Przetargi.pl
Modernizacja zabytkowego budynku Rogatki przy ul. Malczewskiego

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 620 471
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 620 471
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.radom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja zabytkowego budynku Rogatki przy ul. Malczewskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa istniejącego budynku Rogatki miejskiej zlokalizowany na dz. nr ewid. 26/1 oraz 26/2 przy skrzyżowaniu ulic Malczewskiego i Struga w Radomiu, wraz z przyległym bezpośrednio do budynku terenem. W ramach zadania planowany jest gruntowny remont wraz z adaptacją w/w obiektu na małą galerię sztuki. Inwestycja zlokalizowana jest na obszarze zabytkowego zespołu urbanistyczno-architektonicznego miasta Radomia wpisanego do rejestru zabytków byłego województwa radomskiego prawomocną decyzją WKZ w Radomiu. Budynek Rogatki został uznany za zabytek architektury i wpisany do rejestru zabytków. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Prace budowlane: a) Roboty rozbiórkowe, b) Całkowita wymiana więźby dachowej oraz pokrycia dachowego na blachę cynkowo-tytanową na rąbek stojący wraz ze wzmocnieniem wieńca obwodowego ścian zewnętrznych, c) Wymiana stropu drewnianego nad podcieniem na strop monolityczny żelbetowy, d) Wymiana rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, wykończenie komina (daszek napoleoński) na elementy nowe wykonane z blachy cynkowo-tytanowej, e) Wymiana stolarki okiennej na drewnianą, f) Nowa stolarka drzwiowa wewnętrzna, g) Renowacja drzwi wejściowych zewnętrznych wraz z wymianą futryny i progu na nowe, h) Wykonanie izolacji ścian zewnętrznych od wewnątrz budynku, i) Wykonanie nowych ścianek działowych i tynków wewnętrznych, j) Wymiana warstw podłogowych polegająca na wykonaniu nowych izolacji przeciwwilgociowych i izolacji cieplnej oraz wykonaniu nowych posadzek, 2) Roboty elewacyjne: a) Naprawa spękań ścian zewnętrznych, b) Wykonanie nowych (100%) tynków na ścianach zewnętrznych, c) Wykonanie tynków renowacyjnych w rejonie cokołowym do wysokości 80 cm, d) Renowacja elementów wystroju sztukatorskiego, e) Malowanie elewacji, f) Demontaż istniejących tablic pamiątkowych (szt. 2), zabezpieczenie na czas trwania budowy oraz ich ponowny montaż po wykonaniu prac elewacyjnych, g) Demontaż istniejącego na elewacji frotowej napisu „ROGATKA”, zabezpieczenie na czas budowy oraz jego renowacja i ponowny montaż po wykonaniu robót elewacyjnych, 3) Roboty instalacyjne: a) Wykonanie instalacji wewnętrznych (wod-kan, elektryczna, teletechniczna), b) Zmiana systemu wentylacji grawitacyjnej na mechaniczną z rekuperacją, i nagrzewnicami w celu ogrzania pomieszczeń, c) Wykonanie instalacji odgromowej i uziemienia, d) Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru, e) Wykonanie sygnalizacji włamania i napadu. 4) Kanalizacja deszczowa: a) Przebudowa istniejących przyłączy kanalizacji deszczowej, b) Wymiana rurociągu na odcinku od studni D3 do D4 – ø200 PVC SN8 L=10mb, c) Wymiana rurociągu na odcinku od studni D1 do D2 – ø160 PVC SN8 L=9mb, d) Wymiana rurociągów pomiędzy budynkiem i studniami D1, D2, D3 i D4 – ø110 PVC SN8 L=4x2,5mb, e) Wymiana żeliwnych osadników deszczowych – kpl. 4, f) Wymiana studni D1, D2, D3 i D4, 5) Kanalizacja sanitarna: a) Wymiana rurociągu na odcinku pomiędzy budynkiem i studnią S1 - ø160 PVC SN8 L=2mb, b) W miejsce istniejącej studni S1 (studnia murowana do demontażu) montaż systemowej studni rewizyjnej ø425 mm z włazem żeliwnym klasy D250, 6) Wodociąg: - Wymiana rurociągu na odcinku od studni wodomierzowej do budynku – ø32 pE PN 16 L=13mb. UWAGA: Przy wycenie w/w robót należy uwzględnić odtworzenie nawierzchni z istniejącej kostki betonowej 7) Nawierzchnie utwardzone: a) Wykonanie dojazdu technicznego z kostki brukowej betonowej o gr 8 cm - płyty ażurowe, b) Wykonanie chodnika, dojścia z kostki brukowej betonowej gr 6 cm. Uwaga: Roboty wskazane w ppkt. 4-7 wchodzą w skład przedmiotu zamówienia i należy je skalkulować w cenie ofertowej mimo, że nie są one ujęte w załączonych do SIWZ przedmiarach robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Pzp- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). UWAGA: Zamawiający informuje, iż finansowanie przedmiotowej inwestycji odbywać się będzie w latach 2019 – 2020 oraz że limit finansowy wynagrodzenia Wykonawcy na rok 2019 nie przekracza kwoty 420.000 złotych brutto. Limit może ulec zwiększeniu w związku z procedurą pozyskania środków zewnętrznych na sfinansowanie przedmiotu umowy lub dokonaniem zmian w budżecie Gminy Miasta Radomia w zakresie środków własnych. Ewentualna zmiana limitu finansowego nastąpi w trybie oświadczenia złożonego Wykonawcy przez Zamawiającego i nie stanowi zmiany umowy. W przypadku jeżeli zakres zrealizowanych prac wykroczy poza limit wynagrodzenia dla danego roku, Wykonawca złoży fakturę dot. takich prac w miesiącu styczniu roku następnego. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania, w tym inwentaryzacja powykonawcza (4 egz.), 3) zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia oraz istniejących na terenie drzew, 4) odtworzenie zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, nawierzchni chodników lub instalacji, 5) odtworzenie zniszczonego trawnika i uzupełnienie nawierzchni trawiastej (posianie trawy) po wykonaniu robót budowlanych, 6) uporządkowanie terenu po budowie, 7) likwidacja placu budowy, 8) ewentualne zajęcie pasa drogowego, 9) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i montażu tablicy o wym. 50x30 cm – treści i logotypy użyte na w/w tablicy zostaną przekazane Wykonawcy po zawarciu umowy (Wykonawca powinien uwzględnić koszt wykonania i umieszczenia tablicy w cenie ofertowej). oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty dekarskie, roboty dot. ścian, roboty instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan., elektrycznych i wentylacyjnych oraz roboty wykończeniowe i prace dot. stolarki okiennej i drzwiowej, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 11.000,00 (słownie: jedenaście tysięcy 00/100) złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach