Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 32100 Proszowice, ul. Kopernika
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 123 865 105 , fax. 123 865 258
- Data zamieszczenia: 2018-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Kopernika 13
32100 Proszowice, woj. małopolskie
tel. 123 865 105, fax. 123 865 258
REGON: 30059300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.proszowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja wymiennikowni ciepła w budynku bloku operacyjnego oraz usunięcie awarii na rurociągu kondensatu na zewnątrz budynku na terenie SP ZOZ w Proszowicach zgodnie z projektem wykonawczym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Modernizacji wymiennikowni ciepła w budynku bloku operacyjnego oraz usunięcie awarii na rurociągu kondensatu na zewnątrz budynku na terenie SP ZOZ w Proszowicach . Zakres prac obejmuje: 1) remont przewodu kondensatu demontaż preizolowanego rurociągu kondensatu na odcinku ok. 20 m., wymianę armatury w studzience odwadniającej, dostawa i montaż rurociągów preizolowanych, wykonanie punktu stałego na przewodzie kondensatu. 2) modernizacja wymiennikowni - demontaż zbiornika kondensatu, wymiennika PRPA wraz z rurociągami i armaturą, - dostawa i montaż urządzeń i materiałów zgodnie z zestawieniem wg projektu, - dostawa i montaż podwieszeń, podpór oraz konstrukcji wsporczych pod rurociągi cieplne, armaturę i inne, - wykonanie sufitów podwieszanych, - dostawa i wykonanie izolacji cieplnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STW i OR), które stanowią załącznik A do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 1 500,00 zł ( jeden tysiąc pięćset złotych) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Getin Noble Bank S.A. Numer 44 1560 0013 2991 7050 3000 0003. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w sekretariacie Dyrekcji, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00, najpóźniej w terminie określonym w ust. 1. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 4. Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą, tj. do dnia określonego w części IX SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie łazienki dla osób niepełnosprawnych oraz modernizacja wewnętrznej instalacji wodno-hydrantowej w budynku Szkoły Podstawowej w Łęgu Tarnowskim
Dodano: 2024-07-18 - „Szkoła Podstawowa nr 3 – zalecenia p.poż”
Dodano: 2024-02-22 - Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o. przy ul. Dietla 5
Dodano: 2023-10-07 - Dostosowanie budynku PS-8 do obowiązujących przepisów p.poż – etap II
Dodano: 2023-06-29 - Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o. przy ul. Dietla 5
Dodano: 2023-06-20 - Modernizacja instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Bochni przy ul. Windakiewicza 23 etap I
Dodano: 2023-05-05 - Dostosowanie budynku PS-8 do obowiązujących przepisów p.poż – etap II
Dodano: 2023-05-02 - Cyfryzacja i modernizacja budynku Urzędu Gminy w Drwini
Dodano: 2022-12-22 - Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu oraz Systemu Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądów Okręgu Tarnowskiego
Dodano: 2022-12-16 - Stworzenie zespołu saunowego na terenie krytej pływalni „Delfin” w Wadowicach
Dodano: 2022-10-19