Przetargi.pl
Budowa ulic na Kolonii Robotniczej i Warszawskiej w Morągu: Zadanie Nr 1 Budowa ulicy Akacjowej na Kolonii Robotniczej w Morągu Zadanie Nr 2 Budowa ulicy Radnej na Kolonii Warszawskiej w Morągu

Urząd Miejski w Morągu ogłasza przetarg

  • Adres: 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7572231 , fax. 089 7572120
  • Data zamieszczenia: 2012-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Morągu
    ul. 11 Listopada 9 9
    14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7572231, fax. 089 7572120
    REGON: 00068778700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulic na Kolonii Robotniczej i Warszawskiej w Morągu: Zadanie Nr 1 Budowa ulicy Akacjowej na Kolonii Robotniczej w Morągu Zadanie Nr 2 Budowa ulicy Radnej na Kolonii Warszawskiej w Morągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ulicy Akacjowej na Kolonii Robotniczej w Morągu Przedmiotem inwestycji jest budowa oraz modernizacja ul. Akacjowej na odcinku od skrzyżowania z ul. Makową do projektowanej ul. Piłsudskiego wraz z ciągami pieszymi do ulicy Wrzosowej - długość ulicy wynosi 260 m. Łączna długość ciągów pieszych 160m. Branża drogowa Parametry ulicy Akacjowej: Droga klasy L Obciążenie ruchem KR-2 Szerokość nawierzchni jezdni 6,0 m Szerokość chodników 2,5 m. Nawierzchnia ulic bitumiczna Konstrukcja nawierzchni (ogólne informacje): - warstwa ścieralna beton asfaltowy - warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego - podbudowę pomocniczą stanowić będzie kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie - warstwa morozoochronna Konstrukcja nawierzchni na zjazdach indywidualnych: - kostka betonowa - podsypka cem.- piaskowa - podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie Warstwę ścieralną chodników zlokalizowanych przy jezdni jak również samodzielnych ciągów pieszych A-B i C-D do ulicy Wrzosowej zaprojektowano z kostki betonowej grubości 6cm ułożoną na podsypce cementowo-piaskowej. Podbudowę stanowi chudy beton, pod konstrukcją nawierzchni należy wykonać warstwę odcinającą z materiału niewysadzinowego (piasek) . Nasypy wykonać z pospółki. Nawierzchnię ciągu pieszego, zewnętrzną krawędź należy obramować obrzeżem betonowym . Wewnętrzna krawędź chodnika przylegająca do krawędzi nawierzchni drogi obramowana będzie krawężnikiem typu lekkiego. Odwodnienie Na całym odcinku projektowanej ulicy z powierzchni utwardzonych: ulic, chodników i zjazdów zastosowano pochylenia podłużne i poprzeczne w celu odpowiedniego przejęcia i odprowadzenia wód opadowych poprzez wpusty uliczne do projektowanej kanalizacji deszczowej podłączonej do istniejącej i projektowanej sieci kanalizacyjnej. Tereny zielone Powierzchnie pasa zieleni pomiędzy jezdnią a chodnikiem i pomiędzy chodnikiem a ogrodzeniem posesji prywatnych należy obhumusować i obsiać trawą . Oznakowanie W celu zachowania prawidłowej organizacji ruchu na projektowanej ulicy projektuje się ustawienie oznakowania pionowego w postaci znaków A-7 szt.1 na skrzyżowaniu z ulicą Piłsudskiego oraz D-1 przed skrzyżowaniami z ulicami podporządkowanymi znaki D-6 przed przejściami dla pieszych. W miejscach projektowanych przejść dla pieszych należy rozmalować oznakowanie poziome w postaci linii P-10. Kanalizacja deszczowa Wody opadowe z powierzchni ulicy odprowadza się poprzez wpusty uliczne do kanalizacji deszczowej, lokalizacja wpustów wg projektu branży drogowej. Wpusty uliczne wyposażone w zawiasy i zamknięcie przeciwkradzieżowe. Wpusty - kraty montować na studzienkach fi 0,5 m z osadnikiem o głębokości 0,8 m. Kanalizację deszczową wykonać z rur kanalizacyjnych posiadających aprobaty Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. Kanalizację wykonać z rur kanalizacyjnych PVC fi 200, 250,315 mm oraz z rur PE Spiro fi 500 (563) mm. Stosować rury o sztywności obwodowej SN 8. Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o 1,0 i 1,2 m, styki między kręgami wypełnić zaprawą wodoszczelną. Przejścia rurociągów przez ścianę studni betonowej wykonać za pomocą tulei segmentowych odpowiednich dla rur PVC. Włazy żeliwne klasy D 400 (EN 124) wyposażone w automatyczne zatrzaski. Do regulacji poziomu włazu żeliwnego stosować betonowe pierścienie dystansowe. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej i przedmiarze pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinie. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierówno ważności. Ze względu na ograniczoną ilość środków finansowych w bieżącym roku, Zamawiający dokona płatności w roku 2012 maksymalnie na kwotę 95 000,00 zł brutto. Pozostała kwota ceny ofertowej Wykonawcy zostanie opłacona w roku 2013. Budowa ulicy Radnej na Kolonii Warszawskiej w Morągu Przedmiotem inwestycji jest modernizacja ul. Radnej na odcinku od ciągu pieszego do ulicy Topolowej - długość ulicy około 362,68 m, oraz modernizacja ulicy Radnej na odcinku od ulicy Wróblewskiego do ulicy Asnyka - długość ulicy około 230 m. ULICA RADNA DO TOPOLOWEJ Branża drogowa Parametry ulicy: Ulica klasy L Obciążenie ruchem KR-1 Szerokość nawierzchni jezdni 5,0 i 5,5m Szerokość chodników 1,6 m. Nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm Konstrukcja nawierzchni (ogólne informacje): - warstwa ścieralna kostka betonowa grubości 8 cm - podbudowę zasadniczą stanowić będzie kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie - warstwa morozoochronna wykonana na podłożu wzmocnionym geowłókniną. Konstrukcja nawierzchni na zjazdach indywidualnych: - kostka betonowa 8 cm (kolor czerwony) - podsypka cem.- piaskowa - podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie Odwodnienie Na całym odcinku projektowanej ulicy z powierzchni utwardzonych: ulic, chodników i zjazdów zastosowano pochylenia podłużne i poprzeczne w celu odpowiedniego przejęcia i odprowadzenia wód opadowych poprzez wpusty uliczne do projektowanej kanalizacji deszczowej podłączonej do istniejącej i projektowanej sieci kanalizacyjnej. Tereny zielone Powierzchnie pasa zieleni pomiędzy chodnikiem a ogrodzeniem posesji prywatnych należy obhumusować i obsiać trawą. Oznakowanie Ulica podporządkowana jest do ulicy Topolowej, posiada pierwszeństwo do ulicy Wierzbowej, przed skrzyżowaniem ustawiono znaki pionowe określające pierwszeństwo na danym odcinku i zbiegu ulic. W celu zachowania prawidłowej organizacji ruchu na projektowanej ulicy ustawiono oznakowanie pionowe w postaci znaków A-7; D-1. Przed przejściami dla pieszych ustawiono znaki D-6. W miejscach projektowanych przejść dla pieszych należy rozmalować oznakowanie poziome w postaci linii P-10. Kanalizacja deszczowa Układ kanalizacji deszczowej należy wykonać z rur PCV-U kielichowych klasy S z uszczelką SDR34. Rury PCV układać na podsypce piaskowej grubości 20cm oraz obsypkę min 30cm. W przejściu rur PCV przez ścianę konstrukcyjną studzienki żelbetowej stosować przejścia szczelne tzw. tuleję ochronną z uszczelką. Studnie wykonać z kręgów żelbetowych fi 1200 mm z płytami nad studziennymi fi 1800 mm żelbetowymi z pierścieniem obciążającym betonowym oraz włazami kanałowymi żeliwnymi typu ciężkiego. Studzienki deszczowe betonowe fi 50cm typ WU-II z osadnikiem piasku 50cm wysokości, wpustem ściekowym żeliwnym i pierścieniem obciążającym. Do regulacji posadowienia włazów stosować żelbetowe pierścienie dystansowe. ULICA RADNA DO ANSYKA Branża drogowa Parametry ulicy: Ulica klasy L Obciążenie ruchem KR-1 Szerokość nawierzchni jezdni 5,0 m Szerokość chodników 1,6 m. Szerokość ciągu pieszego do ulicy Wróblewskiego 2,5m Nawierzchnia z kostki betonowej grubości 8 cm Konstrukcja nawierzchni (ogólne informacje): - warstwa ścieralna kostka betonowa grubości 8 cm - podbudowę zasadniczą stanowić będzie kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie - warstwa morozoochronna wykonana na podłożu wzmocnionym geowłókniną. Konstrukcja nawierzchni na zjazdach indywidualnych: - kostka betonowa 8 cm (kolor czerwony) - podsypka cem.- piaskowa - podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie Warstwa ścieralna chodników z kostki betonowej grubości 6 cm ułożona na podsypce cementowo-piaskowej. Podbudowę stanowi chudy beton, pod konstrukcją nawierzchni należy wykonać warstwę odcinającą z materiału niewysadzinowego (piasek o wskaźniku wodoprzepuszczalności k>8,0m/24h). Nasypy wykonać z pospółki. Nawierzchnię ciągu pieszego, zewnętrzną krawędź należy obramować obrzeżem betonowym. Wewnętrzna krawędź chodnika przylegająca do krawędzi nawierzchni drogi obramowana będzie krawężnikiem typu lekkiego. Odwodnienie Na całym odcinku ulicy z powierzchni utwardzonych: ulic, chodników i zjazdów zastosowano pochylenia podłużne i poprzeczne w celu odpowiedniego przejęcia i odprowadzenia wód opadowych poprzez wpusty uliczne do projektowanej kanalizacji deszczowej podłączonej do istniejącej i projektowanej sieci kanalizacyjnej. Wody opadowe z powierzchni schodów przejmie wpust zlokalizowany przy ulicy Wróblewskiego. Tereny zielone Powierzchnie pasa zieleni pomiędzy chodnikiem a ogrodzeniem posesji prywatnych należy obhumusować i obsiać trawą. Oznakowanie Ulica podporządkowana jest tylko do ulicy Asnyka, przed skrzyżowaniami ustawiono znaki pionowe określające pierwszeństwo na danym odcinku i zbiegu ulic. W celu zachowania prawidłowej organizacji ruchu na projektowanej ulicy ustawiono oznakowanie pionowe w postaci znaków A-7; D-1. Przed przejściami dla pieszych ustawiono znaki D-6. W miejscach projektowanych przejść dla pieszych należy rozmalować oznakowanie poziome w postaci linii P-10. Kanalizacja deszczowa Układ kanalizacji deszczowej należy wykonać z rur PCV-U kielichowych klasy S z uszczelką SDR34. Rury PCV układać na podsypce piaskowej grubości 20cm oraz obsypkę min 30cm. W przejściu rur PCV przez ścianę konstrukcyjną studzienki żelbetowej stosować przejścia szczelne tzw. tuleję ochronną z uszczelką. Studnie wykonać z kręgów żelbetowych fi 1200 mm z płytami nad studziennymi fi 1800 mm żelbetowymi z pierścieniem obciążającym betonowym oraz włazami kanałowymi żeliwnymi typu ciężkiego. Studzienki deszczowe betonowe fi 50cm typ WU-II z osadnikiem piasku 50cm wysokości, wpustem ściekowym żeliwnym i pierścieniem obciążającym. Do regulacji posadowienia włazów stosować żelbetowe pierścienie dystansowe. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej i przedmiarze pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinie. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierówno ważności. Ze względu na ograniczoną ilość środków finansowych w bieżącym roku, Zamawiający dokona płatności w roku 2012 maksymalnie na kwotę 95 000,00 zł brutto. Pozostała kwota ceny ofertowej Wykonawcy zostanie opłacona w roku 2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331244
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: Dla zadania częściowego nr 1: 25 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 PLN) Dla zadania częściowego nr 2: 25 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 PLN)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.morag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach