Przetargi.pl
Monitoring wizyjny ppoż. obszarów leśnych.

Nadleśnictwo Zwierzyniec ogłasza przetarg

  • Adres: 22-470 Zwierzyniec, ul. Zamojska 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6872019 , fax. 084 6872124
  • Data zamieszczenia: 2013-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Zwierzyniec
    ul. Zamojska 6 6
    22-470 Zwierzyniec, woj. lubelskie
    tel. 084 6872019, fax. 084 6872124
    REGON: 95001511595309
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/zwierzyniec
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitoring wizyjny ppoż. obszarów leśnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest instalacja urządzeń multimedialnych i świadczenie na rzecz zamawiającego, usługi multimedialnej polegającej na obserwacji obszarów leśnych pod kątem zabezpieczenia pożarowego na bazie kamery zainstalowanej na stałym maszcie oraz odbioru obrazu na monitorze zlokalizowanym w siedzibie zamawiającego z możliwością zdalnego sterowania parametrami kamery. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) instalację kamery na maszcie wraz z okablowaniem i zasilaniem energetycznym; 2) zestawienie stałego symetrycznego łącza transmisji Ethernet 40 Mb/s w klasie normalnej, zakończonego interfejsem Ethernet; 3) urządzenia stanowiące własność wykonawcy: kamera HD, koder/dekoder, konwerter, monitor, pulpit sterujący, urządzenia transmisji danych (radiolinia, linia kablowa, światłowód). 3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie instalacji systemu monitoringu w Nadleśnictwie Zwierzyniec, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. W gestii wykonawcy pozostają wszelkie uzgodnienia i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 510000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 43 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 9 000 zł (dziewięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: PKO BP SA O. Zamość 59 1020 5356 0000 1002 0005 7620. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiające-go, dlatego należy wnieść go z takim wyprzedzeniem, aby na koncie zamawiającego znalazło w momencie upływu terminu składania ofert. 4. Zaleca się, aby oryginał dokumentu wniesienia wadium w innej formie niż gotówka był złożony w siedzibie zamawiającego, w kasie (pok. nr 10), zaś kopię takiego dokumentu dołączyć do oferty. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp., na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą. 5. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp.). Wadliwy dokument wadialny nie podlega uzupełnieniu. 6. Zamawiający zwróci wykonawcom wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem ust. 8 poniżej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Temu wykonawcy wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Ponadto zamawiający zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę. 7. Zamawiający zatrzyma wadium, wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzyma wadium, wraz z odsetkami, również wtedy, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu albo pełnomocnictw nie złoży wymaganych dokumentów z przyczyn leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6 powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 10. W razie wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: objęcie wizją obszaru do monitorowania od 80 do 100%
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_zwierzyniec/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach