Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 4260400 , fax. 061 4261687
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
ul. Lecha 6 6
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 61 4260400, fax. 061 4261687
REGON: 63125784500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja wnętrza budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Lecha 6 w Gnieźnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje: - roboty tynkowe - roboty posadzkowe - roboty malarskie - wymiana stolarki drzwiowej Roboty odbywać się będą od poniedziałku do piątku od 16:00 do 23:00. W soboty i niedziele według uznania Wykonawcy, po uzgodnieniu z Zamawiajacym. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego sprzątania remontowanych pomieszczeń, łącznie ze zmyciem na mokro okładzin posadzek korytarzy i klatki schodowej i usunięciem odpadów pozostałych z rozbiórki oraz innych zanieczyszczeń. Prace nie mogą zakłócać funkcjonowania Urzędu Miejskiego. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej w celu powzięcia niezbędnych informacji do przygotowania oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453160005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - wykonali min. 3 roboty w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem (roboty ogólnobudowlane) i wartością (min. 100.000,00zł. każda) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00zł. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605 ze zm.),tj.:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pisemne oświadczenie o wiarygodności Wykonawcy na podstawie art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 złożone wg załącznika nr 2 do specyfikacji. W treści oświadczenia Wykonawca deklaruje, że : - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) wykaz osób nadzorujących, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami dot. ich kwalifikacji zawodowych, z załączeniem: - dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień budowlanych kierownika budowy (w specjalności konstrukcyjno-budowlanej), - aktualnego zaświadczenia o przynależności w/w osoby do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, z ważnością na dzień otwarcia ofert. W przypadku wybrania oferty zaświadczenia będą aktualizowane na min. pół roku z góry. Jeżeli wykonawca wskaże w wykazie osoby którymi będzie dysponował, jest zobowiązany do złożenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zadania a, także zakresu wykonywania przez nie czynności; e) wykaz min. 3 robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem (roboty ogólnobudowlane) i wartością (min. 100.000,00zł. każda) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz datą i miejscem wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że w/w roboty zostały wykonane należycie ( min. 3 referencje); f) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wartość polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gniezno.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic: Promienista - Palacza wraz z remontem odcinków ulic przyległych
Dodano: 2015-05-14 - Budowa oświetlenia drogowego tj. Budowa oświetlenia drogowego na ul. Balonowej w Strzyżewicach, Budowa oświetlenia drogowego na ul. Tylnej w Lasocicach, Budowa oświetlenia drogowego w Długiem Starem w stronę Długiem Nowem (ul. Nowa)
Dodano: 2014-06-11 - Nr sprawy ROA.271.60.2013 Skórzewo - wykonanie oświetlenia drogowego na ulicy Krótkiej (5 lamp)
Dodano: 2013-10-29 - Nr sprawy ROA.271.59.2013 Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Dopiewo , z podziałem na niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 - Zakrzewo- wykonanie oświetlenia drogowego na ulicy Orzechowej ( 2 lampy ) Zadanie nr 2 - Zakrzewo - wykonanie oświetlenia drogowego na ulicy Spokojnej ( 1 lampa ) Zadanie nr 3 - Trzcielin - wykonanie oświetlenia drogowego na ulicy Leśne Zacisze (4 lampy ) Zadanie nr 4 - Palędzie - wykonanie oświetlenia drogowego na ulicy Malinowej ( 5 lamp )
Dodano: 2013-10-23 - Nr sprawy ROA.271.42.2013 Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Dopiewo , z podziałem na niżej wymienione zadania: - Zadanie nr 1 : Palędzie - wykonanie oświetlenia drogowego na ulicy Pogodnej - Zadanie nr 2 : Dopiewo - wykonanie oświetlenia drogowego na ulicy Więckowskiej
Dodano: 2013-09-03 - Nr sprawy ROA.271.21.2013 Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Dopiewo
Dodano: 2013-06-05 - Budowa oświetlenia ulicznego w m. Jeziory Małe, ul. Doliwcowa i przyległe
Dodano: 2013-03-05 - Budowa oświetlenia drogowego w nw. miejscowościach : - zadanie nr 1: Palędzie ul. Jeżynowa i Modrzewiowa ( 2 słupy i oprawy) - zadanie nr 2 : Zakrzewo ul. Brzozowa ( 2 słupy i oprawy) - zadanie nr 3 : Dopiewo ul. Akacjowa ( 3 słupy i oprawy) - zadanie nr 4 : Dopiewo ul. Pogodna ( 2 słupy i oprawy) - zadanie nr 5 : Zakrzewo ul. Wspólna i Zielona ( 8 słupów i oprawy)
Dodano: 2012-09-19 - Modernizacja pomieszczeń Urzędu Stanu Cywilnego i Urzędu Miejskiego w Gnieźnie
Dodano: 2012-06-12 - Zakup (dostawa) systemu kolejkowego do rejestracji oraz systemu przywołania pacjenta.
Dodano: 2011-07-05