Przetargi.pl
„Modernizacja ulicy Cichy Kącik w miejscowości Kamieniec Wrocławski, Gmina Czernica”

Gmina Czernica ogłasza przetarg

  • Adres: 55-003 Czernica, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 726 57 00 , fax. 71 726 57 00
  • Data zamieszczenia: 2016-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czernica
    ul. Kolejowa 3
    55-003 Czernica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 726 57 00, fax. 71 726 57 00
    REGON: 931934986
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja ulicy Cichy Kącik w miejscowości Kamieniec Wrocławski, Gmina Czernica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na modernizacji ulicy Cichy Kącik w miejscowości Kamieniec Wrocławski, Gmina Czernica”. 2. Podstawowy zakres robót obejmuje: 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, wraz z wykonaniem geodezyjnych pomiarów powykonawczych. 2) Frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej. 3) Karczowanie pniaków. 4) Rozbiórka podmurówek i cokolików betonowych pozostałych po demontażu ogrodzenia. 5) Wykonanie przy krawędzi wpustów ulicznych (studzienek ściekowych) z osadnikiem z rur betonowych o średnicy 500mm. 6) Wykonanie studni z kręgów betonowych o średnicy 1000mm i 1500 mm z włazem typu ciężkiego. 7) Ułożenie przykanalików z rur PVC. 8) Wykonanie drenażu z rury perforowanej o średnicy Ø160mm. 9) Regulacja pionowa: a) skrzynek zaworów wodociągowych wraz z wymianą starych skrzynek na nowe. b) studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej. c) studni rewizyjnych telekomunikacyjnych z wymianą pokryw na typ ciężki. 10) Wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego, po wcześniejszym korytowaniu. 11) Wykonanie warstwy odsączającej z piasku. 12) Skropienie emulsją asfaltową w ilości 1,0kg/m2 wykonanej podbudowy z kruszywa kamiennego. 13) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16W. 14) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S. 15) Ułożenie ścieku korytkowego z prefabrykowanych elementów betonowych. 16) Ułożenie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem. 17) Ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem. 18) Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej. 19) Ułożenie na poboczach warstwy kruszywa kamiennego w uprzednio wykonanym korycie. 20) Rozplantowanie na poboczu drogi gruntu z ziemi urodzajnej uprzednio nawiezionej. 21) Porządkowanie i profilowanie terenu przyległego do jezdni. 22) Wykonanie oznakowania drogowego. 23) Aktualizacja ewidencji dróg w zakresie wykonanych robót. 3. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące” realizacji robót, o których mowa w punkcie 2., w szczególności roboty geodezyjne (przy robotach i powykonawcze), wykonanie projektu i wyniesienie tymczasowej organizacji ruchu, spełnienie wymagań uzgodnień z zarządcami dróg (w tym uzyskanie zgody na wejście w pas drogowy drogi powiatowej bez ponoszenia opłat oraz do odbioru przez jej zarządcę po zatwierdzeniu robót), prace porządkowe w pasie drogowym, oraz aktualizacja ewidencji dróg. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi obowiązek Wykonawcy zagospodarowania i utylizacji, zgodnie z przepisami odrębnymi, wszelkich odpadów pozostałych po robotach niewykorzystanych przez Zamawiającego. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Załączone przedmiary robót służą wyłącznie, jako materiał pomocniczy dla Wykonawcy w celu sporządzenia kosztorysu ofertowego i wyliczenia ceny ofertowej. 5. Dokumenty, o których mowa w punkcie 4. stanowią załączniki do SIWZ. UWAGA: W okresie od sporządzenia dokumentacji projektowej do momentu ogłoszenia przetargu na roboty budowlane zmieniła się sytuacja w zakresie infrastruktury podziemnej. Nową infrastrukturę można sprawdzić w serwisie www.wrosip.pl moduł infrastruktura i EWID.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 200 PLN (słownie: sześć tysięcy dwieście złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 67 9585 0007 2013 0200 2088 0001 w opisie przelewu należy wskazać nazwę postępowanie, dla którego wadium jest wnoszone. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one załączone do oferty w oryginale, bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji / poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), 3) kwotę gwarancji (poręczenia), 4) termin ważności gwarancji (poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca, którego ofertę wybrano: – odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub – nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub – zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zasady zwrotu wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach