Przetargi.pl
Modernizacja ulic w Gołdapi o nr - 4801N ul. Armii Krajowej, 4833N ul. E. Plater, 4812N ul. Kościuszki, 4837N ul. Reymonta oraz drogi 1784N Jagoczany - Audyniszki

Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, Gumbińska 2a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Gołdapi
    Gumbińska 2a
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 511440947
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ulic w Gołdapi o nr - 4801N ul. Armii Krajowej, 4833N ul. E. Plater, 4812N ul. Kościuszki, 4837N ul. Reymonta oraz drogi 1784N Jagoczany - Audyniszki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zadania jest modernizacja nawierzchni ulic: 4801N ul. Armii Krajowej, 4833N ul. Emilii Plater, 4812N ul. Kościuszki, 4837N ul. Reymonta oraz nawierzchni drogi 1784N Jagoczany – Audyniszki. Zestawienie danych i powierzchni drogowych (odcinki zgodnie z załącznikiem mapowym). Nr Droga Długość odcinka[mb] Powierzchnia [m2] Kategoria ruchu1. 4801N ul. Armii Krajowej 570,00 3 350,00 KR 1-22. 4833N ul. Emilii Plater 130,00 850,00 KR 1-23. 4812N ul. Kościuszki 540,00 2 800,00 KR 1-24. 4837N ul. Reymonta 190,00 1 000,00 KR 1-25. 1784N Jagoczany - Audyniszki 3 000,00 13 500,00 KR 1-2Zakres robót obejmuje: nawierzchnię dróg, chodników i parkingów zlokalizowanych wyłącznie na działkach będących własnością Powiatu Gołdapskiego w ilościach wskazanych w przedmiarach robót. Wykazy działek znajdują się w zaświadczeniach Starosty Gołdapskiego o niewnoszeniu sprzeciwu wobec określonych w zgłoszeniu robót budowlanych.Część chodnika na ul. Emilii Plater jest własnością Wspólnoty Mieszkaniowej Emilii Plater 3 (adres: ul. Emilii Plater 3, 19-500 Gołdap).Część chodnika na ul. Armii Krajowej jest własnością Spółdzielni Mieszkaniowej (adres: ul. Matejki 4, 19-500 Gołdap).Część parkingu na ul. Armii Krajowej jest własnością Rominckiej Spółdzielni Mieszkaniowej (adres: ul. Jaćwieska 21, 19-500 Gołdap).Ww instytucje wyraziły chęć zawarcia umowy na wykonanie prac remontowych na swoich częściach chodników i parkingów z Wykonawcą wybranym w niniejszym postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego. Części będące własnością tychże instytucji nie wchodzą w zakres przedmiotu niniejszego zamówienia. na ulicach 4801N ul. Armii Krajowej, 4833N ul. Emilii Plater, 4812N ul. Kościuszki, 4837N ul. Reymonta, należy wykonać rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni (frezowanie korekcyjne śr. gr. 3 cm), następnie wykonać nową nawierzchnie warstwy ścieralnej wraz z oznakowaniem poziomym i wymianą oznakowania pionowego. Dodatkowo należy rozebrać istniejącą nawierzchnię chodników, parkingów wraz z obrzeżami i krawężnikami. Następnie należy ustawić nowe krawężniki, obrzeża wraz z wykonaniem nowej podbudowy i nawierzchni z kostki betonowej (chodniki, parkingi). Szczegółowy zakres prac przedstawiono na zamieszczonych przedmiarach. na drodze nr 1784N należy wykonać nawierzchnię warstwy wiążącej AC 16W gr. 4 cm, warstwę ścieralną AC11S gr. 4 cm, wraz ze skropieniem emulsją asfaltową. na drodze nr 1784N należy wykonać pobocza z kruszywa naturalnego C50/30 wraz z wymianą oznakowania pionowego na nowe.Wysokościowo należy dowiązać się do rzędnych istniejących zjazdów oraz do istniejącego poziomu terenu. Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót po stronie Wykonawcy dla każdej drogi oddzielnie. Układanie poszczególnych warstw nawierzchni bitumicznej (wiążąca, ścieralna) na drodze nr 1784N powinno odbywać się całą szerokością jezdni. Nie dopuszcza się układania poszczególnych ww. warstw jezdni połówkowo!!! Należy również pamiętać o zastosowaniu normatywnych odsadzek 1:1,5 na poszczególnych warstwach nowo wykonywanej nawierzchni bitumicznej!!!Istniejący stan nawierzchni. Istniejąca nawierzchnia jest ogólnie w złym stanie, występujące na niej nierówności, przełomy i ubytki które powodują utrudnienia w ruchu drogowym pojazdów. Planowane zamierzenie budowlane nie należy do przedsięwzięć mogących pogorszyć stan środowiska i nie wymaga sporządzania raportu oddziaływania na środowisko.Obszar oddziaływania obiektu. Roboty planowane są w granicach pasa drogowego ZDP w Gołdapi. Cel zadania. Poprawa bezpieczeństwa użytkowników drogi i warunków życia mieszkańców przyległych miejscowości jak i samych mieszkańców miejscowości Gołdap. Odwodnienie. W przypadku drogi powiatowej NR 1784N wody opadowe z powierzchni jezdni odprowadzane są poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących rowów przydrożnych. Natomiast na pozostałych odcinkach ulic w miejscowości Gołdap wody opadowe odprowadzane są do istniejących elementów kanalizacji deszczowej (kratek), o ile takie występują. 2. Realizacja robót na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji, specyfikacji technicznych i zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy, a w szczególności: 1) wykonanie robót budowlanych i oznakowania drogowego, wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę,2) odtworzenie trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót drogowych,3) uporządkowanie obszaru przyległego do terenu prowadzonych robót,4) prowadzenie dziennika budowy dla wewnętrznych potrzeb zamawiającego i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót,5) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla każdej drogi oddzielnie w formie GIS/CAD i dostarczenie na nośniku CD lub pendrive oraz w formie papierowej w ilości 3 egz.,6) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST,7) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę z Wykonawcą robót, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, protokół przekazania terenu budowy, protokoły robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdania techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami,8) przekazanie zrealizowanych robót Zarządcy drogi.9) Zakup i montaż pięciu dwustronnych tablic informacyjnych o wymiarach 90 x 60 cm, sporządzonej zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021r. poz. 953 ze zm.) według wzoru zamieszczonego na stronie:https://www.bgk.pl/files/public/Pliki/Fundusze_i_programy/Polski_Lad/PL__Info_tablica_projekt_v13__15_11_21.pdf Tablica musi być wykonana z blachy ocynkowanej i zamontowana na słupku ocynkowanym o średnicy 60 mm i grubości ścianki 6,3 mm. Tablicę należy zamontować w momencie rozpoczęcia prac budowlanych lub innych działań zmierzających bezpośrednio do realizacji zadania na każdej drodze będącej przedmiotem inwestycji w miejscu uzgodnionym z zamawiającym.Wykonawca zapewni pięć lat gwarancji na tablicę informacyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach