Przetargi.pl
Modernizacja urzędu w celu poprawy izolacji cieplnej budynku oraz stworzenie sali sesyjnej i pomieszczeń MGOPS w Międzyborzu

Gmina Międzybórz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-513 Międzybórz, Kolejowa 13
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzybórz
    Kolejowa 13
    56-513 Międzybórz, woj. dolnośląskie
    REGON: 250854889
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja urzędu w celu poprawy izolacji cieplnej budynku oraz stworzenie sali sesyjnej i pomieszczeń MGOPS w Międzyborzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przedmiotem zamówienia jest – Modernizacja urzędu w celu poprawy izolacji cieplnej budynku oraz stworzenie sali sesyjnej i pomieszczeń MGOPS w Międzyborzu1. Przedmiotem inwestycji są prace remontowe zabytkowego budynku Urzędu Miasta i Gminy w Międzyborzu. W ramach inwestycji wyremontowane zostaną pomieszczenia na parterze oraz dotąd niezagospodarowane użytkowo lokale skrzydła bocznego budynku urzędu. Celem przedsięwzięcia jest stworzenie nowych przestrzeni biurowo-administracyjnych dla pracowników i interesantów Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Międzyborzu oraz zaadaptowanie dotąd wykorzystywanych pomieszczeń jako biur do obsługi sesji Rady Miejskiej w Międzyborzu. Przeprowadzona modernizacja zakłada remont pomieszczeń, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz przeniesienie siedziby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i stworzenie Sali sesyjnej i ślubnej wraz z wyposażeniem oraz podwyższone zostaną standardy dostępności dla interesantów. Opracowanie projektowe przebudowy oraz remontu obejmuje zakresem część poziomu parteru budynku UM w Międzyborzu. Zakres ten został przedstawiony w części graficznej opracowania – rzut parteru. W projekcie przedstawiono zmiany układu funkcjonalnego na parterze budynku w skrzydle głównym, oraz skrzydle bocznym. W skrzydle głównym dokonano zmiany układu funkcjonalnego z przeznaczeniem części pomieszczeń biurowych na salę sesyjną oraz salę ślubów wraz z pomieszczeniem magazynowym. Pomieszczenia znajdujące się w południowym narożu skrzydła głównego (pełniące dotychczas funkcję Sali ślubów) wraz ze skrzydłem bocznym (dotychczas funkcjonujące jako pomieszczenia mieszkalne) zostały zaadaptowane na pomieszczenia biurowe wraz z pomieszczeniem aneksu kuchennego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach