Burmistrz Miasta Lubawa ogłasza przetarg
- Adres: 14-260 Lubawa, ul. Rzepnikowskiego 9a
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6455300 , fax. 089 6452558
- Data zamieszczenia: 2014-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Lubawa
ul. Rzepnikowskiego 9a 9a
14-260 Lubawa, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6455300, fax. 089 6452558
REGON: 51001158900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja ul. Pawiej wraz z łącznikiem do ul. 19-go Stycznia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. modernizację: a) ciągów pieszych z kostki betonowej, b) nawierzchni jezdni z trylinki, c) oświetlenia ulicznego, d) kanalizacji deszczowej. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany i specyfikacje techniczne (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 8 do SIWZ). Wykonawca w wycenie oferty musi uwzględnić koszt wykonania geodezji powykonawczej. 3.3. Zamawiający informuje iż: a) nawierzchnię jezdni - kostkę betonową typu polbruk określoną w dokumentacji projektowej, zastępuje się, na rzecz kostki betonowej typu trylinka, b) w ramach przedmiotowego zadania nie będą realizowane parkingi, c) w sąsiedztwie przedmiotowej inwestycji prowadzone są roboty budowlane związane z zadaniem pn. Rewitalizacja Parku Miejskiego Łazienki Lubawskie - obszar rekreacyjny z komunikacją, w ramach których realizowane są parkingi oraz wjazd od ulicy Kupnera, o których mowa w załączonym projekcie budowlanym. Wykonawca przystępujący do realizacji niniejszego zadania będzie zobowiązany do współpracy i dostosowania harmonogramu swoich robót do harmonogramu Wykonawcy realizującego już ww. zamówienie publiczne tak, aby w jak najmniejszym stopniu przedmiotowe roboty kolidowały z prowadzonymi już robotami. 3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części zakresu robót. W takiej sytuacji ostateczne wynagrodzenie wykonawcy zostanie pomniejszone zgodnie z przedstawionym kosztorysem ofertowym. 3.5. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zagospodarowania - we własnym zakresie i na własny koszt- wszelkiego urobku z robót ziemnych oraz robót rozbiórkowych (Zamawiający nie wskazuje miejsca wywozu urobku). 3.6. Materiały z rozbiórki (w szczególności płyty chodnikowe, trylinka, krawężniki), nadające się do ponownego wbudowania Wykonawca przekaże w miejsce wskazane przez Zamawiającego, na okoliczność czego sporządzony zostanie stosowny protokół. Materiał należy przekazać ułożony warstwowo na paletach w zaokrągleniu do pełnych metrów. Palety należy w odpowiedni sposób zabezpieczyć poprzez np. zafoliowanie. Wykonawca jest materialnie odpowiedzialny za cały materiał z rozbiórki. 3.7. Wymagania jakościowe i materiałowe: a) Wykonawca wykona zamówienie z użyciem materiałów i urządzeń własnych. b) Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. c) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia atestów i certyfikatów na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru. d) Jeżeli w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projekcie budowlanym, przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub dotyczące materiałów normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. e) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany udokumentować, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3.8. Wykonawca na swój koszt wykona badania zagęszczenia podłoża sondą dynamiczną w ilości 8 szt. oraz badania nośności podłoża płytą dynamiczną w ilości 8 szt. Badania zostaną zlecone podmiotowi zewnętrznemu wskazanemu przez Zamawiającego i zaakceptowanemu przez Wykonawcę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2000r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Lubawie nr 89 8832 0001 1001 0000 0332 0004. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy przed upływem terminu składania ofert zdeponować w oryginale w kasie Urzędu, a do oferty załączyć uwierzytelnioną kopię dokumentu wadialnego. Dokument wadialny nie może zawierać zapisów ograniczających uprawnienia Zamawiającego wynikające z ustawy. 6. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://lubawa.bip-wm.pl/public/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty nawierzchni (nakładki) w ciągach dróg krajowych nr 15 i 16 administrowanych przez GDDKiA Rejon w Ostródzie
Dodano: 2016-07-27 - Awaryjny remont odwodnienia wraz z nawierzchnią drogi krajowej nr 16 w m. Kalinowo od km 316+200 do km 316+483
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi wewnętrznej przy ulicy Orneckiej w Lidzbarku Warmińskim - etap I
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa ulicy Słowackiego w Lidzbarku Warmińskim
Dodano: 2016-07-12 - Remont nawierzchni ulic w msc. SUSZ w ciągu drogi wojewódzkiej nr 521.
Dodano: 2016-07-06 - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Garbnik - Wilkowo Małe
Dodano: 2016-07-04 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1573N na odcinku Grzęda - Sątopy Samulewo o długości 6,6 km wraz z budową zatok autobusowych w msc. Wojkowo i Sątopy
Dodano: 2016-07-04 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1680 N na odcinku Popowo - Krupin
Dodano: 2016-07-01 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Wydminy przy udziale funduszy sołeckich w 2016 roku
Dodano: 2016-06-22 - Przebudowa drogi gminnej - drogi dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Kwiatuszki Wielkie w km 0+000,00 - 0+780,00
Dodano: 2016-06-21