Przetargi.pl
Monitoring ppoż.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Drygasa 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 210-57-00 , fax. 067 212-22-38
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Pile
    ul. Drygasa 28 28
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 210-57-00, fax. 067 212-22-38
    REGON: 00000177560020
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitoring ppoż.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ochrona w formie monitoringu sygnałów alarmowych przesyłanych przez system sygnalizacji pożaru (SSP) z budynków A i B Oddziału ZUS w Pile bezpośrednio do Alarmowego Centrum Odbiorczego (ACO) znajdującego się w najbliższej terenowo Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w części B SIWZ. CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 7 kwietnia 2009r. do dnia 31 grudnia 2011r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752511104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.spełniają warunki z art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r., 2.posiadają koncesję właściwego organu uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie instalowania systemów alarmowych oraz monitoringu, 3.wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jedną usługę trwającą przez co najmniej 12 kolejnych miesięcy w zakresie monitoringu pożarowego u jednego Zleceniodawcy, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 4.dysponują lub będą dysponować co najmniej dwoma osobami posiadającymi świadectwo kwalifikacji dla urządzeń elektrycznych D lub E, w tym jedną osobą posiadającą świadectwo kwalifikacji D. Jedna z osób posiadająca świadectwo kwalifikacji D lub E zobowiązana jest również posiadać zaświadczenie z przeszkolenia wydane przez producentów w zakresie montażu i serwisowania zaproponowanych urządzeń monitoringu pożarowego. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa w ofercie następujące dokumenty i oświadczenia: a)wypełniony formularz oferty, ( wg załącznika nr 1 do SIWZ), b)oświadczenie potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, (wg załącznika nr 2 do SIWZ), c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f)koncesję właściwego organu uprawniającą do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie instalowania systemów alarmowych oraz monitoringu, g)wykaz wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) co najmniej jednej usługi w zakresie monitoringu pożarowego trwającej przez co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zleceniodawcy, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 3 do SIWZ), h)wykaz osób, które będą realizować niniejsze zamówienie wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje (wg załącznika nr 4 do SIWZ), i)zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, że zaproponowane urządzenie posiada certyfikat lub świadectwo dopuszczające do stosowania w ochronie przeciwpożarowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach