Przetargi.pl
MODERNIZCJĘ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ (w zakresie parteru i I piętra) W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 PRZY UL. JEROZOLIMSKIEJ 73 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM w ramach inwestycji „ MODERNIZACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SP NR 5”

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZCJĘ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ (w zakresie parteru i I piętra) W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 PRZY UL. JEROZOLIMSKIEJ 73 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM w ramach inwestycji „ MODERNIZACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SP NR 5”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie w/g zasad wykonania robót instalacyjnych elektrycznych – modernizacji instalacji elektrycznej parteru i I piętra w zakresie objętym projektem budowlano – wykonawczym:  demontaż istniejących instalacji elektrycznych podlegających przebudowie – osprzęt elektryczny z demontażu w dobrym stanie należy przekazać szkole za pokwitowaniem,  wykonanie instalacji WLZ i rozdzielnic elektrycznych,  wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego,  wykonanie instalacji gniazd wtykowych,  wykonanie instalacji dzwonkowej,  wykonanie instalacji przyzywowej,  wykonanie instalacji zasilania w energię elektryczną urządzeń technologicznych,  wykonanie ochrony dodatkowej od porażenia prądem elektrycznym,  szpachlowanie i malowanie zaprawionych bruzd po montażu przewodów i osprzętu elektrycznego,  próby i pomiary elektryczne,  wykonanie zabudowy rur c.o. z płyt GK na stelażu metalowym jednowarstwowo płyta gr. 12 mm, około 110 m2 wraz z gładziami i malowaniem. 2. W zakresie robót jest włączenie zmodernizowanej instalacji elektrycznej piwnic do systemu rozdzielnic zgodnie z projektem. 3. Ponadto wykonawca zobowiązany będzie do:  nadzoru: kierownik budowy, kierownicy robót,  przeprowadzenia niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego,  przeprowadzenie wizji stanu technicznego części nieruchomości znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest, na etapie realizacji, wykonanie dokumentacji fotograficznej – wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego.  sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach dla każdej branży. 4. Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić organizację pracy i wykonania robót, która umożliwi korzystanie z budynku szkoły z jak najmniejszymi utrudnieniami, w szczególności godziny wykonywania robót uciążliwych należy, przed ich podjęciem, uzgodnić z dyrekcją szkoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ. 1. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. roboty instalacyjne elektryczne. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, tj.: roboty instalacyjne elektryczne. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody:  listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (oświadczenie), zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  wyjaśnienia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wykonujących ww. czynności;  oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania tego wymogu i dokonywania ich oceny – na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli został sporządzony) w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Umowa/y powinny być poddane pseudoanonimizacji w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania; Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. (Dz. U. 2019, poz. 310) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert: 1) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu:  należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego (niedopuszczalna jest bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku): GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003  w tytule przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na: MODERNIZCJĘ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ (w zakresie parteru i I piętra) W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 PRZY UL. JEROZOLIMSKIEJ 73 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM w ramach inwestycji „MODERNIZACJA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W SP NR 5” – znak SPZ.271.4.2020.  prawidłowe wniesienie wadium następuje w terminie uznania rachunku zamawiającego przed upływem wymaganego terminu, w wymaganej wysokości,  w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wnoszone w częściach przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez jednego z nich lub przez pełnomocnika. 2) w przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wykonawca przekazuje wadium, sporządzone w jednej z poniższych postaci:  w postaci elektronicznej – dokument elektroniczny – oryginał (dokument wygenerowany elektronicznie), podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wystawcy gwarancji/poręczenia,  w postaci pisemnej – dokument papierowy – oryginał, podpisany własnoręcznym podpisem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wystawcy gwarancji/poręczenia. Dokument gwarancji/poręczenia musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. Z treści dokumentu gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać:  odpowiedzialność gwaranta za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1) i 3) ustawy Pzp,  zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowa na pierwsze żądanie zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 bez konieczności potwierdzana tych okoliczności przez wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez wykonawcę lub osoby trzecie, bez pośrednictwa banku korespondenta lub innej tego typu instytucji. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wadium może być wniesione poprzez złożenie oddzielnych dokumentów wadialnych przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) należy wnieść w sposób określony w rozdziale VIII SIWZ – odpowiednio. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-2 i ust. 4 ustawy Pzp. 5. Niewniesienie wadium w wymaganej wysokości, w wyznaczonym terminie (dotyczy także przedłużonego terminu związania ofertą oraz ponownego wniesienia wadium na podst. art. 46 ust. 3 ustawy Pzp), dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. DO OFERTY WYKONAWCA DOŁĄCZA w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów wykonawca zamieszcza w ww. oświadczeniu informacje o tych, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. 2) Zobowiązanie podmiotu/ów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO wykonawca jest zobowiązany, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach