Przetargi.pl
Modernizacja zabytkowej Baszty Czarownic – obiektu Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Słupsku

Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 425 674 , fax. 598 425 674
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku
    ul. Partyzantów
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 425 674, fax. 598 425 674
    REGON: 67823900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgsw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja zabytkowej Baszty Czarownic – obiektu Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-remontowe związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zabytkowej Baszty Czarownic – obiektu Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Słupsku”. 2. Baszta Czarownic stanowi fragment wschodnich, nadrzecznych murów obronnych miasta lokacyjnego. Znajduje się ok. 20 m od rzeki Słupi, 40 m od ul. Mostnika, umiejscowiona między Starym Rynkiem a Zamkiem Książąt Pomorskich. Teren lokalizacji Baszty Czarownic położony jest w obrębie obszaru wpisanego do rejestru zabytków – układu urbanistycznego miasta Lokacyjnego (decyzja nr 446 z dnia 20.03.1965 r.) teren objęty strefą „A” ochrony konserwatorskiej. Mury obronne wraz z Basztą Czarownic wpisane do rejestru zabytków (decyzja nr 86 z dnia 25.05.1955 r.). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.1. roboty impregnacyjne pokrycia dachu z gontu Baszty Czarownic wraz z naprawą uszkodzonych gontów i uszczelnienie iglicy, 3.2. remont instalacji odgromowej zabytkowego budynku, 3.3. naprawę elementów konstrukcyjnych wraz z wymianą odeskowania szczytu elewacji zachodniej, 3.4. wymianę podłóg drewnianych wewnętrznych na poszczególnych kondygnacjach w budynku (na parterze, I piętrze, II piętrze), 3.5. renowację podłóg drewnianych wewnętrznych (w pomieszczeniu magazynowym na poddaszu budynku), 3.6. remont schodów wewnętrznych drewnianych wymiana stopnic oraz desek spoczników na parterze, I piętrze, II piętrze, 3.7. renowację stopnic oraz desek spoczników na poddaszu, 3.8. wymianę poręczy wewnętrznych drewnianych schodów na parterze, I piętrze, II piętrze, 3.9. renowacja poręczy wewnętrznych drewnianych schodów prowadzących na poddasze budynku, 3.10. renowację stolarki drzwiowej drewnianej na parterze budynku (2 sztuki), 3.11. renowację stolarki drzwiowej metalowej - drzwi zewnętrzne (2 sztuki), 3.12. wymianę instalacji elektrycznych i oświetlenia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ o numerach 8, 9 i 10. 5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia w każdym zadaniu wynosi 48 miesięcy. 6. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 48 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 7.1. roboty dachowe, 7.2. roboty konstrukcyjne i elewacyjne, 7.3. remont, wymianę i renowację podłóg, stopnic, spoczników, schodów, poręczy i stolarki drzwiowej, 7.4. wymianę instalacji elektrycznej i oświetlenia. Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy i załączniku nr 4-1 do SIWZ załączniku do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, nr konta 03 2490 0005 0000 4520 9789 8379 z adnotacją „Wadium – przetarg nieograniczony: Modernizacja zabytkowej Baszty Czarownic – obiektu BGSW w Słupsku”. Do oferty zaleca się dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału łącznie z ofertą w osobnej kopercie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 1.6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy; 1.7. dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach