Przetargi.pl
MODERNIZACJA WIAT PRZYSTANKOWYCH ORAZ BIEŻĄCA NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ PRZYSTANKOWYCH USYTUOWANYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Belzacka 176
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7339252 , fax. 044 7329253
  • Data zamieszczenia: 2010-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
    ul. Belzacka 176 176
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7339252, fax. 044 7329253
    REGON: 59227611400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdik.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA WIAT PRZYSTANKOWYCH ORAZ BIEŻĄCA NAPRAWA I KONSERWACJA URZĄDZEŃ PRZYSTANKOWYCH USYTUOWANYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie bieżącej naprawy i konserwacji urządzeń przystankowych komunikacji miejskiej, tj. wiat, konstrukcji przystankowych, ławek, koszy przewiduje się następujące prace: 1. Konserwacja konstrukcji przystankowej wykonanej z rur 60 mm i kształtowników 80 x 50 mm. Usunięcie starej farby i rdzy, malowanie oczyszczonej konstrukcji farbą podkładową i dwukrotnie farbą nawierzchniową olejną czerwoną. 2. Wykonanie nowej konstrukcji przystankowej z jednej rury ocynkowanej 60 mm oraz pomalowanie farbą nawierzchniową olejną czerwoną. 3. Wykonanie nowej konstrukcji przystankowej z dwóch rur 60 mm i kształtowników 80 x 50 oraz pomalowanie farbą nawierzchniową olejną czerwoną. 4. Konserwacja tablic ze znakiem D -15 poprzez usunięcie rdzy, malowanie farbą olejną i naklejenie nowego w miejsce zniszczonego emblematu oraz zamontowanie na konstrukcji przystankowej. 5. Konserwacja tablic rozkładowych poprzez usunięcie rdzy, malowanie dwukrotnie farbą olejną białą. 6. Wykonanie nowych tablic rozkładowych z blachy zwykłej grubości 2 mm z zabezpieczeniem farbą podkładową i dwukrotnie emalią nawierzchniową białą. 7. Wykonanie nowych tablic na znak D-15 o wym. 0,59 x 0,60 m z blachy zwykłej grubości 2 mm z zabezpieczeniem farbą podkładową oraz dwukrotnie olejną białą nawierzchniową. Naklejenie nowego emblematu znaku D-15 oraz zamontowanie na konstrukcjach i wiatach przystankowych. 8. Wykonanie nowych tablic z blachy (na znak D -15) o wymiarach 0,59 x 0,60 m ze stali kwasoodpornej nierdzewnej grubości 2 mm (symbol 1H18N9T) z naklejeniem nowego emblematu znaku D-15 oraz zamontowanie na konstrukcjach i wiatach przystankowych. 9. Wykonanie nowych tablic z blachy (na znak D-15) wg rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków (Dz. U. Nr 220, poz. 2181 ze zm.) o wymiarach 0,60 x 0,60 m ze stali kwasoodpornej nierdzewne grubości 2 mm (symbol 1H18N9T) z naklejeniem nowego emblematu znaku D-15 oraz zamontowanie na konstrukcjach i wiatach przystankowych. 10. Wykonanie tablic informacyjnych ze stali kwasoodpornej nierdzewnej grubości 2 mm (symbol 1H18N9T) pod znak D-15. 11. Zdemontowanie tablicy rozkładowej, zamontowanie nowej ze stali nierdzewnej o grubości 2 mm (symbol 1H18N9T) z uprzednim malowaniem farbą nawierzchniową białą i zamontowanie. 12. Naprawa uszkodzonej konstrukcji przystankowej poprzez prostowanie rur lub kształtowników. 13. Naprawa uszkodzonej konstrukcji przystankowej poprzez prostowanie rur lub kształtowników z uprzednim wykopaniem z miejsca posadowienia. 14. Ustawienie konstrukcji, po dokonanej naprawie, w miejscu uprzedniej lokalizacji. 15. Ustawienie konstrukcji przystankowej w nowym miejscu z uprzednim wykonaniem wykopu 80 x 50 x 110 cm z powierzchniowym zabetonowaniem (grubość min. 7 cm) lub ułożenie istniejących płyt chodnikowych, kostki betonowej. 16. Usunięcie (wykopanie) konstrukcji przystankowej z miejsca posadowienia z przewiezieniem na miejsce składowania. 17. Ustawienie koszy na odpady komunalne usytuowane w obrębie miejsca przystankowego w wykopie 40 x 40 x 60 cm z powierzchniowym zabetonowaniem grubości min. 5 cm lub ułożeniem istniejących płyt chodnikowych lub kostki betonowej. 18. Naprawa skorodowanych lub uszkodzonych koszy na odpady komunalne tj. prostowanie, zamontowanie nowego dna kosza oraz czyszczenie ze starej farby i rdzy, dwukrotne malowanie farbą olejną. 19. Konserwacja elementów drewnianych ławek (betonowo drewnianych) wolnostojących na miejscach przystankowych, dwukrotne malowanie farbą olejną zieloną. 20. Naprawa i konserwacja ławek (betonowo drewnianych) wolnostojących na miejscach przystankowych - uzupełnienie brakujących szczeblin oraz dwukrotne malowanie farbą olejną zieloną. 21. Ustawienie ławek betonowo-drewnianych na wyznaczone miejsce przystankowe. 22. Usunięcie ławek betonowo-drewnianych z przewiezieniem na miejsce składowania. 23. Wykonanie podstawy betonowej ławki. 24. Przestawienie wiaty typ metalowo oszklony, metalowej, MKCafe, Kami i Gamma z miejsca przystankowego na nowe wyznaczone miejsce przystankowe. 25. Usunięcie wiat typ: metalowo-oszklony, metalowej, MKCafe, Kami i Gamma z miejsca posadowienia i przewiezienie na wyznaczone miejsce składowania. 26. Malowanie wiat murowanych (wewnątrz i na zewnątrz) farbą emulsyjną przeznaczoną do malowania zewnętrznego z uprzednim uzupełnieniem brakujących fragmentów tynku oraz: a) wymiana poszycia dachu blachą trapezową ocynkowaną, b) wymiana fartucha okalającego dach. 27. Konserwacja dachów wiat przystankowych pokrytych blachą środkami do tego przeznaczonymi. 28. Malowanie farbą czerwoną dachów wiat przystankowych wykonanych z tworzywa. 29. Konserwacja elementów drewnianych ławek wewnątrz wiat przystankowych oraz dwukrotne malowanie farbą olejną (kolor wg wskazań zamawiającego). 30. Naprawa i konserwacja ławek wewnątrz wiat przystankowych - uzupełnienie brakujących szczeblin oraz dwukrotne malowanie farbą olejną (kolor wg wskazań zamawiającego). 31. Konserwacja poprzez dwukrotne malowanie wiat przystankowych metalowych farbą olejną czerwoną (oraz wiat metalowo-oszklonych zabudowanych blachą) z uprzednim usunięciem starej farby i rdzy. 32. Konserwacja poprzez dwukrotne malowanie wiat przystankowych metalowo - oszklonych farbą olejną czerwoną z uprzednim usunięciem starej farby i rdzy. 33. Naprawa wiat przystankowych typ metalowo oszklony, metalowy poprzez wymianę skorodowanych części nośnych z kształtowników stalowych (wycięcie skorodowanego odcinka konstrukcji i zamontowanie nowego): a)o profilu 40x40 mm, b)o profilu 50x50 mm, c)o profilu 60x60 mm. 34. Zabudowa poprzez oblachowanie części wiaty przystankowej: a) blachą zwykłą 1 mm, b) blachą zwykłą o grubości 1,5 mm, c) blachą ocynkowaną 1,5 mm, d) blachą nierdzewną 1,5 mm. 35. Likwidacja wiat przystankowych wraz z pocięciem i przewiezieniem na złomowisko: a)typ Kaliski, b)typ metalowo-oszklony, c)typ metalowy. 36. Naprawa wiaty przystankowej typ KALISKI II (2 daszki): a) czyszczenie daszków wiat ze starej farby oraz malowanie na kolor żółty farbą olejną z jednoczesnym wzmacnianiem łączenia daszków, w tym malowanie siedzisk), b) czyszczenie konstrukcji nośnych (rur) ze starej farby i rdzy oraz malowanie farbą olejną czerwoną, c) naprawa siedzisk zamontowanych na konstrukcjach nośnych wiat, d) wymiana uszkodzonych daszków (na daszki będące w depozycie Zamawiającego). 37. Ustawienie wiaty przystankowej typ KALISKI II w miejscu wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego z dowozem z miejsca składowania lub demontażu. 38. Demontaż wiat przystankowych typ KALISKI II z dowozem na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. 39. Naprawa wiat przystankowych typ KAMI (przejęte od RUCH SA): a) zabudowa poprzez oblachowanie dolnej oszklonej (części wiaty blachą nierdzewną grubości 2 mm (symbol 1H18N9T), b) zamontowanie w pozostałej ? wysokości (otworów po szybach, pleksi, kasetonach reklamowych) szyby ze szkła bezpiecznego gr. 4mm x folia x szyba 4 mm z uszczelnieniem SILIKONEM, c) wykonanie zabezpieczeń oblachowania i szyb kątownikiem 20 x 20 mm z zamocowaniem nitami zrywanymi grubości 4 mm (stalowe), d) konserwacja dachu poprzez malowanie farbą olejną czerwoną, e) wykonanie nowych poprzecznych elementów zesztywniających konstrukcję nośną wiat z profili stalowych 40 x 40 mm, f) wykonanie nowych pionowych elementów zesztywniających konstrukcję nośną wiat z profili stalowych 30 x 20 mm 40. Konserwacja gablot rozkładowych zamontowanych wewnątrz wiat. 41. Naprawa gablot rozkładowych usytuowanych w wiatach przystankowych. 42. Naprawa gablot reklamowych usytuowanych w wiatach przystankowych typ MK Cafe: a)uzupełnienie brakujących szyb o grubości 5 mm z uszczelnieniem Silikonem, b)wykonanie tablicy z poliwęglanu spienionego z zainstalowaniem w gablotach reklamowych, c)wymiana profilu aluminiowego 40 x 20 mm, d)naprawa oświetlenia - wymiana świetlówek 36 W = 120 cm, e)wymiana profilu aluminiowego 180 x 25 mm stanowiącego obudowę reklamy. 43. Naprawa i konserwacja kasetonów rozkładowych zamontowanych na wiatach i konstrukcjach przystankowych. 44. Uzupełnienie brakujących obudów z poliwęglanu litego grubości 5 mm. 45. Uzupełnienie brakujących szyb w wiatach przystankowych i kasetonach rozkładowych z uprzednim oczyszczeniem pozostałości (kit, silikon, szkło) szybą grubości 5 mm z uszczelnieniem SILIKONEM. 46. Uzupełnienie brakujących szyb w wiatach przystankowych z uprzednim oczyszczeniem pozostałości (kit, silikon, szkło) szybą bezpieczną 4 mm szyba folia 4 mm szyba z uszczelnieniem SILIKONEM. 47. Mycie szyb środkami chemicznymi przeznaczonymi do usuwania zanieczyszczeń (namalowań). 48. Naprawa wiat przystankowych aluminiowych typ GAMMA zlokalizowanych na miejscu przystankowym komunikacji miejskiej Piotrkowa Trybunalskiego: a)naprawa uszkodzonego pokrycia dachowego 5,00 x 1,60 m wykonanego z poliwęglanu litego lub poliwęglanu komórkowego na nowy poliwęglan komórkowy gr. 6 mm, b) zamontowanie (podczas naprawy poszycia) dodatkowych wzmocnień międzyprzęsłowych z profili zamkniętych 30 x 25 mm z zabezpieczeniem płaskownikiem aluminiowym 40 x 3 mm, c) uzupełnienie brakujących zabezpieczeń (kątowników aluminiowych 30 x 25 mm) naprawianego oblachowania i szyb z zamocowaniem nitami zrywanymi grubości 4 mm (stalowe), d) wymiana zdewastowanej blachy gr. 2 mm, tworzącej obudowę wiaty (blacha nierdzewna), e) prostowanie lub wymiana odkształconych aluminiowych elementów nośnych konstrukcji (wycięcie uszkodzenia i przyspawanie uszkodzonego odcinka profilu aluminiowego) oraz pomalowanie powstałych uszkodzeń i zadrapań farbą o istniejącym kolorze. 49. Konserwacja poprzez dwukrotne malowanie konstrukcji i obudowy wiat przystankowych typ Gamma aluminiowych farbą olejną czerwoną z uprzednim usunięciem starej farby. 50. Wykonanie tablic rozkładowych z poliwęglanu spienionego z zainstalowaniem w gablotach rozkładowych. 51. Wykonanie tablic rozkładowych z plexi (kolor biały), z zainstalowaniem w gablotach rozkładowych. 52. Umieszczanie reklam w panelach reklamowych. 53. Ustawienie wiat przystankowych typ metalowo-oszklonych, metalowej, MK Cafe, Kami, Gamma w miejscu wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego z dowozem z miejsca składowania lub demontażu. 54. Wykonanie gablot reklamowych w tylnych częściach wiat przystankowych zabudowanych blachą. 55. Zabezpieczenie elementów poszycia dachu wykonanego z poliwęglanu blachą ocynkowaną 0,5 mm. 56. Przywiezienie z miejsca składowania przystanku tymczasowego i ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego lub zabranie z miejsca tymczasowego ustawienia do miejsca składowania. 57. Modernizacja wiat przystankowych typ KAMI (przejęte od Urzędu Miasta): a) zabudowa poprzez oblachowanie dolnej, oszklonej części wiaty blachą ocynkowaną grubości 1,5 mm, b) zamontowanie w pozostałej ? wysokości (otworów po szybach, pleksi, kasetonach reklamowych) szyby ze szkła bezpiecznego gr. 4mm x folia x szyba 4 m z uszczelnieniem SILIKONEM c) wykonanie zabezpieczeń oblachowania i szyb kątownikiem 20 x 20 mm z zamocowaniem nitami zrywanymi grubości 4 mm (stalowe), d) konserwacja dachu poprzez malowanie farbą olejną czerwoną, e) wykonanie nowych poprzecznych elementów zesztywniających konstrukcję nośną wiat z profili stalowych 40 x 40 mm, f) wykonanie nowych pionowych elementów zesztywniających konstrukcję nośną wiat z profili stalowych 30 x 20 mm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507600000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W NINIEJSZYM POSTĘPOWANIU ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdik.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach