Przetargi.pl
Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej – rozbudowa istniejącego obiektu kubaturowego PWSZ przy ul. Kościuszki 2 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu ogłasza przetarg

  • Adres: 33300 Nowy Sącz, ul. Staszica
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 434 545 , fax. 184 434 545
  • Data zamieszczenia: 2017-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Sączu
    ul. Staszica 1
    33300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 184 434 545, fax. 184 434 545
    REGON: 49186124000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz-ns.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej – rozbudowa istniejącego obiektu kubaturowego PWSZ przy ul. Kościuszki 2 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych niezbędny do oddania przewidzianego specyfikacją zadania inwestycyjnego w zakresie rozbudowy istniejącego obiektu kubaturowego PWSZ w Nowym Sączu, przy ul. Kościuszki 2, wraz z infrastrukturą techniczną w celu stworzenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej. 2. Przedmiotowe roboty budowlane obejmują rozbudowę istniejącego obiektu kubaturowego (budynek dydaktyczno-sportowy) Zamawiającego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (instalacje wewnętrzne wody, c.o., gazów medycznych, elektryczną oraz przyłącz kanalizacji sanitarnej i opadowej) oraz dojściami wewnętrznymi i miejscami postojowymi. 1) Ogólny zakres zadania inwestycyjnego (rzeczowy robót) obejmuje wykonanie: a) robót budowlanych:  roboty rozbiórkowe,  rozbudowę istniejącego obiektu kubaturowego,  wewnętrzną instalację wody włączoną do istniejącej instalacji,  wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem do istniejącej kanalizacji sanitarnej,  wewnętrzną instalację elektryczną włączoną wlz do istniejącej instalacji,  wewnętrzną instalację niskoprądową,  wewnętrzną instalację c.o. włączoną do istniejącej instalacji,  wewnętrzną instalację opadową włączoną do istniejącej kanalizacji,  drogi wewnętrzne, miejsca postojowe, b) towarzyszących robotom budowlanych dostaw i usług niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia:  wykonanie instrukcji i oznakowania p.poż oraz zakup i montaż podręcznego sprzętu p. poż.,  dostawa wyposażenia pomieszczeń w przybory gospodarczo –sanitarne zgodnie z zestawieniem wyposażenia zawartym w Załączniku nr 7 do specyfikacji – dokumentacja techniczna  przeprowadzenie rozruchu zamontowanych instalacji, urządzeń i wyposażenia,  przeprowadzenie szkolenia użytkowników z obsługi zamontowanych urządzeń (potwierdzone protokołem szkolenia),  wykonanie innych prac budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotowego zakresu robót, a niezbędnego do prawidłowego wykonania całości zadania i możliwości dokonania odbioru,  wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z wykonaniem zestawienia (z podaniem nazw i typów) fizycznie zamontowanych urządzeń,  wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej całego budynku (po przeprowadzonych pracach),  wykonanie przeglądów technicznych (bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego) w ramach ryczałtowego wynagrodzenia (dopuszczających urządzenia do użytkowania/eksploatacji) w ramach udzielonej gwarancji, zgodnie z zapisami gwarancyjnymi poszczególnych urządzeń i ich instrukcjami eksploatacji, jednak nie rzadziej niż raz do roku w okresie obowiązywania udzielonej Zamawiającemu gwarancji. Wymagany harmonogram przeglądów technicznych sporządzi Wykonawca i będzie stanowił on załącznik do dokumentu gwarancyjnego, o którym mowa § 16 ust. 2 Wzoru umowy. Uwaga! W przypadku niewywiązania się Wykonawcy z przeglądów technicznych, o których mowa powyżej, Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki gwaranta względem Zamawiającego za ewentualną utratę gwarancji na poszczególne urządzenia/instalację/materiały oraz wykonane przez Wykonawcę prace na podstawie niniejszej umowy;  wykonanie dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po budowie,  zabezpieczenie lokali i miejsca prowadzenia robót w trakcie prowadzenia prac oraz zabezpieczenie terenu budowy,  porządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach i przywróceniu go do stanu jak sprzed rozpoczęcia inwestycji wraz z wywozem i utylizacją gruzu,  przygotowanie i dostarczenie wszystkich dokumentów (jeżeli takie będą wymagane) w trakcie dokonywania poszczególnych odbiorów, a także sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie ostatecznej prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania Inwestycji i oddania jej do użytkowania. 2) Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji technicznej, zawierającej: a) Projekt budowlany wraz z projektem wykonawczy; b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowalnych w odpowiednich branżach (zwane „STWiORB”), zwanej dalej także “dokumentacją techniczną” - stanowiącą Załącznik nr 7 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium będzie mogło być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu – wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do specyfikacji (jeżeli dotyczy), 2) Oświadczenie Wykonawców występujących wspólnie - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do specyfikacji (jeśli dotyczy), 3) Zaakceptowany wzoru umowy (wymóg porządkowy) – Załącznik nr 1 do specyfikacji, 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy); 5) (jeśli dotyczy) dokument poręczenia lub gwarancji, o którym mowa w rozdz. VIII pkt. 5 specyfikacji (Wadium będzie mogło być wniesione w jednej lub kilku wymienionych w siwz formach). 6) Ponadto Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach