Przetargi.pl
Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury oraz Ochotniczej Straży Pożarnej w Czernej

Gmina Nowogrodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-730 Nowogrodziec, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 380 660 , fax. 757 316 416
  • Data zamieszczenia: 2017-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogrodziec
    ul. Rynek 1
    59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 380 660, fax. 757 316 416
    REGON: 23082158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury oraz Ochotniczej Straży Pożarnej w Czernej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Wiejskiego Domu Kultury oraz Ochotniczej Straży Pożarnej w Czernej. Zamówieniem objęte są: 1) modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Czernej, obejmująca swym zakresem: a) prace murarsko-tynkarskie, b) stolarka drzwiowa, c) posadzki i podłogi, d) wykonanie sufitów podwieszanych, e) malowanie, f) montaż rozdzielnicy nn, g) montaż przewodów, kabli i osprzętu elektroinstalacyjnego, h) montaż opraw oświetleniowych, i) instalacja wyrównawcza, j) pomiary elektryczne, k) instalacja kanalizacji sanitarnej, l) instalacja wodociągowa, m) instalacja hydrantowa, n) kotłownia, o) instalacja grzewcza kotłowni wewnątrz budynku Wiejskiego Domu Kultury, p) instalacja wentylacji mechanicznej, q) docieplenie ścian budynku, r) obróbki blacharskie, s) wymiana stolarki okiennej, t) wymiana stolarki drzwiowej. 2) modernizacja Ochotniczej Straży Pożarnej w Czernej, obejmujące swym zakresem: a) docieplenie ścian. Izolacje cieplne ścian warstwą styropianu gr. 10 cm, b) obróbki blacharskie, c) wymiana stolarki okiennej, d) wymiana stolarki drzwiowej, e) wewnętrzne instalacje centralnego ogrzewania Dane techniczne istniejącego obiektu: • długość: 42,59 m • szerokość: 18,68/29,85 m • wysokość: 9,45 m • powierzchnia użytkowa: 1001,44 m2 • powierzchnia zabudowy: 812,22 m2 • kubatura: 3373,32 m3 • liczba kondygnacji nadziemnych: 2 • liczba kondygnacji podziemnych: 1 • kategoria zagrożenia ludzi: ZL 1 • rodzaj ogrzewania: własne. Prace związane z modernizacją budynku OSP należy zaplanować i przeprowadzić w taki sposób, aby nieprzerwanie możliwy był dostęp do budynku. Ponadto wykonawca odpowiada za: a) wszelkie zanieczyszczenia i szkody spowodowane przez prowadzone robót ziemnych na istniejących sieciach, b) umieszczenie na budowie, w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, c) odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy – zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy – Prawo budowlane, d) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, e) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, f) oznakowanie, zabezpieczenie i oświetlenie miejsc kolizyjnych, g) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. Ewentualne koszty wyłączeń i włączeń energii elektrycznej w okresie realizacji robót ponosi wykonawca. Wykonawca zabezpieczy przed uszkodzeniem znajdujący się w budynku sprzęt. W razie potrzeby wykonawca odłączy go, natomiast po zakończeniu prac podłączy ponownie. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przeszkolił wskazane przez siebie osoby z obsługi kotła centralnego ogrzewania. Zniszczenia powstałe w wyniku niedbałości, braku nadzoru, braku fachowości, złej kolejności wykonywania robót i organizacji prac obciążają wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia zniszczeń na swój koszt i doprowadzenie zniszczonego elementu do stanu pierwotnego lub stanu uzgodnionego z Inwestorem. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów dostarczonych przez wykonawcę. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. Informacje zawarte w odpowiedziach udzielanych przez zamawiającego na pytania składane przez wykonawców są wiążące i powinny zostać uwzględnione w cenie oferty. Podstawą wykonania przedmiotu zamówienia i złożenia oferty stanowią: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego zakresem opracowania w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do sporządzenia wyceny przedmiotu zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu pominięcia elementów dokumentacji niezbędnych do wykonania umowy oraz błędnego skalkulowania ceny. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia następujące czynności: a) prace roboty ogólnobudowlane (np. roboty murarskie, malowanie, tynkowanie, wykonanie posadzek i podłóg, wykonanie ocieplenia), b) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, wodociągowej, hydrantowej, grzewczej, wentylacji mechanicznej. Zamawiający może przeprowadzić kontrolę w zakresie spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, na każdym etapie realizacji prac. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzania spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli w miejscu wykonywania prac. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, niezwłocznie przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia przed podpisaniem umowy, Harmonogram rzeczowo – finansowy, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, sporządzony według załącznika nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach