Nadleśnictwo Zwierzyniec ogłasza przetarg
- Adres: 22-470 Zwierzyniec, ul. Zamojska 6
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6872019 , fax. 084 6872124
- Data zamieszczenia: 2013-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Zwierzyniec
ul. Zamojska 6 6
22-470 Zwierzyniec, woj. lubelskie
tel. 084 6872019, fax. 084 6872124
REGON: 95001511595309 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/zwierzyniec
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Monitoring ppoż. obszarów leśnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest instalacja urządzeń multimedialnych i świadczenie na rzecz zamawiającego, usługi multimedialnej polegającej na obserwacji obszarów leśnych pod kątem zabezpieczenia pożarowego na bazie masztu radiowego zlokalizowanego w miejscowości Panasówka, punktu pośredniego w Zwierzyńcu oraz odbioru obrazu na monitorze zlokalizowanym w siedzibie zamawiającego z możliwością zdalnego sterowania parametrami kamery. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) instalacja kamery na maszcie radiowym wraz z okablowaniem i zasilaniem energetycznym; 2) zestawienie stałego symetrycznego łącza transmisji Ethernet 40 Mb/s w klasie normalnej, zakończonego interfejsem Ethernet; 3) urządzenia stanowiące własność wykonawcy: kamera HD, koder/dekoder, konwerter, monitor, pulpit sterujący, urządzenia transmisji danych (radiolinia/światłowód). 3. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie instalacji systemu monitoringu w Nadleśnictwie Zwierzyniec, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4. W gestii wykonawcy pozostają wszelkie uzgodnienia i koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 510000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 43 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 9 000 zł (dziewięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiają-cego: PKO BP SA O. Zamość 59 1020 5356 0000 1002 0005 7620. Za termin wniesienia wa-dium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiające-go, dlatego należy wnieść go z takim wyprzedzeniem, aby na koncie zamawiającego znalazło w momencie upływu terminu składania ofert. 4. Zaleca się, aby oryginał dokumentu wniesienia wadium w innej formie niż gotówka był złożony w siedzibie zamawiającego, w kasie (pok. nr 10), zaś kopię takiego dokumentu dołączyć do oferty. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób repre-zentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w sytuacji określonej w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp., na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą. 5. Dowód potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 w zw. z art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp.). Wadliwy dokument wadialny nie podlega uzupełnieniu. 6. Zamawiający zwróci wykonawcom wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważ-nieniu postępowania, z zastrzeżeniem ust. 8 poniżej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Temu wykonawcy wadium zostanie zwrócone nie-zwłocznie po zawarciu umowy. Ponadto zamawiający zwróci wadium na wniosek wykonawcy, który przed upływem terminu składania ofert wycofał ofertę. 7. Zamawiający zatrzyma wadium, wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) sprawi, że zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie. 8. Zamawiający zatrzyma wadium, wraz z odsetkami, również wtedy, gdy wykonawca w odpo-wiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń na okoliczność spełnienia warunków udziału w postępowaniu albo pełnomocnictw nie złoży wymaganych dokumentów z przyczyn leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zażąda, w wyznaczonym przez siebie terminie, ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6 powyżej, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 10. W razie wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_zwierzyniec/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu do wyposażenia dydaktycznego Laboratorium Meteorologii METEOLAB i Geograficznych Systemów Informacyjnych GISLAB - numer Zp/pn/64/2016
Dodano: 2016-06-30 - Relokacja wraz z reinstalacją aparatury naukowo-badawczej Laboratorium Optyki Rentgenowskiej, Laboratorium Mikroskopii Konfokalnej i Elektronowej oraz Laboratorium Biokontroli, Produkcji i Aplikacji EPN do budynku Interdyscyplinarnego Centrum Badań Naukowych KUL
Dodano: 2015-07-23 - Relokacja wraz z reinstalacją aparatury naukowo-badawczej z Laboratorium Optyki Rentgenowskiej i Pracowni Zastosowań Metod Separacji i Spektroskopii do budynku Interdyscyplinarnego Centrum Badań Naukowych KUL
Dodano: 2015-06-18 - Monitoring wizyjny ppoż. obszarów leśnych.
Dodano: 2013-12-03