Przetargi.pl
Moje boisko - ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej nr 2

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2010-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Moje boisko - ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kompleksu boisk, przy Szkole Podstawowej nr 2 w Zgorzelcu, w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, zawiera Dokumentacja Projektowa, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, z wyłączeniem części dotyczących budowy placu zabaw oraz budowy nagłośnienia. W ramach robót budowlanych przewidziano wykonanie następujących obiektów: - boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej o wymiarach 30 x 60 m., - boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m. z polami do gry w piłkę siatkową i koszykówkę o nawierzchni poliuretanowej typu EPDM - zaplecza szatniowego w ilości 6 modułów, - bieżni sprinterskiej trójtorowej o łącznej długości 62.2 m., - skoczni do skoku w dal o długości rozbiegu 40 m. z zeskokiem o wymiarach 8,5 x 2,75 m., - piłkochwytów, - ogrodzenia całego kompleksu boisk, o wysokości ogrodzenia 4 m., - sieci kanalizacji sanitarnej, - sieci kanalizacji deszczowej, - sieci oświetlenia terenu, - sieci instalacji wodnej, - sieci instalacji elektrycznej, - okablowania systemu monitoringu wizyjnego, - elementów małej architektury, - drogi przeciwpożarowej do kompleksu boisk, - zagospodarowania placów przy boisku. UWAGA: Wszystkie wskazane z nazwy materiały, urządzenia i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń i technologii równoważnych do nazwanych materiałów, urządzeń oraz proponowanej technologii wykonania, wymienionych w dokumentacji projektowej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Ciężar udowodnienia zachowania minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, wymaganych przez Zamawiającego, leżeć będzie w trakcie realizacji robót po stronie Wykonawcy. 3. Zestawienie powierzchni. Powierzchnia planowanej inwestycji - 4.600 m2,w tym: a) Kompleks sportowy: - boisko do gry w piłkę nożną z nawierzchni typu sztuczna trawa - 1800 m2, - boisko wielofunkcyjne z nawierzchni poliuretanowej typu EPDM - 613, 10 m2, - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 8 cm (plac sportowy) - 390 m2, - nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm (za boiskiem wielofunkcyjnym) - 86,50m2, - nawierzchnia z trawy naturalnej - 75 m2, - zabudowa zaplecza modułowego - 43,60 m2 - rampa dla osób niepełnosprawnych - 16,1 m2, b) Dojścia i dojazdy do kompleksu sportowego: - Ciąg jezdny z kostki betonowej o grubości 8 cm - 497 m2, - Ciąg komunikacyjny z kostki betonowej o grubości 6 cm - 150 m2, - Plac przed kompleksem z kostki betonowej o grubości 8 cm - 749 m2, c) Urządzenia dodatkowe: - bieżnia trójtorowa - 243,20 m2, - skocznia do skoku w dal z zeskokami - 103,50 m2. d) Zaplecze szatniowe w ilości 6 modułów: - powierzchnia zabudowy zaplecza modułowego - 43,60 m2 - powierzchnia użytkowa - 34,90 m2 - kubatura zaplecza modułowego - 113,0 m3 - powierzchnia rampy dla osób niepełnosprawnych -16,40 m2 4. Rozwiązania materiałowe: a) Boisko do gry w piłkę nożną: - nawierzchnia typu sztuczna trawa, - wysokość włókna minimum 40 mm i mniejsza niż 60 mm na podkładzie z maty elastycznej (typ i grubość maty zgodnie z badaniami specjalistycznego laboratorium np. Labosport), - typ włókna - monofil, - skład chemiczny włókna - polietylen, - ciężar włókna - min. 11.000 Dtex, - gęstość trawy - min. 97.000 włókien/ m2 , - wypełnienie - zgodnie z badaniami specjalistycznego laboratorium np. Labosport), - nawierzchnia boiska koloru ciemna zieleń. - linie ograniczające koloru białego szerokości 10 cm b) Boisko wielofunkcyjne: - rodzaj nawierzchni: technologia typu EPDM o gładkiej nawierzchni, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo, - wierzchnia warstwa: kolorowy granulat EPDM, gr. min. 7 mm, - górna warstwa: granulat SBR, gr. min. 7 mm, - podbudowa elastyczna: typu ET, gr. min 30 mm, c) Bieżnia sprinterska trójtorowa oraz skocznia do skoku w dal z rozbiegiem i z zeskokiem: - nawierzchnia bieżni sprinterskiej identyczna jak nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego, - bieżnia ograniczona będzie z jednej strony korytkiem muldowym, a z drugiej korytkiem odwodnienia liniowego. Krawężniki na końcu i początku bieżni należy pokryć poliuretanem. Bieżnia posiadać będzie 1,0% spadek poprzeczny, w kierunku korytka odwodnienia liniowego LWT 125, - nawierzchnia bieżni koloru ceglastego. Linie koloru białego i szerokości 5cm, malowane farbą poliuretanową. - nawierzchnia rozbiegu skoczni identyczna jak nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego, - skocznia ograniczona obrzeżami typowymi o wym. 8x30x100 cm, które należy pokryć poliuretanem. Rozbieg skoczni w dal posiadać będzie 2,0% spadek poprzeczny, w kierunku bieżni, - Nawierzchnia rozbiegu skoczni koloru niebieskiego. Linie koloru białego i szerokości 5cm, malowane farba poliuretanową, - Szerokość zeskoczni wynosi w świetle 2,75 m i długość 8,5 m. Zeskocznia wypełniona piaskiem płukanym na głębokość min. 50 cm. Skocznia ograniczona jest obrzeżem typowym 8x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15. d) Ogrodzenie: Projektuje się dwa systemy ogrodzenia kompleksu - ogrodzenie zewnętrzne oraz wewnętrzne, oddzielające boiska: Ogrodzenie zewnętrzne, wokół kompleksu: - słupki pośrednie: stalowe ocynkowane, lakierowane proszkowo, kolor RAL 6005, wysokość ponad teren 4,0 m, średnica ? 48,3x2,0 mm, rozstaw co 2,30 m, - słupki narożne: stalowe ocynkowane, lakierowane proszkowo, kolor RAL 6005, wysokość ponad teren 4,0 m, średnica ? 60x2,0 mm, - słupki podporowe: stalowe ocynkowane, lakierowane proszkowo, kolor RAL 6005, średnica ? 42,4x2,0 mm, - siatka: stalowa, ocynkowana, powlekana PCV, kolor RAL 6005, oczka 30x30 mm, średnica drutu ? 1,6/2,8 mm, - akcesoria: drut naciągowy ? 2,7/4,0 mm, drut sprężający DN 8 mm, przelotki, opaski, napinacze, śruby mocujące i elementy pomocnicze, materiał stal ocynkowana i powlekana PCV lub malowana proszkowo w kolorze ogrodzenia lub ze stali nierdzewnej, nasadka łącząca słupy narożne, pośrednie i podporowe wykonana ze stopów aluminium, - brama wjazdowa: szerokość 3,5 m, wysokość 3 m, słup profil 100x100x3 mm stalowy ocynkowany, z powłoką poliestrową, rama 50x50x3 mm stalowy ocynkowany, z powłoką poliestrową, brama wyposażona w zamek z klamką, kolor RAL 6005, - 2 furtki wejściowe: szerokość w świetle 1,5 m, wysokość 2,0 m, słup profil 80x80x3 mm stalowy ocynkowany, z powłoką poliestrową, rama 50x50x3 mm stalowy ocynkowany, z powłoką poliestrową, furtka wyposażona w zamek z klamką, kolor RAL 6005. Ogrodzenie wewnętrzne wydzielające boiska: - słupki pośrednie: stalowe ocynkowane, lakierowane proszkowo, kolor RAL 6005, wysokość ponad teren 4,0 m, średnica ? 48,3x2,0 mm, rozstaw co 2,30 m, - słupki narożne: stalowe ocynkowane, lakierowane proszkowo, kolor RAL 6005, wysokość ponad teren 4,0 m, średnica ? 60x2,0 mm, - słupki podporowe: stalowe ocynkowane, lakierowane proszkowo, kolor RAL 6005, średnica ? 42,4x2,0 mm, - siatka: stalowa powlekana polipropylenem, np. system HERKULES firmy HUCK, - otwór technologiczny: otwór w siatce o wymiarach 2,5 x 2,5 m. e) Piłkochwyty: - słupy piłkochwytu wykonane z profilu aluminiowego 100x120 mm z wewnętrznym użebrowaniem przeciwdziałającym odkształceniom, o wysokości minimum 6,0 m od poziomu gruntu, montowane w rozstawie 3-5 m, w tulei wg zaleceń producenta, - tuleja aluminiowa z pokrywą, słupy krańcowe są wyposażone w dodatkowe wzmocnienia poziome usztywniające całą konstrukcję, - siatka polipropylenowa lub polietylenowa o wysokiej wytrzymałości, linka 2-3 mm, oko 10x10 cm lub 12x12 cm, lamówka na krawędziach oraz wzmocnienia co 5m w pionie (przy rozstawie 5m), o wymiarach 6x20 m, w kolorze białym/niebieskim/czarnym/zielonym, siatka mocowana na górze i na dole za pomocą ocynkowanych zapinek do linki stalowej ocynkowanej, zakończonej obustronnie kauszą i śrubą rzymską, rozpiętej na słupach krańcowych (w słupach środkowych - przelotki) oraz za pomocą plastikowych zapinek do slupów piłkochwytu. f) Schody terenowe: - schody terenowe z elementów prefabrykowanych betonowych. - poręcze schodów terenowych wykonane ze stali ocynkowanej, malowanej proszkowo. g) Odwodnienie: W ramach odprowadzenia wód deszczowych projektuje się odwodnienie drenażowe dla boiska wielofunkcyjnego oraz boiska do gry w piłkę nożną. Dodatkowo planuje się zamontowanie między boiskiem wielofunkcyjnym, a boiskiem do piłki nożnej korytka odwodnienia liniowego ACO GALA G100. h) Kanalizacja deszczowa, kanalizacja sanitarna, instalacja wodociągowa, instalacja elektryczna, sieć oświetlenia terenu, okablowanie systemu monitoringu wizyjnego, elementy małej architektury oraz zaplecze szatniowe w ilości 6 modułów. Zgodnie z Dokumentacja Projektową stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ i) Nawierzchnie z kostki betonowej: Nawierzchnia chodników: - kostka betonowa wysokości 6 cm, - podsypka cementowo - piaskowa 1:4, gr. 3-5 cm, - górna podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm stabilizowana mechanicznie. Nawierzchnia ciągu jezdnego (szer. 4,3m), placu sportowego i placu przed kompleksem sportowym: - warstwa ścieralna: 8 cm kostka brukowa z betonu wibroprasowanego, - warstwa podsypki: 3-5 cm cementowo-piaskowa 1:4, - górna podbudowa: 8 cm kruszywo łamane stabiliz. mech. wg BN-64/8933-02, - dolna podbudowa: 15 cm kruszywo łamane stabiliz. mech. wg BN-64/8933-02, - warstwa odsączająca: 15 cm piasek. Ciąg jezdny o dł. 27,81 m (szer. 4,30 m) jest ograniczony ścianami oporowymi i posiada spadek o wartości 8,3%. Na tym odcinku należy w ścianach oporowych zamontować barieroporęcze mostowe. Ciąg jezdny o dł. 87,71 m (szer. 4,30 m) posiada naturalny spadek terenu i ograniczony jest krawężnikiem betonowym 15x30x100 cm na ławie betonowej z oporem z betonu B-15. Odwodnienie ciągu jezdnego zrealizowano przez system spadków podłużnych i poprzecznych do projektowanego ścieku z dwóch rzędów kostki betonowej ułożonych wzdłuż krawężnika. Odwodnienie placu sportowego nastąpi poprzez system spadków do projektowanego wpustu ulicznego. Odwodnienie placu przed kompleksem poprzez odtworzenie istniejącego systemu spadków do wpustów ulicznych. 5. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu umowy. Wizję lokalną Wykonawca dokona na własny koszt. 6. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą i przekaże 2 jej komplety Zamawiającemu na 5 dni przed terminem odbioru końcowego po zakończeniu etapu III robót budowlanych . 7. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 2007 roku Dz. U. Nr 39, poz. 251 ze zmianami) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity z 2008 roku Dz. U. Nr 25, poz.150 ze zmianami). Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami i ze złożonym kosztorysem. 8. Wszelkie roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami, uzgodnieniami, opiniami oraz decyzjami. 9. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków budżetu państwa - Funduszu Kultury Fizycznej oraz budżetu Województwa Dolnośląskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w kwocie 36.000- PLN brutto (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych 00/100 brutto) 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Uwaga! Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy dot. w/w ustaleń będą podlegały odpowiednio nowym terminom. 3. Termin wniesienia wadium upływa przed terminem składania ofert 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą, lub nie wniesie wadium zwróconego mu po wyborze najkorzystniejszej oferty, a do ponownego jego wniesienia Zamawiajacy wezwał Wykonawcę w związku z wyborem oferty Wykonawcy w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 5. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a/ pieniądzu, b/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych uznana za odrzuconą. 6. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt.5 ppkt b,c,d, i e z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 11. Zabronionym jest umieszczenie w treści tego dokumentu jakiejkolwiek klauzuli lub zapisu stanowiącego, że wypłata wadium w okolicznościach określonych w pkt. 11 będzie uzależniona od dodatkowych okoliczności dowodowych, które spełnić ma Beneficjent. Gwarancja ma mieć charakter bezwarunkowy i być płatna na pierwsze wezwanie. 7. Warunkiem uznania wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 5 ppkt b,c,d, i e będzie załączony do oferty dokument potwierdzający wniesienie wadium do Zamawiającego. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PEKAO S.A. I O/Zgorzelec. Na przelewie należy umieścić informację : Wadium do postępowania przetargowego: Budowa boiska - ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej nr 2 Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie oryginał dowodu wpłaty lub potwierdzona za zgodność z oryginałem jego kopia załączona do oferty. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę . 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. c/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. d/ w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w pkt.11. 13. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po zawarciu przez niego umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach