENIE W ENERGIĘ I CIEPŁO OBIEKTU BASENOWEGO W SĘKOWEJ
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja ujęć wody pitnej, sieci wodociągowych w Gminie Radziemice
Dodano: 2024-07-07 - Rozbudowa systemu wodno – kanalizacyjnego oraz budowa wodociągu i kanalizacji, gmina Książ Wielki
Dodano: 2024-06-27 - “Budowa Stacji Uzdatniania wody oraz kanalizacji w miejscowości Biały Dunajec”
Dodano: 2024-06-20 - Nowoczesna biblioteka w Skrzyszowie
Dodano: 2024-06-19 - Budowa kompleksu sportowego os. Wolica
Dodano: 2024-06-18 - Dobudowa windy w dziedzińczyku doświetlającym budynku administracyjnego nr 5 na Wawelu, prowadzącej do niej rampy i schodów oraz budowa pochylni dla niepełnosprawnych.
Dodano: 2024-06-17 - Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na funkcję administracyjną GOPS w Skrzyszowie – etap I
Dodano: 2024-05-08