Przetargi.pl
Monitoring wizyjny i alarmowy na obiektach na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03122 Warszawa, ul. Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 103 125 , fax. 225 103 189
  • Data zamieszczenia: 2017-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    ul. Modlińska 197
    03122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 103 125, fax. 225 103 189
    REGON: 1525966300036
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitoring wizyjny i alarmowy na obiektach na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa monitoringu wizyjnego i alarmowego na obiektach znajdujących się na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w podziale na poniżej wyszczególnione części, stanowiące oddzielne zadania: Część 1 – Obsługa monitoringu wizyjnego w obiektach znajdujących się na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy Przedmiotem zamówienia jest obsługa monitoringu wizyjnego, polegająca na: a) 24 godzinnym dozorze chronionych obiektów w systemie monitorowania, b) reagowaniu na wszelkie przejawy agresji i wandalizmu poprzez podejmowanie niezwłocznych interwencji w sytuacji zagrożenia, c) prewencyjnych dojazdach patroli interwencyjnych, w sytuacjach zagrożenia, d) prowadzenie dziennika dyżurów (każde zdarzenie, zaistniałe w sytuacji zagrożenia, musi być przez pracownika ochrony pełniącego dyżur szczegółowo opisane), e) wykonaniu usług konserwacyjnych polegających na czyszczeniu soczewek, wnętrz rejestratorów oraz na likwidacji graffiti i naklejek z kamer, zgodnie z cenami podanymi w Formularzu cenowym – załącznik nr 6 do umowy. f) zakupie nowych elementów wyposażenia monitoringu, tj. akumulator 60Ah, kamera analogowa tubowa, w razie zaistnienia takiej potrzeby, w wyniku zużycia lub uszkodzenia istniejących urządzeń, zgodnie z Formularzem cenowym załącznikiem nr 6 do umowy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika dyżurów. Każde zdarzenie, zaistniałe w sytuacji zagrożenia, musi być przez pracownika ochrony pełniącego dyżur szczegółowo opisane w dzienniku dyżurów. Monitoring wizyjny prowadzony będzie w następujących obiektach: 1. plac zabaw, Warszawa, ul. Ceramiczna (lokalizacja obiektu dostępna na stronie internetowej: www.mapa.um.warszawa.pl). 2. teren sportowo-rekreacyjny, Warszawa, ul. Magiczna (lokalizacja obiektu dostępna na stronie internetowej: www.mapa.um.warszawa.pl). 3. skatepark, Warszawa, ul. Światowida (lokalizacja obiektu dostępna na stronie internetowej: www.mapa.um.warszawa.pl). 4. plac zabaw, Warszawa, ul. Strumykowa (lokalizacja obiektu dostępna na stronie internetowej: www.mapa.um.warszawa.pl). 5. siłownia plenerowa, boisko, Warszawa, ul. Strumykowa (lokalizacja obiektu dostępna na stronie internetowej: www.mapa.um.warszawa.pl). 6. teren rekreacyjny, Warszawa, ul. Ruskowy Bród (lokalizacja obiektu dostępna na stronie internetowej: www.mapa.um.warszawa.pl). Wykaz elementów monitoringu wizyjnego obejmuje załącznik nr 1 do umowy, Warunki techniczne oraz zasady wykonywania obsługi monitoringu wizyjnego obejmuje załącznik nr 3 do umowy, Formularz cenowy dotyczący monitoringu wizyjnego - załącznik nr 6 do umowy. Część 2 – Obsługa monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego w obiektach znajdujących się na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy Przedmiotem zamówienia jest obsługa monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego, polegająca na: a) monitorowaniu i rejestrowaniu uzgodnionych sygnałów przyjętych z lokalnego systemu alarmowego, b) monitorowaniu uzgodnionych sygnałów oraz podejmowaniu interwencji przez cały czas trwania umowy, c) monitorowaniu sygnałów lokalnego systemu alarmowego, które odbywać się będzie w systemie całodobowym, d) zakup nowych elementów wyposażenia monitoringu, tj. akumulator 17Ah, czujka w razie zaistnienia takiej potrzeby, w wyniku zużycia lub uszkodzenia istniejących urządzeń, zgodnie z Formularzem cenowym załącznikiem nr 7 do umowy. Wykaz obiektów objętych monitoringiem oraz ich lokalizacja: 1) Punkt poboru wody przy ul. Mehoffera róg Myśliborskiej (lokalizacja obiektu dostępna na stronie internetowej: www.mapa.um.warszawa.pl). 2) Punkt poboru wody przy ul. Porajów 1A (lokalizacja obiektu dostępna na stronie internetowej: www.mapa.um.warszawa.pl). 3) Punkt poboru wody przy ul. Ostródzkiej 174 (lokalizacja obiektu dostępna na stronie internetowej: www.mapa.um.warszawa.pl). Wykaz elementów monitoringu alarmowego obejmuje załącznik nr 2 do umowy, Warunki techniczne oraz zasady wykonywania obsługi monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego obejmuje załącznik nr 4 do umowy, Formularz cenowy dotyczący monitoringu alarmowego - załącznik nr 7 do umowy. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Część 3 – Obsługa monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego w obiektach znajdujących się na terenie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy Przedmiotem zamówienia jest obsługa monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego, polegająca na: a) monitorowaniu i rejestrowaniu uzgodnionych sygnałów przyjętych z lokalnego systemu alarmowego, b) prewencyjnych dojazdach patroli interwencyjnych, w sytuacjach zagrożenia, c) monitorowaniu uzgodnionych sygnałów oraz podejmowaniu interwencji przez cały czas trwania umowy, d) monitorowaniu sygnałów lokalnego systemu alarmowego, które odbywać się będzie w systemie całodobowym, Wykaz obiektów objętych monitoringiem oraz ich lokalizacja: 1) Punkt Informacyjno-Konsultacyjnego Wydziału Spraw Społecznych i Zdrowia ul. Marywilska 44C lok. 5, 03-042 Warszawa 2) Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych – Dzielnicowy Zespół Białołęka, ul. Marywilskiej 44C lok. 4, 03-042 Warszawa Wykaz elementów monitoringu alarmowego obejmuje załącznik nr 2 do umowy, Warunki techniczne oraz zasady wykonywania obsługi monitorowania sygnałów lokalnego systemu alarmowego obejmuje załącznik nr 4 do umowy, Formularz cenowy dotyczący monitoringu alarmowego - załącznik nr 7 do umowy. (Uwaga: ilość poszczególnych części realizowanych przez Wykonawcę zależy od rozstrzygnięcia przetargu) 2.2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. 2.3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r, poz. 2164 ze zm.) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 1 osoby świadczącej pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie wykonywania przedmiotu umowy na obsługę monitoringu wizyjnego polegająca na 24 godzinnym dozorze chronionych obiektów systemem monitorowania, oraz co najmniej 2 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy na obsługę monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego; z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Uwaga: Liczba zatrudnionych osób w przypadku złożenia oferty na: Część 1 - co najmniej 1 osoby świadczącej pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie wykonywania przedmiotu umowy na obsługę monitoringu wizyjnego polegająca na 24 godzinnym dozorze chronionych obiektów systemem monitorowania, Część 2 - co najmniej 1 osoby świadczącej pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy na obsługę monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego, Część 3 - co najmniej 1 osoby świadczącej pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy na obsługę monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego, Część 1, 2 i 3 - co najmniej 3 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie wykonywania przedmiotu umowy na obsługę monitoringu wizyjnego polegająca na 24 godzinnym dozorze chronionych obiektów systemem monitorowania oraz świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy na obsługę monitoringu sygnałów lokalnego systemu alarmowego. Szczegółowy opis zawiera § 9 wzoru umowy Uwaga: Liczba zatrudnionych osób pozostaje niezmienna i nie jest zależna od ilości realizowanych części przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Dla części 1: 2500 zł (słownie : dwa tysiące pięćset złotych), Dla części 2: 180 zł (słownie : sto osiemdziesiąt złotych), Dla części 3: 60 zł (słownie : sześćdziesiąt złotych). Łączna wartość wadium 2740 zł. Uwaga: W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na kilka części, to wysokość wadium równa jest sumie wadiów tych części. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione przez Wykonawcę w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89. 7b) Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach