Przetargi.pl
Konserwacja elektronicznych systemów przeciwpożarowych oraz urządzeń przeciwpożarowych

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8785210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2014-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8785210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja elektronicznych systemów przeciwpożarowych oraz urządzeń przeciwpożarowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia. Konserwacje elektronicznych systemów przeciwpożarowych oraz urządzeń przeciwpożarowych, w ramach której mieszczą się: a) sprawdzenia sprawności działania, konserwacji i napraw elektronicznych systemów: -sygnalizacji Alarmu Pożarowego - SAP, Sterowania Gaszeniem - SSG i Sterowania Wentylacją Pożarową - drzwiami, oknami, klapami dymoszczelnymi i odcinającymi, -oświetlenia awaryjnego ewakuacji, Przeciwpożarowych Wyłączników Prądu, pozostałych urządzeń przeciwpożarowych zwanymi dalej systemami, które są wymienione w załączniku nr 1 do umowy, w zakresie zgodnym z załącznikiem nr 2 do umowy. b) przeprowadzenia inwentaryzacji wszystkich urządzeń przeciwpożarowych w formie elektronicznej i papierowej (excel) w budynkach UMP i PCŚ i oznakowanie ich kontrolkami informacyjnymi - podczas pierwszego przeglądu, c) utrzymywania systemów w stałej sprawności technicznej i wykonywania napraw systemów na warunkach i zasadach określonych w umowie. d) przeszkolenia pracowników technicznych i ochrony obiektu w zakresie obsługi codziennej urządzeń przeciwpożarowych i prowadzenia dokumentacji eksploatacji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. CPV: 75251110-4 - usługi ochrony przeciwpożarowej 2. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom w pełnym zakresie. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 4. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752511104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach