Przetargi.pl
Modernizacja ul. Wrzosowej na osiedlu Kolonia Robotnicza w Morągu

Urząd Miejski w Morągu ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9/30
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7572231 , fax. 089 7572120
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Morągu
    ul. 11 Listopada 9/30 9/30
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7572231, fax. 089 7572120
    REGON: 00068778700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ul. Wrzosowej na osiedlu Kolonia Robotnicza w Morągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest modernizacja ulicy Wrzosowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Akacjową do projektowanego skrzyżowania z ulicą Piłsudskiego wraz z chodnikami przylegającymi do jezdni po obu stronach ulicy, długość projektowanej ulicy wynosi 501m. Podstawowe parametry: - Szerokość nawierzchni jezdni 5,5 m - Szerokość chodników 1,5m. - Nawierzchnia z kostki betonowej (kolor szary) Konstrukcja nawierzchni jezdni: - warstwa ścieralna kostka betonowa grubości 8cm (kolor szary) - podsypka cementowo-piaskowa grubości 5 cm - podbudowa zasadnicza kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie grubości 20 cm. - warstwa mrozoochronna 20 cm Konstrukcja nawierzchni na zjazdach indywidualnych: - kostka betonowa 8 cm (kolor czerwony) - podsypka cem.- piaskowa 1:4 - 5 cm - podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie - 15 cm Warstwę ścieralną chodników zaprojektowano z kostki betonowej grubości 6 cm ułożoną na podsypce cementowo-piaskowej w stosunku 1 : 4 grubości 3 cm. Podbudowę stanowi chudy beton grubości 10 cm pod konstrukcją nawierzchni należy wykonać warstwę odcinającą z materiału niewysadzinowego (piasek o wskaźniku wodoprzepuszczalności k>8,0m/24h) grubość warstwy 10 cm. Nasypy wykonać z pospółki. Nawierzchnię ciągu pieszego, zewnętrzną krawędź należy obramować obrzeżem betonowym o wym.8x30x100cm. Wewnętrzna krawędź chodnika przylegająca do krawędzi nawierzchni drogi obramowana będzie krawężnikiem typu lekkiego o wym.15x30x100cm. Wysokość krawężnika od jezdni wynosi 12 cm. W obrębie zjazdów i przejść dla pieszych należy zaniżyć krawężniki do wysokości 2 cm. Odwodnienie: Na całym odcinku projektowanej ulicy z powierzchni utwardzonych: ulic, chodników i zjazdów zastosowano pochylenia podłużne i poprzeczne w celu odpowiedniego przejęcia i odprowadzenia wód opadowych poprzez wpusty uliczne do projektowanej kanalizacji deszczowej podłączonej do istniejącej i projektowanej sieci kanalizacyjnej. Roboty ziemne:. Po wykonaniu koryta pod konstrukcję nawierzchni podłoże należy wyprofilować i zagęścić uzyskując odpowiedni wskaźnik Urządzenia terenów zieleni i małej architektury: Powierzchnie pasa ulicy pomiędzy ogrodzeniem posesji prywatnych a obrzeżem chodnika należy założyć zieleńce poprzez obhumusowanie i obsianie trawą. Kolizje telekomunikacyjne: W obrębie projektowanego przebiegu ulicy Wrzosowej kolidujące kable telekomunikacyjne z projektowaną jezdnią i zjazdami należy zabezpieczyć rurami osłonowymi zgodnie z rysunkiem planu sytuacyjnego. KANALIZACJA DESZCZOWA Wody opadowe z powierzchni projektowanej ulicy odprowadza się poprzez wpusty uliczne do kanalizacji deszczowej, lokalizacja wpustów wg projektu branży drogowej. Należy stosować wpusty uliczne - typu krata wyposażona w zawiasy i zamknięcie przeciwkradzieżowe. Wpusty - kraty montować na studzienkach o 0,5 m z osadnikiem o głębokości 0,8 m. Istniejące wpusty na kanalizacji deszczowej przebudować zgodnie z wytycznymi podanymi w części graficznej opracowania. Kanalizację deszczową wykonać z rur kanalizacyjnych posiadających aprobaty Instytutu Badawczego Dróg i Mostów Kanalizacj. wykonać z rur kanalizacyjnych PVC o 200 250 mm o sztywności obwodowej SN 8. Studnie rewizyjne z kręgow betonowych o 1,0 i 1,2 m , styki między kręgami wypełnić zaprawą wodoszczelną. Przejścia rurociągowe przez ścianę studni betonowej wykonać za pomocą tulei segmentowych odpowiednich dla rur PVC. Włazy żeliwne klasy D 400 (EN 124) wyposażone w automatyczne zatrzaski. Do regulacji poziomu włazu żeliwnego stosować betonowe pierścienie dystansowe. Zamówienie przewidziane jest do realizacji na lata 2009 i 2010. Szczegóły dotyczące dostępności środków finansowych oraz formie płatności znajdują się we wzorze umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331244
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 30 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda złożenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia do prowadzenia samodzielnej funkcji przy pracach drogowych i kanalizacji deszczowej, tj. kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadze?nia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych zbliżo?nych co do zakresu do robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia z podaniem daty i miejsca ich wykonania, oraz doku?menty (np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4). Zamawiający uzna warunek za speł?niony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał minimum 2 prace z zakresu robót drogowych przy wykonaniu nawierzchni z kostki Polbruk o powierzchni co najmniej 2500 m2 każda (powierzchnie poszczególnych dróg nie można sumować) , oraz minimum jedną pracę z zakresu robót kanalizacji deszczowej o dł. minimum 150 mb (długości poszczególnych odcinków nie można sumować). W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wyko?nawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie wa?runku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówie?nia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 1 000 000,00zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Polisa musi być ważna, lub odnawiana przez cały okres realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://morag-um.bip-wm.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach