Przetargi.pl
Modernizację ZUW I - II etap - część 2

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Rzeźnicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7468000 , fax. 076 7468005
  • Data zamieszczenia: 2010-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Rzeźnicza 1 1
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7468000, fax. 076 7468005
    REGON: 39027365500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizację ZUW I - II etap - część 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych polegających na realizacji zadania inwestycyjnego pn.:Modernizacja ZUW I - II etap - część 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1/ roboty budowlane wynikające z projektu budowlano-wykonawczego pn.: Modernizacja ZUW przy ul. Wierzbowej w Lubinie - część architektoniczno-budowlana z elementami zagospodarowania terenu wykonanego w październiku 2008 r. przez firmę FUNAM Spółka z o.o. we Wrocławiu (pkt 3.2 projektu pn. Zakres prac budowlanych): 1.1/ docieplenie ścian fundamentowych budynku ZUW, 1.2/ odnowienie elewacji budynku ZUW, 1.3/ całkowitą wymianę stolarki okiennej i częściowo drzwiowej budynku, 1.4/ tynki i wymianę okładzin ściennych z płytek, 1.5/ wykonanie posadzek, 1.6/ zagospodarowanie terenu wokół budynku ZUW, 1.7/ Zamawiający we własnym zakresie dokona likwidacji opraw oświetleniowych zewnętrznych zamontowanych na elewacji oraz zamontuje nowe oprawy, 1.8/ Zamawiający zmniejsza zakres wykonania ogrodzenia - należy wykonać dwie bramy i furtkę oraz po dwa przęsła po każdej ze stron bram, 1.9/ Zamawiający zdecydował o wymianie attyk łącznie z gąsiorami na budynku ZUW ( pkt 5.5 projektu pn. Pozostałe prace związane z elewacją) 2/ roboty budowlane wynikające z projektu budowlano-wykonawczego pn.: Modernizacja ZUW przy ul. Wierzbowej w Lubinie - część konstrukcyjna wykonanego w październiku 2008 r. przez firmę FUNAM Spółka z o.o. we Wrocławiu: 2.1/ wykonanie nawierzchni placów drogowych postojowych przy zbiorniku popłuczyn, 2.2/ obudowa zbiornika popłuczyn, 2.3/ z zakresu realizacji ww. dokumentacji Zamawiający wyłącza przebudowę zbiornika żelbetowego przylegającego do budynku ZUW, 3/ roboty budowlane wynikające z projektu budowlano-wykonawczego pn.: Modernizacja ZUW przy ul. Wierzbowej w Lubinie - część elektryczna i AKP wykonanego w październiku 2008 r. przez firmę FUNAM Spółka z o.o. we Wrocławiu: 3.1/ Dostawa i montaż kompletnej automatyki dla bram otwieranych (2 szt) i furtki (szt 1) oraz zakup i montaż domofonów (2 szt), 3.2. pozostały zakres robót wynikający z ww. projektu został zrealizowany, 4/ roboty nie ujęte w ww. dokumentacjach projektowych: 4.1/ rozebranie starego chodnika i ułożenie nowego pomiędzy budynkiem ZUW a zbiornikiem popłuczyn, 4.2/ odprowadzenie wód deszczowych i odwodnienie liniowe przy zbiorniku popłuczyn, 4.3/ roboty dotyczące budynku agregatu prądotwórczego: a/ uzupełnienie tynków i malowanie elewacji, b/ wymiana drzwi stalowych ocieplonych, wykonanie posadzek z płytek antypoślizgowych, mrozoodpornych, wykonanie tynków i malowanie w pomieszczeniu technicznym, c/ wymiana bramy stalowej ocieplanej, wykonanie tynków i malowanie w pomieszczeniu z agregatem prądotwórczym, d/ ocieplenie i naprawa dachu, e/ izolacja fundamentów przy pomieszczeniu z agregatem prądotwórczym, 4.4/ roboty dotyczące budynku ZUW: a/ wymiana sufitu podwieszonego w dyspozytorni, b/ malowanie szatni, korytarza, wc, łazienki, dyspozytorni, c/ wymiana posadzki z tworzyw sztucznych, przemysłowej w dyspozytorni i szatni, d/ gruntowanie podłoży pod posadzki z płytek w hali filtrów i chlorowni, e/ czyszczenie i lakierowanie drewnianych sufitów oraz wymiana obramowania i przykrycia kanałów kratami WEMA w hali filtrów, f/ zamurowanie wnęki oraz położenie tynku na elewacji budynku (pokazana na rys 8/A), g/ wypompowywanie wody z wykopu w trakcie ocieplania ścian fundamentowych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ. Dokumentacja techniczna do wglądu znajduje się w Dziale Inwestycji oraz na stronie internetowej MPWiK Spółka z o.o. W przypadku wskazania przez Zamawiającego, w opisie przedmiotu zamówienia (w dokumentacji technicznej załączonej do specyfikacji) znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ze względu na specyfikę przedmiotu i niemożność opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, Zamawiający dopuszcza - w tych przypadkach - zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych tzn. materiałów nie gorszych niż określone w dokumentacji. Zastosowane materiały muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów wskazanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji technicznej obowiązany jest wykazać, ze roboty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach