Przetargi.pl
Modernizacja wraz z przebudową boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 12 w Tczewie

Gmina Miejska Tczew ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, Plac Piłsudskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 587 759 343, , fax. 587 759 355
  • Data zamieszczenia: 2019-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Tczew
    Plac Piłsudskiego 1
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 587 759 343, , fax. 587 759 355
    REGON: 19167527300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wraz z przebudową boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 12 w Tczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wraz z przebudową boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 12 w Tczewie. Opisany poniżej przedmiot zamówienia obejmuje zakres robót ujęty w projekcie budowlanym pod nazwą: „Modernizacja wraz z przebudową boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 12 w Tczewie”. 2. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje swym zakresem wykonanie m.in. następujących elementów robót: 2.1 modernizację części istniejącej dwutorowej bieżni dookólnej wraz z jej poszerzeniem o bieżnię prostą, dwutorową na dystansie 60m – tak, aby powstała nowa bieżnia czterotorowa na dystansie 60m ze startem i metą: 1) roboty przygotowawcze - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu); 2) wykonanie koryta na całej szerokości bieżni, na głębokość ok. 60cm; 3) montaż betonowych obrzeży: a) wykonanie ławy betonowej z betonu C12/15 z oporem na podsypce cementowo-piaskowej; b) obramowanie bieżni o nawierzchni poliuretanowej obrzeżem betonowym 8 x 30 x 100 cm; 4) wykonanie warstw podbudowy bieżni (podbudowa przepuszczalna): a) ułożenie geowłókniny separacyjnej (na gruncie rodzimym); b) wykonanie warstwy odsączającej z piasku gr. 30cm; c) wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa łamanego gr. 15cm; d) wykonanie warstwy klinującej z kruszywa łamanego gr. 5cm; 5) wykonanie warstw nawierzchni bieżni (nawierzchnia poliuretanowa – warstwowa – typu natrysk): a) wykonanie warstwy stabilizującej typu ET, gr. minimum 35,0 mm; b) wykonanie warstwy elastycznej (nośnej) z granulatu SBR, gr. 10,0-11,0 mm; c) wykonanie (metodą wysokociśnieniowego natrysku) warstwy użytkowej (wierzchniej) z mieszaniny poliuretanu oraz kolorowego granulatu EPDM, gr. 2,00 – 3,00 mm; 6) uporządkowanie i pielęgnacja terenu robót (uzupełnienie ziemi humusowej, posianie trawy, wykonanie nasadzeń – przywrócenie terenu budowy do stanu pierwotnego). 2.2 przebudowę rzutni do pchnięcia kulą: 1) roboty rozbiórkowe (demontaż elementów rzutni istniejącej), zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu); 2) wykonanie koryta w miejscu koła rzutów o głębokości około 60,0 cm; 3) wykonanie koryta w miejscu sektora rzutów o głębokości około 50,0 cm; 4) montaż nowych obrzeży; 5) montaż elementów systemowych (próg, obręcz stalowa itd.); 6) wykonanie warstw podbudowy koła rzutów: a) geowłóknina separacyjna na gruncie rodzimym; b) warstwa odsączająca z piasku gr. 30,0 cm; c) warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego gr. 15,0 cm; d) warstwa klinująca z kruszywa łamanego gr. 5,0 cm; 7) wykonanie warstw nawierzchni koła rzutów: a) wykonanie warstwy stabilizującej typu ET, gr. minimum 35,0 mm; b) wykonanie warstwy elastycznej (nośnej) z granulatu SBR, gr. 10,0-11,0 mm; c) wykonanie (metodą wysokociśnieniowego natrysku) warstwy użytkowej (wierzchniej) z mieszaniny poliuretanu oraz kolorowego granulatu EPDM, gr. 2,00 – 3,00 mm; 8) wykonanie warstw podbudowy sektora rzutów: a) geowłóknina separacyjna na gruncie rodzimym; b) warstwa odsączająca z piasku gr. 20,0 cm; c) warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego gr. 15,0 cm; d) warstwa klinująca z kruszywa kamiennego gr. 8,0 cm; 9) wykonanie warstw nawierzchni sektora rzutów: a) wykonanie warstwy użytkowej (wierzchniej) z cegły mielonej z gliną i wapnem gr. 5,0 cm; 10) uporządkowanie i pielęgnacja terenu robót (uzupełnienie ziemi humusowej, posianie trawy, wykonanie nasadzeń – przywrócenie terenu budowy do stanu pierwotnego).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający w niniejszym postępowaniu, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt III.1) niniejszego ogłoszenia, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do przedmiotowego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1. 6. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają wstępnie potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn.zm.). 10. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. 11. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 12. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach